Mírův Láďa 21053
Moderátor: Moderátoři
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
to znám u mě pomohlo prolití brzovky..preventivně jsem polil druhej čep ktrej pujde taky na výměnuMirek999 píše:Jinak obdva stare spodni cepy jsem musel odrezavat flezou,nesly povolit ani za boha.Hlavne tam clovek ani nic nez stranu nestrci
a fotky ukaž:)
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
a pokud chceš dávat fotky na normální web, tak www.megaupload.vsevjednom.cz , protoze imageshack je mor. Uploaduješ tam fotku a zobrazí se, fungue to podobně, jako kdysi ukažto.com
Takze na aute se porad pokracuje,ikdyz to na nem videt neni.Predni naprava dodelana,tedy jeste brzdove hadice,ktere jsou v planu tento vikend.Pras tyden se vrhnu na palubku z 07 a instalace loketni operky.Tedka nemam zadne aktualni fotky.Ncimene cepy MOOG super,naprava je uplne v klidu a zadne rany.O novych loziskach ani nemluvim,to je super,kdyz uz je pri jizde klid a ne huceni.Pomalu se to priblizuje k obrazu memu.Na vzhledu toho uz moc neporesim,ani nemam v planu.Spise funkcni veci.Plnuju ostrikovace z fabie+motorek.A planuju listy na sterace,misto klasickych raminek,pokud sezenu tak kratke.Auto dneska bylo na revizi plynu a vymene plynoveho filtru.Vse probehlo OK.Zadny unik a 100% tesnost.Jeste mam v planu nove svicky a kabely od Tesly.Uvidime,ono se to tak nejak nabaluje postupne.Vzdycky na neco clovek prijde postupne. Pristi tyden budou nejake foto,jak to vsechno probehlo.Jsem zvedavy na tu palubku.
Takze palubka z 07 osazena a nalepka ladaklubu nalepena.Bohuzel zadne fota nemam.Vzdy si rikam,ze budu fotit prubeh prace,ale obcas me neco tak nase...,ze nemam chut nic fotit.Tedka jsem si sehnal pasovinu,kterou budu pripevnovat loketni operku k tunelu.Nekdy bych potreboval,aby mel den 40hodin,vubec nic se nestiha.
Tak to tu zase po delsi dobe ozivime.Zadne aktualni foto nemam.Ale zmeny nejake probehly.Na aute je nove vymenen olej a vsechny filtry.Auto mi pred nedavnem pred barakem nekdo naboural na zadni roh.Mel jsem to roztrzene,takze muselo prijit na radu i COčko.U kamarada jsme to vyklepali a vyvarili.Zatim to je natreno sedim zakladem,aby to nerezlo.Musim pockat na lepsi pocasi,aby se to natahlo kitem.Take jsem vymenil prvni dil vejfuku.Pred podzimem jsem menil stredovy i koncovy vyfuk a prvni dil byl super.Rikam,ze jeste neco vydrzi,tak jsem se na nej vyprdnul,ale pred dvouma tydnama zacal prdet,takze se hned vymenil za novy.Pro priste menim cele potrubi a je to bez starosti.Ted jsem byl koupit nove svicky Brisk LR14YC.Vycetl jsem,ze jsou pro plyn nejlepsi,tak tam pujdou.Uz v zakladu maji odtrh 0,7mm,takze se nic nemusi menit.Jeste to radsi skontroluju.Obednal jsem kabely ke svickam od Tesly.Vzal jsem cervene,jsou to ty nejdrazsi.Prece mu musim dobrat jenom to dobre Jinak chystam nove komplet brzdy na predek od Feroda.A snad bude zase na chvili klid.Jinak jsem pres Jelena,tim mu dekuji koupil keramicky kohout na topeni.Sice jsem ho tam jeste nedal,ale pred letem ho tam nahodim,pokud nezacne tect ten co na aute je.Tedka se mi v tomto pocasi nechce nic delat venku.
U té první fotky (GO brzd) mi něco přebejvá , nebo chybí . Buď tam nejsou ložiska , nebo se tam připletly matky a pokličky . Při výmněně kotoučů tohle není třeba . A na druhé fotce je divná délka toho vrchního uhlíku , pokud to není optický klam .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Loziska jsem menil na podzim,ale tedka je chci pretahnout a zkontrolovat vazelinu.Tak kdyz uz budu sundavat poklicky a povolovat matku,tak rovnou vymenim.Nerad tam davam starou matku,ktera uz je zmacka nekde jinde.A poklicky nove,aby se to zase hezky lesklo.Jinak ta delka uhliku te neklame,opravdu je jeden delsi,ale nechapu proc.Pozoroval jsem to uz na nekolika regulatorech.Jinak brzdove hadice k trmenum mam uz na chalupe.
Ja kdyz neco delam,tak se snazim,aby to bylo poradne a ne jenom castecna vymena.Nechci riskovat pri vymene hadice prasknuti trubky,tak to rovnou vymenim cele a mam klid.Rovnou vymenim celou brzdovku a ovzdusnim cely system.
Ja kdyz neco delam,tak se snazim,aby to bylo poradne a ne jenom castecna vymena.Nechci riskovat pri vymene hadice prasknuti trubky,tak to rovnou vymenim cele a mam klid.Rovnou vymenim celou brzdovku a ovzdusnim cely system.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
No, že je jeden uhlík trošku kratší občas bývá, ale tak řádově 2-3mm, ale na té fotce vypadá, že je v prdeli. Možná je to tím, že to není složené s peckou a obalem.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107