To MK: Co víš o problematice ozubení? Pokuď máš aspoň nějakého šajna o této vědě, tak rozeber původní převodovku, spočítej si na všech ozubených kolech počty zubů, moduly, roztečnou kružnici a vzdálenost os mezi hnací/hnanou hřídeli a předlohovou hřídeli a můžeš si začít matematicky ty zuby narovnávat. Při zachování počtu zubů a roztečných kružnic by se ti měl zvětšovat modůl, což ve výsledku znamená vyšší přenos Mk a taky menší axiální namáhání ložisek.
Myslím, že sehnat materiál na výrobu dílů, by nebyl problém, ale jsou tu další aspekty, které to mohou malinko zkomplikovat. Fréza, ševing nebo bruska na ozubení, broušení průměru a zápichu na hřídelích a kolech. Musí se to zakalit a posléze vyrovnat pokřivene hřídele apod. Ke zvýšení pevnosti taky přispívá otryskáni ozubení.
Myslím, že pro výrobu takovéto převodovky je dobré mít pořádně vybavenou dílnu, takže se asi vykašli na to, že bys to dělal a radši si tam nech to co máš, a nebo si kup za 20 000,- nebo kolik to vlastně stojí a nebudeš mít další starosti.
