Asi na tom niečo bude. Známy keď počul "váha vzduchu"- zalomil rukami. Mal Alfu 156 a to je vrak známa lahôdka. Rozoberal dačo každú obednú prestávkurudo. píše:Váha vzduchu- vysokocitlivá záležitosť
Nepravidelný chod motoru, motor nemá výkon
Moderátor: Moderátoři
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Tvrdím, že v ladě prostě polovic věcí navíc.Takový blbosti si mohli odpustit.Co tam není to se nepodělá.Když řeknu někomu že mi odešla váha vzduchu, tak se většinou diví, cože to je za bazmek že to v jejich zánovním povoze není.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Toto čidlo je v podstatě mechanický potenciometr který má velice omezenou životnost i u ostatní spotřební elektroniky. V radiu "chrastí" a u auta způsobuje naprosto chaotické chování motoru. U vozů Lada je od r.v. 2005 montováno bezkontaktní čidlo (potenciometr je tvořen dvěma magnetoodpory a ovládán magnetem, který se mgodporů nedotýká).rudo. píše: Čidlo škrtiacej klapky je najčastejším problémom elektroniky motora.
O vzduchové váze zde bylo již obsažně diskutováno - jen připomenu, že všechny vozy, počínaje EURO 2 jsou vzduchovou váhou vybaveny.
Neskúšali ste toto namontovať aj do staršieho ročníka..? 2003 napríklad.Petr HC píše:od r.v. 2005 montováno bezkontaktní čidlo
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Mám čidlo r.v. 2005 a zmíněnou značku jsem tam nenašel, koukal jsem tedy jenom zběžně. Ale je pravda, že když jsem jí nahodil prvně, tak motor vyváděl psí kusy, musel jsem odpojit baterku a potom úplně v pohodě, přitom když jsem předtím měnil mezi auty 2002 a 2003 tak to bylo bez problémů i bez "výmazu".
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Lada 2110 poradte s cukanim
Lada 2110 Nazdarek Panove sem tady novej tak jeste nevim kaj psat mam takej Problem Posledni Dobou muj milacek nak poskakuje když jedu a když nastartuji tak ence jet jako by nemel silu ma najeto jen 60 000 Rv 2000 olej vymenenej, svicky , Palivovej filtr , a stale to nevim cim, to je dikec za Opoved mejlem Ahoj
Naposledy upravil(a) Drobekaja dne ned zář 06, 2009 10:27, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: čtv črc 30, 2009 09:28
- Bydliště: Příbram
Diagnostikou bych začal určitě , bohužel ne všechno mrcha řekne vizursusarctos píše:tak si zajed na diagnostiku
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11169
, ale mi tu máme v Sadský odborníka z velkými zkušenostmi i ty jsou potřeba.
Dále je dobré kdyby si napsal co máš za typ motoru jaké euro, atd.
To to je dobré mít třeba v podpisu, pak když něco píšeš tak každý koukne co máš za motor a může ti třeba i poradit
®; Člen LKCS
Hlučnost a vibrace motoru
Zdravím Laďáky!
Tak jsem se vrátil z olomouckého servisu, kde bylo auto kvůli zjištění příčiny nadměrné hlučnosti a vibrací motoru.
Takže za 3500Kč mi byly znovu seřízeny ventily a servisman vyhodnotil příčinu takto:
Na prvním válci byl prý ucpaný mazací kanál nějakou špónou a v důsledku toho mám teď vůli v hlavě a proto tento první válec klepe. ...Může mi toto někdo prosím objasnit? Co to pro motor v důsledku znamená a jak ta vůle vlastně přesně vznikla?
Bylo mi doporučeno sehnat si někde jinou použitou hlavu. Dá se něco takového vůbec sehnat? popř. kde?
Děkuji za rady
Tak jsem se vrátil z olomouckého servisu, kde bylo auto kvůli zjištění příčiny nadměrné hlučnosti a vibrací motoru.
Takže za 3500Kč mi byly znovu seřízeny ventily a servisman vyhodnotil příčinu takto:
Na prvním válci byl prý ucpaný mazací kanál nějakou špónou a v důsledku toho mám teď vůli v hlavě a proto tento první válec klepe. ...Může mi toto někdo prosím objasnit? Co to pro motor v důsledku znamená a jak ta vůle vlastně přesně vznikla?
Bylo mi doporučeno sehnat si někde jinou použitou hlavu. Dá se něco takového vůbec sehnat? popř. kde?
Děkuji za rady
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě
Lada.....Das Auto.
Lada.....Das Auto.
Já se obávám, že ne, "vůle v hlavě" je blbina, vůbec nevím co tím moh myslet, a proč si to myslí a jestli si nevymýšlí pohádky, leda třeba vůle na ložiskách vačky to by smysl dávalo. Sehnat starší hlavu by snad neměl být větší problém, asi bude i shodná se samarou._MeDi píše:Může mi toto někdo prosím objasnit?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.