
Spotreba Kalina
Moderátor: Moderátoři
Spotreba Kalina
Tu môžete chváliť alebo okydávať svojich milácikov 

Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2012 LUX (2024 - veterán)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2012 LUX (2024 - veterán)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Čooo?paves píše: ...do 10l/100km... ...13-15l/100km...

Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2012 LUX (2024 - veterán)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2012 LUX (2024 - veterán)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Tak to mě taky drobet zaskočilo...
Nejni u tý kaly něco špatně?Třeba váha vzduchu a podobný hity?

Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch

- Luděk Musil
- Příspěvky: 10606
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Těchto, pro někoho astronomických, spotřeb lze dosáhnout i s auty mnohem renomovanějších značek.
Paves dokáže 15, Dmatej jezdí za mnohem míň.
Pánové, uvědomte si jednu nevýznamnou skutečnost - podstatná část spotřeby se vyvíjí mezi těmito vrcholy trojúhelníku: volant - sedačka - pedály. L.
Paves dokáže 15, Dmatej jezdí za mnohem míň.
Pánové, uvědomte si jednu nevýznamnou skutečnost - podstatná část spotřeby se vyvíjí mezi těmito vrcholy trojúhelníku: volant - sedačka - pedály. L.
Naposledy upravil(a) Luděk Musil dne stř bře 11, 2009 15:21, celkem upraveno 1 x.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
urcite je to mezi volantem a sedackou. ale neni problem jet po dalnici za 13+ kdyz jede clovek rovne co to jde, tam neni celkem moc co resit (nebo neumet) hk-praha po dalnici kdyz jedu nejak takhle http://www.youtube.com/watch?v=NeeebU1P2uQ tak se pod 13 nedostanu
ale nejak casto tak nejezdim tak me to netrapi. dmatej tu nekde psal ze pri podobny rychlosti ma spotrebu mensi, tezko rict. vzhledem k memu "povedemu" kusu kaliny bych se moc nedivil kdybych mel spotrebu treba o litr jinde proste jen tak z principu 


bad sex is better than a good day at work
je to už dávno ..celé 3 roky co ladu nemám. ale když jsem jí měl , četl jsem ruská i německá fóra atd...
Narazil jsem taky na ruských stránkách na první zkušenosti s 1,6 motory
závěr byl jednoduchý - mezi 1,6 8v a 16 v minimální rozdíl co se týče zrychlení a spotřeby.
mezi 1,5 a 1,6 (at už 8v nebo 16v) rozdíl ve spotřebě cca 1 litr (u desítkové řady) v neprospěch 1,6ky !
no a jeste jeden z technických údajů 110 mela cx 0,31 a kalina 0,36 takže je logické proč jí taky víc chutná.
nejmenší spotřebu měly první verze desítek s euro2 a s elektronikou GM
(odpovídá to původní verzi se kterou pomáhalo Porsche) každý další krok byl svým způsobem krokem zpět....
cx u kaliny je o víc než 15 procent větší, 1,6 se tolik nepovedla takže těch 12l s cihlou na podlaze je teoreticky reálných....
vzhledem k extrémním výkyvům kvality ruské produkce se nedivím ničemu.
proto taky vznikla 1,4 16v prý má být úspornější. Nevím neplánuju nákup čehokoliv od Lady a tak tyhle informace moc nehledám. Pro zvědavé -
Google rulez!
Narazil jsem taky na ruských stránkách na první zkušenosti s 1,6 motory
závěr byl jednoduchý - mezi 1,6 8v a 16 v minimální rozdíl co se týče zrychlení a spotřeby.
mezi 1,5 a 1,6 (at už 8v nebo 16v) rozdíl ve spotřebě cca 1 litr (u desítkové řady) v neprospěch 1,6ky !
no a jeste jeden z technických údajů 110 mela cx 0,31 a kalina 0,36 takže je logické proč jí taky víc chutná.
nejmenší spotřebu měly první verze desítek s euro2 a s elektronikou GM

cx u kaliny je o víc než 15 procent větší, 1,6 se tolik nepovedla takže těch 12l s cihlou na podlaze je teoreticky reálných....
vzhledem k extrémním výkyvům kvality ruské produkce se nedivím ničemu.
proto taky vznikla 1,4 16v prý má být úspornější. Nevím neplánuju nákup čehokoliv od Lady a tak tyhle informace moc nehledám. Pro zvědavé -
Google rulez!
Jestli ono to není ( 1,6 l E4 vers. 1,5 l E3 ) tím ,že motory 1,6 jsou vybaveny (kvůli zlepšení emisí) systémem EGR, což je přisávání spalin do sání a tudíž jsou „přidušeny“ vlastními výfukovými zplodinami. V software ŘJ Bosch 7.0 xx (pro západní Evropu) je již s touto alternativou počítáno, ale u patnáctistovek ještě nebyla realizována . Může to být obdoba přisáváni olejové mlhy s určitým podílem spalin do filtrboxu (a tím snížení výkonu) u řady 210x , která byla podrobně probírána v tématech 210x .
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
to je to,co mam já a se spotřebou jsem úplně spokojenej.Kombinovaná mi vychází na 6,5 a na delší trasy není až takový problém to shodit pod 6.Jiri píše:nejmenší spotřebu měly první verze desítek s euro2 a s elektronikou GM
A aby si někdo nemyslel,že si ty čísla cucám z prstu,tak když jsem jel na Ukrajinu přes Polsko,tak jsem v Náchodě bral plnou nádrž benzínu(cca je to 43 litrů) a potom jsem přejel celé Polsko(cca 750 km) a benzin bral až na Ukrajině a to mi teprve začla svítit kontrolka.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
CItace k 2111 - 16V z : http://auto.mototesty.cz/zelvotron píše:Měl sem za to, že Porsche pomáhalo jen s 16V ?Jiri píše: nejmenší spotřebu měly první verze desítek s euro2 a s elektronikou GM(odpovídá to původní verzi se kterou pomáhalo Porsche)
Přitom spotřeba, přes kratší zpřevodování, v testu nedosáhla ani hodnoty udávané výrobcem (7,4 l/100 km) - naměřil jsem pouhých 6,2 l/100 km, a to jsem nejezdil nikterak pomalu ani s lehkou nohou na plynovém pedálu. Udávanou maximální rychlost 185 km vůz bez problémů překročí a pokud je obsazen pouze řidičem, vyšplhá se rafička tachometru klidně k magické hranici 200 km/h a přitom stále znatelně akceleruje. Automobil samozřejmě není na dlouhodobou jízdu takovou rychlostí stavěn, jen tím chci demonstrovat kvality agregátu, připraveného ve spolupráci s firmou Porsche
P.S. Tu "magickou hranici" bych ale přisuzoval tomu, že tachometry těchto vozů "kecají" o + 7 až 10% , jak již zde bylo konstatováno.