Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
A jo, já jsem blbec. Já jsem to špatně spočítal 29+35 = 64,-
Abych zase tak moc nemachroval tak zpátky jsem jel srabácky přes Ústí n.L. Svezení po této lokálce sice můžu doporučit každému kdo má rád krásný výhled z vlaku, zejména průjezd opárenským údolím je super zážitek, ale opravdu stačí vidět to jednou za den.
Rozlámaný z motoráku jsem už byl celkem dostatečně tak zpátky už jsem jel pohodlněji
Ale jak říkám , na této trati lze motoráček skutečně považovat za plnohodnotnou pojízdnou rozhlednu.
Myslel jsem si jak takto v neděli dopoledne pojedu téměř sám, ale to jsem se spletl. Motorák byl narvaný až hrůza. Jela nějaká skupina turistů, ale jen do Radejčína. Z Radejčína až do Teplic jsme jeli už jen dva ( když nepočítám sem tam někoho kdo se svezl jednu-dvě zastávky).
Většina zastávek by měla být na znamení, ale stavělo to úplně všude.
Abych zase tak moc nemachroval tak zpátky jsem jel srabácky přes Ústí n.L. Svezení po této lokálce sice můžu doporučit každému kdo má rád krásný výhled z vlaku, zejména průjezd opárenským údolím je super zážitek, ale opravdu stačí vidět to jednou za den.
Rozlámaný z motoráku jsem už byl celkem dostatečně tak zpátky už jsem jel pohodlněji
Ale jak říkám , na této trati lze motoráček skutečně považovat za plnohodnotnou pojízdnou rozhlednu.
Myslel jsem si jak takto v neděli dopoledne pojedu téměř sám, ale to jsem se spletl. Motorák byl narvaný až hrůza. Jela nějaká skupina turistů, ale jen do Radejčína. Z Radejčína až do Teplic jsme jeli už jen dva ( když nepočítám sem tam někoho kdo se svezl jednu-dvě zastávky).
Většina zastávek by měla být na znamení, ale stavělo to úplně všude.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Mělo to (malýho) Bixe? Jestli jo, tak je to jasný, přece průvodčí nebude ten vlak furt prolejzatMichal Pokorný píše:Většina zastávek by měla být na znamení, ale stavělo to úplně všude.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Ne, byl to jen samotnej 810. Ale už v Lovosicích jsem slyšel jak strojvedoucí na paní průvodčí říká : Paní, budeme stavět všude , jo.
Ale je teda fakt, že ta cesta prostě trvá dlouho a tak se prostě nedá autobusu ani ničemu jinému konkurovat. Je tam spostu úseků kde jsou pomalé jízdy, hlavně v okolí Opárna, kde to jede mezi skálama, které jsou na obou stranách od vozu snad na pár centimetrů.
Také je tam velké množství nechráněných přejezdů a to třeba jen polňačky v polích pro traktory atd. A na všech těchto přejezdech zpomaluje na max. 10 km/h a všechno toto tu cestu strašně protahuje.
Cestou skrz Opárenské údolí si nás akorát někdo fotil Zrovna v místech kde vlak projíždí nahoře na úplné hraně takového prudkého srázu do údolí, tak dole v údolíčku stál někdo s foťákem.
A tak ti Laďušo říkám, až si budeš dělat ten výlet k nám tak ho naplánuj jako dvoudenní, protože toto také stojí za "sjetí" . Dnes v době, neustálého rušení provzu na lokálkách je jen otázkou času kdy nebude nic jezdit ani na této trati.
I když pro takový víkendový (turistický) provoz je tato trať docela vhodná, všude okolo je dost turisticky zajímavých míst. A nakonec...... i cesta může být cíl.
Jenom že i to by musel někdo zaplatit, kraj to určitě nebude a když tak kouknu co je na trati za obce či městečka tak tam patrně žádný zájem také nebude.
Nevím tedy jak hodně je ta trať využívaná v pracovní dny, ale řekl bych že to bude velká bída.
A proto kdo chce přijeďte opravdu to stojí za svezení, jak píše karloslt , dokud to tam jezdí.....
Edit : Jinak jsem se v Ústí n.L. při hlášení staničního rozhlasu docela podivil. Té slečně či mladé paní co namluvila hlášení v angličtině bych dal pár facek a tomu co to schválil do používání také.
Ono vůbec to nádraží v Ústí n.L. stojí za to Sice je pěkné, že je za Bůh ví kolik milionů zrekonstruované, že tam jsou jezdící schody a výtahy..... to je ovšem všechno.
Nevím jak vůbec mohli představitelé drah, města a kraje, když ho představovali použít výraz "nádraží na světové úrovni".
Podle mne je to nádraží tak akorát pro ostudu. Není tu ani žádné občerstvení či něco na ten způsob, neřku-li přímo restaurace. Můžete si tu dát akorát tak kafe z automatu, a to si stejně ani nemáte kde vypít,není tu ani čekárna či něco na ten způsob.
Můžete si tak akorát sednout v hale na lavičku, kde vás bude, stejně jako mne dnes, otravovat nějaká smradlavá cikánka žebrající desetikorunu
Ale je teda fakt, že ta cesta prostě trvá dlouho a tak se prostě nedá autobusu ani ničemu jinému konkurovat. Je tam spostu úseků kde jsou pomalé jízdy, hlavně v okolí Opárna, kde to jede mezi skálama, které jsou na obou stranách od vozu snad na pár centimetrů.
Také je tam velké množství nechráněných přejezdů a to třeba jen polňačky v polích pro traktory atd. A na všech těchto přejezdech zpomaluje na max. 10 km/h a všechno toto tu cestu strašně protahuje.
Cestou skrz Opárenské údolí si nás akorát někdo fotil Zrovna v místech kde vlak projíždí nahoře na úplné hraně takového prudkého srázu do údolí, tak dole v údolíčku stál někdo s foťákem.
A tak ti Laďušo říkám, až si budeš dělat ten výlet k nám tak ho naplánuj jako dvoudenní, protože toto také stojí za "sjetí" . Dnes v době, neustálého rušení provzu na lokálkách je jen otázkou času kdy nebude nic jezdit ani na této trati.
I když pro takový víkendový (turistický) provoz je tato trať docela vhodná, všude okolo je dost turisticky zajímavých míst. A nakonec...... i cesta může být cíl.
Jenom že i to by musel někdo zaplatit, kraj to určitě nebude a když tak kouknu co je na trati za obce či městečka tak tam patrně žádný zájem také nebude.
Nevím tedy jak hodně je ta trať využívaná v pracovní dny, ale řekl bych že to bude velká bída.
A proto kdo chce přijeďte opravdu to stojí za svezení, jak píše karloslt , dokud to tam jezdí.....
Edit : Jinak jsem se v Ústí n.L. při hlášení staničního rozhlasu docela podivil. Té slečně či mladé paní co namluvila hlášení v angličtině bych dal pár facek a tomu co to schválil do používání také.
Ono vůbec to nádraží v Ústí n.L. stojí za to Sice je pěkné, že je za Bůh ví kolik milionů zrekonstruované, že tam jsou jezdící schody a výtahy..... to je ovšem všechno.
Nevím jak vůbec mohli představitelé drah, města a kraje, když ho představovali použít výraz "nádraží na světové úrovni".
Podle mne je to nádraží tak akorát pro ostudu. Není tu ani žádné občerstvení či něco na ten způsob, neřku-li přímo restaurace. Můžete si tu dát akorát tak kafe z automatu, a to si stejně ani nemáte kde vypít,není tu ani čekárna či něco na ten způsob.
Můžete si tak akorát sednout v hale na lavičku, kde vás bude, stejně jako mne dnes, otravovat nějaká smradlavá cikánka žebrající desetikorunu
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak jsem dnes na stránkách www.prototypy.cz narazil na jednu fotku autora Leoše Tomančáka a to tuto : http://www.prototypy.cz/rady/810/obr/810085a.jpg
V popisu se píše :
Atmosféra dávno zašlých časů "dýchá" z této fotografie motorového vozu 810 085-1 projíždějícího Letohradem. Dobovou idylu dokresluje osobní automobil typu VAZ 2101, známější spíše jako model LADA. Snímek je z 31.8.1990
A teď otázka : Kde je v popisu chyba ?
V popisu se píše :
Atmosféra dávno zašlých časů "dýchá" z této fotografie motorového vozu 810 085-1 projíždějícího Letohradem. Dobovou idylu dokresluje osobní automobil typu VAZ 2101, známější spíše jako model LADA. Snímek je z 31.8.1990
A teď otázka : Kde je v popisu chyba ?
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: sob lis 01, 2008 01:02
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Pokorný: Jízdní dobu taky natáhl direktivně krajem nařízený takt, aby to povinně vycházelo na přípoje v obou stanicích. Výsledkem je cestovní rychlost sotva 27 km/h a v Řetenicích při jízdě na Oldřichov a Litvínov divukrásné necelé 2 minuty na přestup (a to pouze za předpokladu, že první vlak jede na čas)...
Vleky mezi Teplicemi a Lovosicemi jsou nasazovány jen v období letní turistické sezony. (duben - říjen v SONE + červenec, srpen celotýdenně).
