Nepracuje ve vysokých otáčkách

Moderátor: Moderátoři

Veverka

Nepracuje ve vysokých otáčkách

Příspěvek od Veverka »

Motor se rozhodl pro diverzi,při nových zkouškách jsem dosáhl na 2 pouze 77km/h,na 3 "pouze" 109km/h,na 4 do malého kopečka na dálnici 117km/h,pak se motor zakucká a VAZ se hodně rozhoupe.Připadne mě to málo(po koupi za deště jsem rozchodil 2 na 90 dokonce se zátěží,tehdá se skoro zborcenými pneu),vzhledem k podvozku,novému obutí atd.
Jakoby auto pak nespalovalo,nešel tam benzín(sytič nic nezmění!).Svíčky jsou bílé a jen malinko cihlové-Bosch WR7DC.Mám je vyhodit jak radil Marek?Filtry jsou nové,napadá mně pouze rez vyplavující se z nádrže.Děkuji za nápady.
Mimoto spotřeba je minimální,se startováním nejsem 100% spokojen,i za tepla při prudkém přidáním plynu v nízkých otáčkách je schopen poskočit-jsou Bošky fakt tak hrozné?
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11066
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Já měl podobný problém, když jsem dal o chlup silnější těsnění mezi blok a pumpu, které jsem navíc podmazal silikonem. Motor měl málo benzínu, po výměně těsění a oškrábání silikonu zase vše v pořádku. Nicméně ty jsi do čerpadla asi nevrtal, preventivně očuchej olej jestli čerpadlo nesákne, ale to by jsi spíše cítil už za provozu. Zkus vyčistit sítko na čerpadle a karburátoru.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Veverka

Příspěvek od Veverka »

K-L:Děkuji,čerpadlo sestavěl předchozí majitel na podzim včetně pumpy a filtrů,tak nevim.Zajímavé je že po koupi i když za deště 2 na 90 šla.Spíše si proto myslím,vzhledem k předchozímu 5-tiletému ustájení,že palivová nádrž prostě odplavuje bordel do palivofitru-ten je již tedy asi s části ucpaný a nestíhá enormní spotřebu při téhle akceleraci.
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

To si myslím že je blbost, btw není nic jednoduššího než vyšroubovat ten rádoby filtřík co je zespodu na nátrubku karburátoru a uvidíš, když si přesvědčen na bordel kup za třicetikorunu nějakej normální filtr a vyměň i hadice jestli jsou původní.
Za deště jde motor obecně daleko lépe - vlhko. Problém bych spíše viděl nekvalitní benzín, stoletý káble- víčko- palec, svíčky s velkým odtrhem, napálený kladívko, vymlácený ložisko rozdělovače nebo v neposlední řadě přibrždující brzdy... :mrgreen:
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Stanley__001x píše:To si myslím že je blbost, btw není nic jednoduššího než vyšroubovat ten rádoby filtřík co je zespodu na nátrubku karburátoru a uvidíš, když si přesvědčen na bordel kup za třicetikorunu nějakej normální filtr a vyměň i hadice jestli jsou původní.
Za deště jde motor obecně daleko lépe - vlhko. Problém bych spíše viděl nekvalitní benzín, stoletý káble- víčko- palec, svíčky s velkým odtrhem, napálený kladívko, vymlácený ložisko rozdělovače nebo v neposlední řadě přibrždující brzdy... :mrgreen:
No svíčky jsem měřil a mají fakt 0,9-1,0 mm,je to už docela chyba.
Za deště jde motor lépe,díky vlhkosti vzduchu- :shock: fakt ale o 10km/h?
Dodatek-dle mých pozorování(na motocyklech) zvětšení odtrhu zlepšilo točivost motoru,nicméně tohle už bude opravdu kontraproduktivní.
Měřil jsem to prostě pravítkem-vzdálenost milimetr :? .
Naposledy upravil(a) Veverka dne ned dub 19, 2009 12:21, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11066
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Veverka píše: No svíčky jsem měřil a mají fakt 0,9-1,0 mm ...
To už je, aspoň dle mě, na obyčejné zapalování moc.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Podle pravítka to je nějaký na ho*no, to chce voko nebo měrky, bílý svíčky- chudší směs, tj pokud jsi nehrabal do karbecu tak se ti podělalo ložisko rozdělovače si myslím. Tak nemůžu poradit moc na dálku, sám jsem z toho někdy pěkně vedle, takže mne ber z rezervou. Rozhodně nic neskazíš důkladným vyčištěním karbecu (nafta + zubní kartáček+ stlačenej vzduch a někdy měděnou licnu na kanálky) nastav hladinu plováku dej nový těsnění a pak mužeš karbec vyloučit a zabívat se případně tim zapalováním... 8)
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Stanley__001x píše:Podle pravítka to je nějaký na ho*no, to chce voko nebo měrky, bílý svíčky- chudší směs, tj pokud jsi nehrabal do karbecu tak se ti podělalo ložisko rozdělovače si myslím. Tak nemůžu poradit moc na dálku, sám jsem z toho někdy pěkně vedle, takže mne ber z rezervou. Rozhodně nic neskazíš důkladným vyčištěním karbecu (nafta + zubní kartáček+ stlačenej vzduch a někdy měděnou licnu na kanálky) nastav hladinu plováku dej nový těsnění a pak mužeš karbec vyloučit a zabívat se případně tim zapalováním... 8)
No,jestli to nebude fakt filtr paliva tak sázím na svíčky.Totiž mám s tím zkušenosti z motocyklů a vždy mám smůlu na svíčky.Každý vždycky poukazoval na zapalování nebo poškozenou karburaci,nicméně pokud se mě něco pokazilo,viník byl jasný-svíce si dělá co chce a jedno jestli 14,15,17,19-resp.NGK či Brisk.Zítra to sklepnu,ono fakt 1 milimetr mě bil do oka a pravítko teprve echt ukázalo pravdu,vždyt to je zvětšení odtrhu o 40%!Jiné vozy bych s tím asi nerozchodil.
Marek
Příspěvky: 5330
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Máš velký předstih nebo nízkou hladinu paliva v plovákové komoře (nebo obojí najednou)!!!

