bezkontaktni zapalovani lada

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Koko Loko, kdybych to všechno měl, tak se neptam :wink: jde mi o to jestli má cenu dokoupit modul..... mam jen rozdělovač a cívku a potřebuju stanovit funkčnost rozdělovače
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Koko Loko píše:
EMI píše: eště mi vy matematici řekněte, jak poznam, že je ten rozdělovač vpořádku ...
Jednoduše, přidáš cívku, zap. modul a nastartuješ.
nebo taky nenastartujes :wink:
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Tomu rozumím, jen jsem si rejpnul, ono mi to ale tak stejně připadá nejrozumější.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Ověřit funkci Halovy sondy je otázka minuty , ale musí Ti někdo říct které dva ze tří káblíků je + a - . Pak stačí dát mezi + a výstup (třetí káblík) LED s odporem a zatočit .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

tuto :)
Přílohy
bezkontaktny rozdelovac.JPG
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Dík , obrázek užitečný je uložen .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Saša, Cory, hoši, díky :wink:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Tak jsem nainstaloval bezkontakt a první dojmy jsou následující :-P :mrgreen:
Vůbec neháže jiskru, ať s tim dělám cokoliv, kabely jsem zapojil správně, vše podle schematu a Coryho rad a stále nic. Vše bylo řádně uzemněno. Čím to :?:
Tak zas letěl ven a šel tam z5 klasickej rozdělovač. Hurá, auto už zas normálně jezdí.
Proč? Co s tím může být? Vezmu to na sraz a tam poprosím fundovanější o instalaci, ale nevěřim tomu, že to pojede.
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

hm hm hm hm.. ja som sa do instalacie coryho bezkontaktu este nepustil dufam ze ma necaka tvoj osud :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

skus dat na zaciatok stare viecko rozdelovaca, mal som ten isty problem. potom to chytilo a ked som viecko prehodil spat, tak slapalo normalne a slape az doteraz.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jakože nehází jiskru vůbec? Ani blik? Třeba aspoň v nesprávný čas? Máš správně zapojenou cívku? ... Doporučuji u těch bezkontaktů předmontážní servis, celé rozdělat, vypláchnout a vymést špóny, namazat a pak teprve implantovat. Jinak já mám od Coryho dva a fachčí k plné spokojenosti.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Pánové, ani jiskru, ba ani přímo z cívky, takže víčkem to být ani nemohlo. Naštval jsem se, vzal jsem bezkontakt na stůl, napojil osciloskop a začal hledat závadu. Napřed ani ze samotného rozdělovače nic nelezlo. Tak jsem ho rozebral a připájel dráty, co tam někdo v sajůzu asi spíš připlivnul, než připájel. Hurá, osciloskop ukazoval krásnej hranatej průběh. Druhá akce, propojit vše na stole, zapojit na baterku a zatočit. Nic. Tak jsem hýbal se vším možným, až jsem viděl, že jeden kontakt u rozdělovače nedrží ve svorkovnici a vypadává. Zapáčit trochu šroubovákem, kontakt dosedl, ale stále nic. Ještě mě napadlo hledat u cívky. Odpojil jsem tedy kostru od cívky a nechal připojené jen dva kontakty nahoře. Zatočil a hurááá, hází jiskru. Takže chyba bude někde v cívce, nesmí být na kostru, nojo, ale jak to udělat, když je připojená na kostru v autě? Po chvíli laborování jsem zjistil, že cívka je horká. No nic, zkusíme originál cívku z auta. A hle, hází i po připojení ke kostře a vůbec se nehřeje. Namontoval jsem do auta, seřídil a nastartoval. Podle stroboskopu doladil a auto jezdí jak drak. Dokonce i otáčkoměr funguje s původní cívkou perfektně. Hurá. 8)
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ty vole :shock: :shock: :shock: :shock: chces reklamovat? mozem kludne zobrat naspat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Hm, má ta cívka svod z vinutí na obal? Kdesi jsem tu dával i hodnoty, tak zkus pohledat. Každopádně, aby jsi plně využil výhod bezkontaktu, je třeba užít adekvátní cívku, lze užít i cívky z Favorita co měl el. zapalování. Odpor primárního vinutí cívek bývá pod jednim Ohmem, zatímco klasická má tuším kolem 3,5 Ohmů.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Nechci, už to tam je a jezdí to. Jen tu cívku, jestli je možná reklamace. Nevim, kolik stojí.

Koko: nevím, jestli má svod, ale je tam potenciál mezi obalem cívky a kostrou auta. A ne malej. Neměřil jsem to, ale podle jiskry tipuju na 12V.
Naposledy upravil(a) Jelen dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“