tak dnes konecne krasny den, tak jsem se s chuti pustil do uklidu, do tech uprav jeste pozdeji po umyti sem to malem nepoznal, bylo to zgrcane od bahna cele nadbyvaly mi nejake dlouhe srouby jeste, tak jsem dal dozadu ty pulcentimetrove podlozky co patri dopredu, no vypada to hezky jinak auto po zime jede porad stejne nebo vice, ale to bude asi jen pocit, co jsem presedl do poradneho zihadla
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
porad sem se divil ze to nechce letet bokem, no se muzu divit, kdyz jsem mel na jednom kole 1,0 a na druhem 1,2 dofoukal sem na 2,0 a ted mam strach pridat plyn do zatacky. Vcera jsem zkousel asi v 70ti na trojku, dal sem podlahu a malem sem se otocil naopak, dobre mi zalepilo
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Po zimě musíš pneu trochu ohoblovat, aby získaly grip. Jinak ten karbec tam šoupni a zkus, co to s autem udělá. Možná by to pár koníků hodilo. Podle fotky ti nikdo nic kloudnýho neřekne. Záleží na stavu a seřízení. Měl sem na zkoušku něco podobnýho a když sem ho vyměnil za ozóna, tak sem málem utrch kardan, ale bylo to jen zvětšenym krouťákem ve střeních otáčkách, tam je ozón pověstně slabej. Na maximálku to šlo furt stejně. Ale byl v dost špatnym stavu a žralo to 15 L na sto...
peet2101 píše:musíš přece strhnout tu špínu co máš po zimě na gumách
Ano
Pája píše:Po zimě musíš pneu trochu ohoblovat, aby získaly grip.
Ano to je pravda, nejlepe az na draty...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
no takze jak jsem se dozvedel dvojite karbce nebudou (ku*va to sou nervy), ten karbec co jsem dostal taky nebude, ani to nebudu zkouset, ma mensi pruduchy nez ten seriovy, ten bude dobry tak na ty skodovky nebo tak .... membrany tam jsou styrele a ze serioveho nepasujou ... tak budu jezdit dal tak jak jsem do ted jezdil
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Jinak dneska konecne po trech mesicich instalace tech bixenonu, par veci pro ty kteri je do budoucna planujou na kulatou radu, hrnes samozdrejmne vyriznout, dale je treba jemne obrousit bud parabolu a nebo dosedaci plochy xenonu, je o neco vetsi. Pruzinka ktera drzela limecek na hrnci se normalne zahakne za diru kde puvodne vedlo napajeni na H4. Vsechno ostatni bez problemu, jen se napojila elektroinstalace podle navodu a vsechno funguje. Stelovat se mi to uz dnes nechtelo, tak mozna zitra nebo tak, kazdopadne mapy ktere by se mely obevovat proti zdi se nejak neobevuji, takze uvidim co dal. Par fotek mam, jinak bych poprosil Ivose jestli ma nejake lepsi.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Dalsi pracovni den mam za sebou nejprve very very thanks Ivovi za vypomoc s vymenou prevodovky, dalsi very very thanks Radkovi za prevodovku (to si pak jeste vyridime ), jinak s tema kvaltama je to tak jak sem ssi myslel (v tech vasich cislech aby se cert vyznal), na 06kove byl velky prechod mezi 2. a 3. stupnem, ted mi jdou plynule 1. 2. 3. a vetsi prechod na 4. rychlost Mam radost ze uz muzu bezevseho radit dvojku aniz bych dostaval trepavku od radicky .
Nejak se mi zalibily diodove zarovky tak jsem si koupil hned 4 kousky (pozicni bile diody a brzdova zadni svetla cervene). No ve tme neco uzasneho, z blizka to sviti krasne a zdalky jeste vice, az bych rekl ze dost oslepuji. Mam v planu si je poridit na vsechny svetla a musim to nejak vymyslet s odporama na blinkry. Par fotek z vikendu
Naposledy upravil(a) Atex dne ned dub 12, 2009 10:33, celkem upraveno 2 x.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu