Tomu říkám plnotučnej benzín.plavec píše:w-power jsem občas taky načepoval a jednou i w-power racing 100oktan a to byla prima jízda.
Tak kolik to žere?!
Moderátor: Moderátoři
právě jsem šel se spotřebou přes 9 litrů Něco je u mě pořád blbě.
Živější styl jízdy asi nebude ideální. MOžná mě tak napadá, vyměnit svíčky.Se budu muset podívat do notýsku, kdyže jsem je vůbec měnil.
Živější styl jízdy asi nebude ideální. MOžná mě tak napadá, vyměnit svíčky.Se budu muset podívat do notýsku, kdyže jsem je vůbec měnil.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
nejspíš bude blbě seřízenej plyn.Musím zkusit jinej servis.
EDIT:
Tak po dnešní konzultaci s jiným, nezávislým plynovým servisem mi bylo sdělěno že lpg filtr se má měnit asi po 15tis.km a že spotřeba je u toho mojeho systému vypořádku když je vyšší o cca 1 litr než BA. Elpigaz-sekvenční vstřik- má to svuj plynovej počítač.A po sdělení že mám spotřebu poslední 9,5 litru plynu se mi dostalo lehkého výsměchu, že je to normální A když jsem servismanovi oznámil, že s tím jezdí kdekdo běžně pod 7litrů, tak nevěřil, že prej lžu. ještě musím změřit tu spotřebu na benzín, kolik že to vůbec bere.
EDIT:
Tak po dnešní konzultaci s jiným, nezávislým plynovým servisem mi bylo sdělěno že lpg filtr se má měnit asi po 15tis.km a že spotřeba je u toho mojeho systému vypořádku když je vyšší o cca 1 litr než BA. Elpigaz-sekvenční vstřik- má to svuj plynovej počítač.A po sdělení že mám spotřebu poslední 9,5 litru plynu se mi dostalo lehkého výsměchu, že je to normální A když jsem servismanovi oznámil, že s tím jezdí kdekdo běžně pod 7litrů, tak nevěřil, že prej lžu. ještě musím změřit tu spotřebu na benzín, kolik že to vůbec bere.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Plavec, nechápu proč se tak rozčiluješ, ty sedmilitrové hodnoty jsou přeci v benzínu. V plynu to bude vždycky horší a to klidně i +2l. V létě bývá spotřeba lepší, v zimě horší, někdy je to i u neřízených systémů po městě naprostá tragédie.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Filtřík LPG tam nech ten si o výměnu řekne sám , hlavní je čistota vzduchového .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
O 2 litry? To se mi zdá hodně. Ale rozčiluju se proto, že hned servisman viděl že je to lada, tak logicky jako ruský auto to musí žrát víc.Zpočátku po koupi jsem nešel přes 9 litrů ani jednou. Ale asi už magořím.Plavec, nechápu proč se tak rozčiluješ, ty sedmilitrové hodnoty jsou přeci v benzínu. V plynu to bude vždycky horší a to klidně i +2l
Vzduchový filtr není na výměnu, ale preventivně ho vyměnit mohu. Jeden nový mám "skladem"
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Což to jo, ale u toho sekvenčního vstřikování ? Mě všichni v okolí ujišťovali že to bude žrát stejně jako benzín a jestli ne tak cca do pul litru víc. Lepší ale řešit takovehle voloviny, než to, proč auto nejede.FOMA píše:no já bych spotřebu 9l LPG zas tak tragicky neviděl myslím,že to odpovídá opravdu těm7-7,5 l benzínu a to není zas tak zlé .
Prostě spotřeba LPG oproti BA je naprosto běžná věc,takže bych to vůbec neřešil.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
no spalovací motor je tepelný stroj a platí pro něj zákony termodynamiky.
energii získává spalováním paliva. Pro jednoduchost můžeme u važovat stejnou účinnost motoru při provozu na LPG i na benzín. LPG má vyšší teplotu spalin cca o 5-10proc ( což může přispět k vyšší účinnosti) ale zase jinou rychlost hoření a jiné oktanové číslo. ( to se zas podepíše na snížení účinnosti). Nevíce se ale projeví rozdílná výhřevnost a hustota obou paliv:
stačí si najít v tabulkách spalné teplo benzínu a LPG ( záleží na i tom jaké je procento propanu a butanu). Udává se v J /kg nebo kcal/kg a pak přepočítat podle hustoty na litry.
takže spotřeba vyšší o 15-25procent (měříme- li jí v litrech) je zcela v normě...
