IVECO Daily
Moderátor: Moderátoři
IVECO Daily
Vážení přátelé, pokud by někdo u vás měl nějaké zkušenosti s tímto vozem, prosím sem s nimi.
Naše firma totiž stojí před nutností omladit vozový park(kvůli finančním možnostem jen ojetinou) a výběr auta je na mě.
Vzhledem k tomu, že auto občas přetěžujeme, jezdíme po polních a lesních cestách nevalné kvality, rozhodl jsem se pro Iveco, a to zejména pro: vysoký podvozek, klasický nosný rám, zadní náhon s nápravou umístěnou blízko těžiště vozu, největší rejd mezi dodávkami, možnost ASR.
O rady typu "Kámoš řikal že jsou to křápy" , nemám zájem.
A abych byl konkrétní, sháním se po středně dlouhém vysokém modelu, tj. lož. plocha d:3,5m; výška lož.prostoru 190cm, ročník 2005 nebo 6, klima, ASR, motor 3.0 l-122kW, případně 2.8 l - min.92kW. Mnoho jich pravda není, tak kdyby někdo věděl o něčem na prodej, co není na internetu, tak hlásit! hlásit!
Naše firma totiž stojí před nutností omladit vozový park(kvůli finančním možnostem jen ojetinou) a výběr auta je na mě.
Vzhledem k tomu, že auto občas přetěžujeme, jezdíme po polních a lesních cestách nevalné kvality, rozhodl jsem se pro Iveco, a to zejména pro: vysoký podvozek, klasický nosný rám, zadní náhon s nápravou umístěnou blízko těžiště vozu, největší rejd mezi dodávkami, možnost ASR.
O rady typu "Kámoš řikal že jsou to křápy" , nemám zájem.
A abych byl konkrétní, sháním se po středně dlouhém vysokém modelu, tj. lož. plocha d:3,5m; výška lož.prostoru 190cm, ročník 2005 nebo 6, klima, ASR, motor 3.0 l-122kW, případně 2.8 l - min.92kW. Mnoho jich pravda není, tak kdyby někdo věděl o něčem na prodej, co není na internetu, tak hlásit! hlásit!
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Já měl v Coca cole funglovku r.v. 1995 byla to pila a jezdí dodnes tak myslím že ty novší by taky měly něco vydržet velikým kladem je nesmrtelný motor a je stím veliký problém někde zapadnout, teď mám Mercedes benz Vario stejná tonáž a delka zhruba a jedíné co spolehlivě funguje je motor jinak je to křáp už se vyměnilo skoro vše kolem hlavně dvakrát komplet brzdy tak méďu béďu nedoporučuji
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
U těch motorů 2,8 pozor - Tebou uváděný výkon 92kW je pouze jedním ze tří nabízených výkonů, a sice ten nejvyšší. Motor 2,8D se dodává i ve výkonu 77 a 63kW (zejména posledně jmenovaný je doslova plazivec).
Ale třílitr je držák, jede jak vítr a na to, že je to Ital, drží překvapivě i kastle.
Ale třílitr je držák, jede jak vítr a na to, že je to Ital, drží překvapivě i kastle.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
otcuv znamej nedavno dostal iveco v praci. ma tedy korbu a co za motor nevim. ale zadni nahon. a jakmile je prazdnej ma problemy i na mokre trave
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Já vím,dík Marku, taky jsem napsal "min.92kW" míň nechci. S tím třílitrem jsem se svezl, s přehledem by naprášil leckterému osobáku, navíc rozvody řetězem, -servisní interval na rozvody 360.000km.Marek píše:U těch motorů 2,8 pozor - Tebou uváděný výkon 92kW je pouze jedním ze tří nabízených výkonů, a sice ten nejvyšší. Motor 2,8D se dodává i ve výkonu 77 a 63kW (zejména posledně jmenovaný je doslova plazivec).
Ale třílitr je držák, jede jak vítr a na to, že je to Ital, drží překvapivě i kastle.
Maysner: plachťák, navíc prázdný + zad.náhon, to samosebou nevěští nic dobrého.
U nás je situace jiná, auto je zčásti pojízdný sklad a dílna, zhruba tuna je trvalé zatížení.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Maysner, To je ůděl prázdných náklaďáků
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
čmelák, To máš rozhodně pravdu odpich jako prase jezdil jsem s tím v pekárně takže naloženo nula nic a jelo to jak vítr sorry za Otu
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
U nás máme dvě iveca daily. Jedno jako zásobovací ze skladu, celkem zachovalý vysoký prostě ok. Druhý funguje jako dílna, s vercajchem má 4,2T, je permanentně na zemy, tlumiče tumu vrzají a zástěrky jsou už nějaký ubroušený a rozhodně by terenem moc neprojelo. Takže s těchto dvou příkladů bych ho vzal jako zásobovací, ale na pojízdnou dílnu se moc nehodí. S korozí taky nic slavnýho u obou. U nás si poslední dobou oblíbili craftra a ten je podle mne ideální, s cenou ale někde jinde.Nemo píše:U nás je situace jiná, auto je zčásti pojízdný sklad a dílna, zhruba tuna je trvalé zatížení.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Momentálně jezdíme s Citronem Jumper - 2.5TD - 79kW . Ono to taky docela jede, což o to, jenže přední náhon, a to znamená, že když se sápu na kopec po bahnité lesní cestě (případně lehce zasněžené) a mám naloženo třeba dost přes 1,5t, tak je jediným řešením to vycouvat. A to je zase problém s rychlejším převodem zpátečky-má toho občas plný brejle.čmelák píše:fiat ducato
Prostě, bavme se o Ivecu, lepší volbu pro nás zatím neznám.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Jó ta čeština na zemy,jely,samy,byly mám na to svou teorii čecháčci jak mluví tak píšou ale najdou se i jedinci od nás krátkých ksichtů co takhle píšou taky a to už mi hlava nebere..........
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN