Moja funglovka (a dotazy)...
Moderátor: Moderátoři
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Predný rám ....
to Michael 4x4:
Takže začnem tým príjemnejším. Rám je vskutku veľmi pekný čo sa designu a aj prevedenia (teda aspoň toho čo sa na fotke/ách dá vidieť) týka. Dúfam, že aj live tak pekne a dokonale vypadá, pretože ak by orgán nadobudol opačný pocit, to by se rám poněkud predražil
Praktická stránka : tu to už až tak svetlo nemvypadá a posúva Nivu z kategórie OFF-leštenka do kategórie SUV - leštenka. Mimochodom celé auto vypadá veľmi pekne, gratulujem. Ale k veci: Výrazne sa ti zvýšil / znížil (nech si každý vybere ako význam vety pojme) nájazdový uhol a znížila "bezujmová" priechodnosť členitým terénom, teda týk ktorým my jazdíme určite. Aj ja som niekedy mal "rám" (a dúfam, že sa tam v blízkej bobe zas vráti v modifikovanej variante), ale aj napriek tomu, že bol nepomerne viac "utopený" výrazne zničoval nájazdový uhol, čo na ňom aj bolo vidieť.
Takže začnem tým príjemnejším. Rám je vskutku veľmi pekný čo sa designu a aj prevedenia (teda aspoň toho čo sa na fotke/ách dá vidieť) týka. Dúfam, že aj live tak pekne a dokonale vypadá, pretože ak by orgán nadobudol opačný pocit, to by se rám poněkud predražil
Praktická stránka : tu to už až tak svetlo nemvypadá a posúva Nivu z kategórie OFF-leštenka do kategórie SUV - leštenka. Mimochodom celé auto vypadá veľmi pekne, gratulujem. Ale k veci: Výrazne sa ti zvýšil / znížil (nech si každý vybere ako význam vety pojme) nájazdový uhol a znížila "bezujmová" priechodnosť členitým terénom, teda týk ktorým my jazdíme určite. Aj ja som niekedy mal "rám" (a dúfam, že sa tam v blízkej bobe zas vráti v modifikovanej variante), ale aj napriek tomu, že bol nepomerne viac "utopený" výrazne zničoval nájazdový uhol, čo na ňom aj bolo vidieť.
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
- Paťo Zvolen
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte bře 07, 2006 12:48
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Jazda v teréne ...
Toto bolo dobrééé Zrejme obdobný názor mal aj sused (Majo zrejme tuší o koho ide)na Nive s MT čo údajne iba na ryby chodí a teraz sa nestíham čudovať To auto vypadaá ako keby Tisovec 3x za sebou obišlo v priebehu víkendu. AL nášľapy vylámané, predný nárazník nikde, zadný skrivený, proste sila. Ak sa zadarí tak nafotím. A to user IBA na ryby chodí.Michael 4x4 píše:superťažkom teréne nejazdím, momentálne to ani nevyzerá, že by som v dohľadnej dobre začal, (aj keď nevravím že nikdy nebudem ) takže nájazdové uhly absúltne riešiť nemusím.