Chladící soustava
Moderátor: Moderátoři
Udělej si malý testík , za noci bez měsíčního svitu někde dál od města nebo v garáži otevři kapotu u nastartovaného auta a koukni po zapalovacím bloku a kabelech . Nesmějí tam být vidět jiskry . Pokud uvidíš jen takovou matnou záři je vše OK , to světelkuje ionizovaný vzduch . A je krásně vidět který válec zrovna pálí . U mne před výměnou kabelů to vypadalo jak na "přehlídce" blesků , jiskřilo se skoro všude .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Máš pravdu, takle jsem taky poznal špatný kabely u fáčka.Pálilo to jak-buď a tak jsem v noci otevřel kapotu a byl to tak trochu malý ohňostroj a já blb ještě na jeden ten kabel šáhnul, jenže druhou rukou jsem držel kapotu, (nechtěl jsem na tu chvilku dávat vzpěru) tak jsem dostal šlupku, pak jsem se vytočil, zabouchnul motor a doblekotal se domůSaša píše: Udělej si malý testík , za noci bez měsíčního svitu někde dál od města nebo v garáži otevři kapotu u nastartovaného auta a koukni po zapalovacím bloku a kabelech . Nesmějí tam být vidět jiskry . Pokud uvidíš jen takovou matnou záři je vše OK , to světelkuje ionizovaný vzduch . A je krásně vidět který válec zrovna pálí . U mne před výměnou kabelů to vypadalo jak na "přehlídce" blesků , jiskřilo se skoro všude.
Naposledy upravil(a) plavec dne pát led 09, 2009 14:29, celkem upraveno 1 x.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
čidlo hladiny chladící kapaliny v nádržce
Chci se zeptat jestli už někomu blblo čidlo chladící kapaliny v nádržce?Mně při otočení klíčkem v zapalování kukačky hlásí nízkou hladinu chladící kapaliny při studeném motoru,což při kontrole hladiny není pravda,ale sotva ujedu pár kilometrů a vypnu motor tak po zapnutí to už nic nehlásí,dávám tam fridex G48.
Fridex G48 je správná náplň.Čidlo blblo pořád.TZéměř vždycky po nastartování kukačky kukaly, že nemám vodu v expanzce. Ta nádobka mi tekla, takže jsem koupil novou bez čidla a je pokoj od planých poplachů. A tu výšku hladiny si kukačky kontrolují jenom při startu. Takže pokud by Ti vytekla voda za jízdy, tak se to nedozvíš. Je to trochu nedomyšlené.
EDIT: Zapoměl jsem upřesnit, že to čidlo taky kecalo, když byla hladina vody na maximu tak jsem startoval s kukáním.
EDIT: Zapoměl jsem upřesnit, že to čidlo taky kecalo, když byla hladina vody na maximu tak jsem startoval s kukáním.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
To čidlo jde prověřit, hlavně se na něm musí voně hýbat ten plovák. No a když se s ním hýbe nahoru dolu, tak uvnitř toho čidla musí být slyšet spínání a vypínání kontaktů. Jinak funkce čidla je následující: plovák nahoře - kontakt rozepnut, plovák dole: sepnuto, z toho plyne, že když z toho čidla vytrhneš zásuvku, tak tím kukačkám simuluješ stav plavák nahoře - vody dost a máš pokoj Sejně jako když má někdo novou nádobku bez čidla, tak tu zásuvku tam nechá plandat a nic už nepíská
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Mě na 2111 zlobilo čidlo hladiny v nádobce ostřikovačů. I když tam kapalina byla, kukalo to na mě, že tam není. Měl jsem ho vyndané, napojené na ohmmetr, nechané přes noc ve skleničce s vodou, jestli třeba není děravý plovák a po čase se nenaplní vodou. Ne, mimo nádobku fungovalo dobře, v nádobce nikoliv. A ani tam o nic nedrhlo. Co mě ještě napadlo, jestli třeba v té "hlavě" čidla nebyla netěsnost a tam by se dostala voda a zkratovala to. Protože po namontování jedno nebo dvě nastartování nekukalo, ale pak začalo.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
To mě nenapadlo, ale možný by to bylo.Že by ta matice byla na tý "hlavě" zrovna natěsno, to se říct rozhodně nedá.Tak se tam dostat nějaká voda mohla.Erik píše:Co mě ještě napadlo, jestli třeba v té "hlavě" čidla nebyla netěsnost a tam by se dostala voda a zkratovala to
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
čidlo hladiny chladící kapaliny v nádržce
Dík za informace,jen mně vrtá hlavou že to čidlo neblbne když se to trochu ohřeje.Jinak chodí jak má,plovák se volně pohybuje a ještě prověřím to spínání.Pak to odpojím a bude klid.Jo dá se sehnat nové čidlo a za kolik,nebo je lepší z toho udělat nový typ nádržky.
Spíš bych volil novější nádržku.Bez čidla.Jan Vašák si koupil ale ten starší typ (prý je už jinak dělaná, tak by tect neměla) ale nový typ je ověřený hned několika uživateli. Před rokem mě stála 470kč.
Místo tohohle čidla bych zapojil čidlo nedovřené kapoty, jen jsem tu blbost ještě nedomyslel.
Místo tohohle čidla bych zapojil čidlo nedovřené kapoty, jen jsem tu blbost ještě nedomyslel.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
což to mi bude jasný.zelvotron píše:Akorát to bude ukazovat piktogram s teploměrem no
tak když ty dvě zdířky propojím, tak uzavřu obvod, čili bude to fungovat?Jsem myslel že to funguje na nějaký složitější bázi.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
jj, přesně tak, popsal sem to celý jak to funguje už v příspěvku výš - když je propojíš, rozsvítí se to. Akorát jestli použiješ ten dveřní kontakt, tak ten musíš izolovat od kostry, to znamená jeden kontakt zásuvky napojit na kostru spínače a druhej na konektor spínače, ale spínač celej jako takovej izolovat od kostry auta.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Snímač hladiny- snímač nedovřené kapoty
TAk a snímač nedovřený kapoty je na světě.Použil jsem dveřní spínač z mercedesky ale musel jsem ho trošičku upravit.Je to úprava "co dům dal" takže na estetiku sem nehrál. Každopádn+ě funguje k plné spokojenosti.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch