Ondra: No, asi už to mám nějak v ruce. I když je fakt, že třeba na Ládínkovi mi to taky moc nešlo a výsledkem bylo, že sice dveřa se už nemuselo mlátit, ale zase dost blbě lícovaly. Tam to bylo tak trochu vymačkaným a ztvrdlým těsněním na dveřích.
Teď na Laďce jsem to měl za 15 minut hotový. Já to dělám zase tak, že koukám přímo na zámek, ale ještě jsem dohromady nic nevysledoval

. ale vždycky jsem se trefil.
Důležitý je to nakonec dostatečně utáhnout, ale neutrhnout u toho šrouby. Jinak jakmile ti nějaký jelito práskne dveřma, můžeš začít znova. Jednou se mi dokonce stalo, že ty dveře pak málem nešly odevřít.
No, a ještě mě čeká seřízení táhel - klíček musím u řidiče strkat do zámku vzhůru nohama (resp. zubama dolů

), odemyká se doprava a zamyká doleva, u spolujezdce zase vše obráceně. Než jsem na to přišel, stihl jsem v zámku ohnout jeden klíč

- naštěstí přežil i narovnání

.
Taky mi jdou dost ztuha kličky na okýnka. Na obojí se mi ale moc nechce odstrojovat dveře....

Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).