Jonizator vazducha Effekt-2
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12136
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jonizator vazducha Effekt-2
Musim se vás zeptat, co to je, k čemu to slouží, jak to funguje....
V životě jsem to neviděl, neslyšel ani nečet o tom.
Až tady na polským fóru jsem na to narazil. Tamější osazenstvo taky tápe...
V životě jsem to neviděl, neslyšel ani nečet o tom.
Až tady na polským fóru jsem na to narazil. Tamější osazenstvo taky tápe...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


Ionizátor vzduchu má čistit vzduch v kabině auta, má vytvářet něco jako ozon, jako čerstvej vzduch po dešti, ale jestli k tomu slouží i ta věc, co je tam na obrázku, to fakt netušim. Třeba je to do filtrboxu a pokud je mi známo, při čerstvym vzduchu, nejlépe při dešti, nebo po dešti auto jede líp, tak třeba to má imitovat tenhle stav.



Ale jasne toto sa pouziva aj vo fenoch 
No je to tak aby to robilo trojmocny kyslik = ozon. Pozor je extremne jedovaty.
Ale ze by to neako prospievalo to teda neviem.
Mozno to ma prospech az pri tlakovom horeni kde by sa ozon lepsie spaloval alebo nieco take.
Myslim ze do zigule blbost
ps: nemala to byt original zastavba pre karburatory OZON

No je to tak aby to robilo trojmocny kyslik = ozon. Pozor je extremne jedovaty.
Ale ze by to neako prospievalo to teda neviem.
Mozno to ma prospech az pri tlakovom horeni kde by sa ozon lepsie spaloval alebo nieco take.
Myslim ze do zigule blbost

ps: nemala to byt original zastavba pre karburatory OZON

Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Tak čistě teoreticky s přivedením více molekul kyslíku do spal. prostoru, by mohla směs lépe prohořet, čímž by došlo k zlepšení průběhů charakteristik motorum, popřípadě možnosti více směs obohatit a tak získat výkon.. Ne?
Každopádně kdyby to bylo tak easy, tak už to asi mají všechna auta.. že? Nikdy jsem o tom neslyšel.
Každopádně kdyby to bylo tak easy, tak už to asi mají všechna auta.. že? Nikdy jsem o tom neslyšel.
VAZ 2106
trochu stare tema, ale nedavno mi byly osvezeny nekteré poznatky z elektriky. A to ze ionizovany plyn je elektricky vodivy. Z cehoz dale vyplývaji klady z pouziti ionizatoru. Zejména tedy nizší nároky na "průrazové" napětí na svíčkách, z čehož vyplývá možnost zvětšení odtrhu, delší jiskra atd..
Pravděpodobně by se museli přizpůsobit některé provozní parametry jako např. předstih..
Poslední otázka zní, kdo to vyzkouší??
Pravděpodobně by se museli přizpůsobit některé provozní parametry jako např. předstih..
Poslední otázka zní, kdo to vyzkouší??

VAZ 2106
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10616
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
To by se mělo vytesat do kamenedusin píše:Kua,hocijaké pi*o*iny by jste vymýšleli,ale že to máte keždej víc či méně zhnilý


21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´