Ja som bol s tým systémom spokojný a auto šlo lepšie ako klasický karburátor
1500k (21083) -> 1500 AXTEC
Moderátor: Moderátoři
-
Pežot
- Příspěvky: 137
- Registrován: čtv črc 31, 2008 07:21
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
1500k (21083) -> 1500 AXTEC
Dal by sa pôvodne karburátorový motor v aute s AXTECom napojiť na tento systém?? Čo všetko potrebujem pri výmene spraviť, pôvodný motor bol obsah 1100 ale teraz chcem pripojiť 1500 na tento systém. Čo všetko mám vymeniť, prípadne zaobstarať aby to šlo v najlepšom poriadku??
Ja som bol s tým systémom spokojný a auto šlo lepšie ako klasický karburátor
Neznášam sitič

Ja som bol s tým systémom spokojný a auto šlo lepšie ako klasický karburátor
ja som bol na tom stejne ako ty, ked som kupil samaru na AXTEC chodila super, bez nejakeho problemu, potom som robil hlavu, ventily a tak a vsetko som rozobral. Snazil som sa to pozapajat naspat podla schem najdenych na ladaklube ale neuspesne. Ak by si chcel mam ten 1500vkovy Axtec k dispozicii, vymenil som ho za Solex, po nastaveni chodi stejne dobre a na sytic si zvykam....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4