Vleky mezi Teplicemi a Lovosicemi jsou nasazovány jen v období letní turistické sezony. (duben - říjen v SONE + červenec, srpen celotýdenně).
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Hm, to není asi zrovna to nejlepší řešení.karloslt píše:Jízdní dobu taky natáhl direktivně krajem nařízený takt, aby to povinně vycházelo na přípoje v obou stanicích. Výsledkem je cestovní rychlost sotva 27 km/h a v Řetenicích při jízdě na Oldřichov a Litvínov divukrásné necelé 2 minuty na přestup
Já jsem si zase všiml toho kouzelného míjení vlaků v Úpořinách, tam přestupovat musí být , pro někoho kdo je tam prvně, značně zmatečné
A zrovna tam jsem zahlédl 810 s novými sedačkami.
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: sob lis 01, 2008 01:02
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, Úpořiny jsou nádherné, jak se to tam sjede a pak zase rozjede. Tu 810 s novými sedačkami doporučuji vyzkoušet, je to příjemnější, jak regionova:-)Michal Pokorný píše: Já jsem si zase všiml toho kouzelného míjení vlaků v Úpořinách, tam přestupovat musí být , pro někoho kdo je tam prvně, značně zmatečné
A zrovna tam jsem zahlédl 810 s novými sedačkami.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Takže "patnáctka" najíždí zkušební kilometry po Plzni. Bez cestujících. Už ňákých těch 14 dnů určitě je vidět celkem dost v ulicích. Bohužel jí vždycky vidim ve chvílích, kdy se nedá fotit (jako že jedu kolem v O-busu v protisměru a nebo prostě koukam zezhora od Práce, jak to točí na náměstí...). Akorát jednou jsem jí pěkně zastih při pauzičce na konečnej Bory, akorát bohužel pršeloNa 61. stránce jsem píše: Byl tam i prototyp nový tramvaje 15T (foto zde) , která je kompletně nízkopodlažní i přes podvozky. Byla na zkušební koleji....
Ten den byl vůbec silnější na tramvajový události na Borech. Ráno totiž jsem tam čekal a po chvíli mi začlo bejt divný, proč se nic neděje, když čtyřka prostě jezdí často. Tak koukam směrem, kde čekají tramvaje, a koukam, že tejpcí tam podezřele oblejzají... Popošel jsem kousek, abych skrz stromoví uviděl, že do tramvaje na řadě to naprala zezadu další šalina No nic, jsou tam dvě koleje, snad někoho napadne couvnout před výhybku a vzít to po druhej koleji.
Ale nic se nedělo, tak jsem usoudil, že tak blbý nebudou a že holt ta druhá tramvaj na tej výhybce zůstala stát. Tak už jsme nabíral zpoždění a rozhod jsem se, že holt pudu teda na trolej šestnáctku.... No tak jsem se teda po chvíli odhodlal jít, ale koukam, že v tej celkem už dlouhej řadě dalších tramvají, co dojeli, se něco děje. Oni couvaly zpátky do ulice, tam se přejíždí ze středovýho pásu na konečnou, takže křižujou Klatovskou (jedna z nejfrekventovanějších plzeňských tříd) No a teď tam pěkně couvaly tramvaje a ulici pěkně zablokovaly (na fotce Zmatek na Klatovské stojí ten zelenej vůz s dinosaurama akorát tam, kde je jízdní pruh pro auta).
Takže jsem situaci přehodnotil, na šestnáctku jsem nešel a rozhod se počkat. A taky jsem teda pochopil, že tak blbý jsou a že se mě rovnou mohli zeptat, jak ty dvě sražený object a nečekat čtvrt hodiny zbytečně Jelo to teda z tý koleje, kde odpoledne jsem potkal tu tramvaj 15T a celkově jsem z tý koleje jel teprv podruhý.
A tady ty fotky: http://ladusa.rajce.idnes.cz/Tramvaje_v_Plzni/#album
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Pěkný drezínky, škoda jenom, že na úzkým rozchodu prostě nevypadají tak dobře.
Jako třeba tady Warszawa, tady další Warszawa ČSD z podniku PHZP Kolmex Varšava , tady zase drezína Tatra a taky Škoda 1202 STW
A tuto je taky zajímavý
Jako třeba tady Warszawa, tady další Warszawa ČSD z podniku PHZP Kolmex Varšava , tady zase drezína Tatra a taky Škoda 1202 STW
A tuto je taky zajímavý
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak co, eště ňáký další zprávy o tutom zážitku?Michal [cenzurováno] mi v sms píše:Zdar, nechrapes jeste? Clovece, to je vec! - ted jedu z [cenzurováno] z [cenzurováno] vlakem a chodi tu pruvodci [cenzurováno] jak hovado, sotva mluvi
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás