DEKARBONIZACIA MOTORA

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvek od Jimmi »

Já bych to určitě nezkoušel u novějších vozidel s katalyzátorem..... snadno se ucpe :idea:
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4269
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Jimmi píše:Já bych to určitě nezkoušel u novějších vozidel s katalyzátorem..... snadno se ucpe :idea:
Nedejbože s řízeným katalyzátorem, myslím si, že dát Lambda sondě vodní lázeň, asi půjde do kytek, vždyť je citlivá i na přítomnost olejových spalin ve výfukových plynech, natož na velké množství vlhkosti ne-li vody. (Vím, po nastartování se na ní chvilkově asi nějaká ta voda vysráží normálním provozem, ale vzhledem k její citlivosti bych se o ní bál).
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Trošku to tu oživím: zkoušel to někdo??? Asi to v brzký době prubnu. Možná zítra.
Ale tato metoda mě dostala do kolen :lol: http://bigandrew.webzdarma.cz/navody/30.htm
lada1600ttt
Příspěvky: 34
Registrován: stř čer 25, 2008 13:32
Bydliště: Trnava

Příspěvek od lada1600ttt »

ja som to skusal cistit tymi "parocisticmi" ked bol motor rozobraty a nepomohlo to vobec. pri takomto cisteni by som sa obaval najviac toho ze pri takom tlaku vo valcoch aby nenatlacilo tu vodu aj do oleja.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

lada1600ttt píše:najviac toho ze pri takom tlaku vo valcoch aby nenatlacilo tu vodu aj do oleja.
Voda se do oleje dostane i normálně (kondenzaci a podobně) pak stačí ale ujet trochu větší vzdálenost při které se olej dostatečně zahřeje (mnohem později než chladící kapalina) a veškerá voda se odpaří . Teplota oleje je za normálních podmínek kolem 100-110°C .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“