Nebo může být příčinou ještě asi sto třicet devět úplně jiných věcí........ (velký odtrh na svíčkách, velký odtrh na kladívkách, špatné kabeny VN, nedostatečný výkon palivového čerpadla, špatně seřízené táhlo od pedálu plynu, přidřená klapka II. komory, ........... a milion jiných věcí).

Veverko, doval se do Mnichova Hradiště a já Ti to naladím. Ale už se do toho neser sám, poděláš to ještě víc.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Marku, nezlob se na mě, ale s něčím u tvého posledního příspěvku nesouhlasím. A to větou "už se do toho neser sám, poděláš to ještě víc". Kdybych se řídil tímto tvým heslem, které používáš čím dál víc, tak se na autě nikdy nic nenaučím. Vím, že si odborník a že tomu rozumíš. Ale kdo nic nedělá, nic sice nezkazí, ale taky se nic nenaučí.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakke »

Ivo píše:Ale kdo nic nedělá, nic sice nezkazí, ale taky se nic nenaučí.
přesně tak 8)
Dusan
Příspěvky: 3968
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Neboj marek ti dovoli pozerat sa :)....
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Neříkám, že všechno vím a všechno znám. Ale nejde tady o mě. Kdyby se heslem, neser se do toho a přijeď řídili všichni, tak se nikdo nic nenaučí a jezdilo by se se vším, za pár vyvolených lidí, kteří by to uměli. Možná si úplně nepochopil oco mi šlo. Kdyby si se třeba zeptal, jak se mění čepy a někdo by ti poradil, ať to radši ani sám nezkoušíš a přijedeš si to nechat udělat, ai by si taky nebyl spokojený. Nadruhou stranu, nesouhlasím ani s tím, že někdo si řekne, zkusím to nějak udělat, ono to nějak dopadne a když je v koncích a danou věc má třeba rozebranou do šroubku, tak teprve potom zhání někoho, kdo mu to dá do pořádku. Záleží taky samozřejmě na tom, jak dotyčný danou problematiku chápe. Píšu toto z vlastní zkušenosti. Pár lidí ke mě jezdí spravovat auta a kdybych se řídil Markovým heslem, tak můžem tak akorád vždycky zajet do servisu a čekat, až nám to nějaký odborník spraví.
Marku, neber to jako urážku tvé osoby, ani tvých schopností.

Vytvořil jsem tu pěkné OT, tak mi klidně dejte bludišťáka a smažte to, ale musel jsem to napsat.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Marek
Příspěvky: 5330
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Ivo píše:Kdyby se heslem, neser se do toho a přijeď řídili všichni, tak se nikdo nic nenaučí a jezdilo by se se vším, za pár vyvolených lidí, kteří by to uměli.
Jenže ono by to takhle mělo být (i když mám stejný názor jako Ty). Na odbornou práci by měli být vždy odborníci. Já se taky neseru do něčeho, o čem nic nevím.


Fakt je, že si rád vše dělám sám, a to nejen na autě. U mě je to především z důvodů finančních - nemám peníze na to, abych platil fachmana.
Loni jsem koupil kotel a strašně jsem se zlobil a divil, když mi bylo řečeno, že si jej nesmím namontovat sám. Musel jsem zaplatit odbornou firmu, stálo mě to skoro šest tisíc.
Říkám si - mohl jsem šest tisíc ušetřit - ale pravdou je, že mám stoprocentní jistotu, že je to uděláno správně.

Karburátor si můžeš seřídit sám - pravděpodobně Ti nehrozí tak vysoké nebezpečí jako v případě montáže plynového kotle - ale důsledek může být podobný, a tím je fatální kolaps systému.

Nemám nic proti tomu, aby se mi majitel vozu díval na ruce a ptal se mě při mé práci na cokoli, co jej zajímá. Nechť se přiučí a třeba příště to už zvládne sám. Ale pravda je taková, Ivo, ať se Ti to líbí nebo ne - když někdo o problematice nemá ani potuchy, VŽDY víc posere než opraví. Tak to prostě je. A že Veverka o problematice skutečně nic neví je dáno faktem, že motor mu nepracuje ve vysokých otáčkách a on si neví rady s příčinou. Jak může příčinu odstranit a v důsledku motor má pracovat správně, když vlastně netuší, kde ta příčina je a v čem a proč spočívá??? To prostě logicky NELZE !!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Marek píše:Říkám si - mohl jsem šest tisíc ušetřit - ale pravdou je, že mám stoprocentní jistotu, že je to uděláno správně.
Sorry za OT . Na tohle bych nikdy ! nespoléhal "kor dnes" a šel bych hledat kde co "odflákli" . Jediná výhoda je v tom , že je koho žalovat když se něco stane (není li již pozdě) . A neplatí to jen v tomhle případě .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“