JInak podtlakové směšovače snižují průtok a tak více či méně omezují plnění válce - a snižují výkon motoru. Vstřikování plynného LPG je efektivnější a pokles výkonu je zanedbatelný. Vstřikování kapalného LPG může naopak výkon zvýšit o 1-3 proc oproti benzínu protože kapalné LPG při odpaření ochladí nasávaný vzduch a zvýší se tím plnění válců. (benzín chladí taky ale LPG lépe )
Pak tu máme ještě vypínání zapalování pri deceleraci (a následně i lpg) startování atd atd...
[/center]
energii získává spalováním paliva. Pro jednoduchost můžeme u važovat stejnou účinnost motoru při provozu na LPG i na benzín. LPG má vyšší teplotu spalin cca o 5-10proc ( což může přispět k vyšší účinnosti) ale zase jinou rychlost hoření a jiné oktanové číslo. ( to se zas podepíše na snížení účinnosti). Nevíce se ale projeví rozdílná výhřevnost a hustota obou paliv:
stačí si najít v tabulkách spalné teplo benzínu a LPG ( záleží na i tom jaké je procento propanu a butanu). Udává se v J /kg nebo kcal/kg a pak přepočítat podle hustoty na litry.
takže spotřeba vyšší o 15-25procent (měříme- li jí v litrech) je zcela v normě...
JInak podtlakové směšovače snižují průtok a tak více či méně omezují plnění válce - a snižují výkon motoru. Vstřikování plynného LPG je efektivnější a pokles výkonu je zanedbatelný. Vstřikování kapalného LPG může naopak výkon zvýšit o 1-3 proc oproti benzínu protože kapalné LPG při odpaření ochladí nasávaný vzduch a zvýší se tím plnění válců. (benzín chladí taky ale LPG lépe )
Pak tu máme ještě vypínání zapalování pri deceleraci (a následně i lpg) startování atd atd...
[/center]
Spotřeba
Zatím vím jen to že špatně maká lambda a rozsvítil se Check Engine.Zítra budu po diagnostice snad moudřejší.Motor divně přede.Není to dobrej zvuk.Tak možná proto vyšší spotřeba.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Spotreba pri brzdení motorom
Vážení, mám ja taký problém - pri poslednej jazde som si krátil čas tak, že som cez diagnostiku na notebooku on-line v reálnom čase sledoval parametre motora.. Zistil som zásadnú vec:
Pri brzdení motorom mi PC ukazoval okamžitú spotrebu 0,7L/100km, čo som nečakal, nakoľko vzhľadom na MPI systém som očakával spotrebu 0,0L (vstrekovače by nemali vstrekovať palivo, pokiaľ sa brzdí motorom - nie je v záťaži)
Prosím tých čo majú palubné počítače - je to u Lady normálne, alebo mám blbé nejaké čidlo? Podľa diagnostiky je mašina OK.
Pri brzdení motorom mi PC ukazoval okamžitú spotrebu 0,7L/100km, čo som nečakal, nakoľko vzhľadom na MPI systém som očakával spotrebu 0,0L (vstrekovače by nemali vstrekovať palivo, pokiaľ sa brzdí motorom - nie je v záťaži)
Prosím tých čo majú palubné počítače - je to u Lady normálne, alebo mám blbé nejaké čidlo? Podľa diagnostiky je mašina OK.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Při brzdění motorem se palivo nevstřikuje (ani údajně nepálí svíčky), pokud jsou otáčky vyšší než asi 1500 až 2000, pokud jsou menší, tak i když není sešláplej plyn dávkuje se palivo, aby to nezdechlo.
Mimochodem jaktože ti to ukazuje spotřebu na PC, mě to neukazovalo, jen spotřebu vzduchu. Palubák má taky hodnoty o spotřebě odněkud jinuď než z k-line...
Mimochodem jaktože ti to ukazuje spotřebu na PC, mě to neukazovalo, jen spotřebu vzduchu. Palubák má taky hodnoty o spotřebě odněkud jinuď než z k-line...
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Scanmaster má funkciu sledovania spotreby, musis sa prekliknut cez roletkove menu, druhe zprava myslim.. (No musíš vtedy vypnúť sledovanie ostatných parametrov, inak to nebude presné - nestíha linka)
Ze by nemalo vstrekovat od 1500 hore - to viem, no mne to robilo aj pri 3000..
Ze by nemalo vstrekovat od 1500 hore - to viem, no mne to robilo aj pri 3000..
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
No já o tom vím, že tam ta funkce je, ale na Ladě mi neukazuje, na fabce a oktávce jsem to zkoušel a tam to šlo.
Při 3000 by tam nemělo určitě nic jít, nesešlapoval jsi plyn dost dlouho? Přestane to vstřikovat tak po 5-15 s, jinak nevím čím by to mohlo bejt...
Při 3000 by tam nemělo určitě nic jít, nesešlapoval jsi plyn dost dlouho? Přestane to vstřikovat tak po 5-15 s, jinak nevím čím by to mohlo bejt...
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.