takže teď si línej prostředník ,jo?jakke píše:Sem byl línej začátečník
jakkova 1700tka
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
a kdo nic nedělá, nic nezkazí. On se to časem naučí.Little Red Riding Hood píše:omylem se člověk učí
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Chce to čas a postupně to dolaďovat .Na naší 21053 jsou ty lišty taky bílé
Jinak ty kola vypadaj dobře
Jinak ty kola vypadaj dobře
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Já nechci prudit ale mě se to auto taky zda zrzavější než na začátku
Možná je to naživo jiny, soudím jen podle fotek
Možná je to naživo jiny, soudím jen podle fotek
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Taky mam omlacene auto a na zadnim okne mam napis ladaklub.A hlavne je to o necem jinem v Praze na ulici,nez na vesnici v garazi.Je jasne,ze kdyz neco strikam,tak to co nejvice odstrojim.Pred nedavnem mi to tu nekdo na ulici naboural a mam to jenom vyklepane a natrene v zakladu.Proste ono je tezke udrzovat v Praze auto v TOP stavu,kdyz stoji na ulici.Porad je to nekde od nekoho odrene,promackle atd.Takze na druhou stranu je zbytecne mit auto v TOP stavu z pohledoveho hlediska,kdyz ho pouzivam na denni jezdeni.U me je dulezitejsi technicky stav,nez nalestene auto.A nalepku jsem si tam dal proto,aby lidi videli,ze to nekdo jako znacku jeste uznava a neni to jenom na tahani zeleza a jablek.
no shrnul bych to asi takhle:
- když jezdím s Ladou jako fanda tak musí být i na pohled zřejmé,že s tím CHCI jezdit-udržované auto..
-když jezdím s Ladou (byt jako fanda),ale je zhnilá na tabák popř.celá popatlaná kitem či barvou tak můžu říkat co chci a okolí si vždy řekne...áááá socka(chudák nemá na lepší..)
no a vo vo vo vo tom to jéééé
- když jezdím s Ladou jako fanda tak musí být i na pohled zřejmé,že s tím CHCI jezdit-udržované auto..
-když jezdím s Ladou (byt jako fanda),ale je zhnilá na tabák popř.celá popatlaná kitem či barvou tak můžu říkat co chci a okolí si vždy řekne...áááá socka(chudák nemá na lepší..)
no a vo vo vo vo tom to jéééé
Fanda jsem,ale kdyz potrebujes auto na normalni jezdeni,tak je na nem znat,ze s nim jezdis normalne a ne jenom pres vikend.Jelikoz jsem student,tak jsem rad,ze to uzivim a jestli je nekde semtam nejaky spatny detail,tak mi je uplne jedno.Proste to nema cenu v Praze.Porad mi tady nekdo krade cepicky z ventilku,5x uz mi nekdo ukradl krytku z taznyho,furt mi ohybaj zrdcatka a obcas vidim,ze mi na tom nekdo sedi.Udrzuju si velky poradek v aute,protoze mam rad ciste auto(interier),kdyz v tom clovek jezdi.Kazdy,kdo si ke me sedne,tak obdiveje,jak to mam uvnitr vyvoneny a cisty.
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Je to sice ot jako hrom, ale nějak mi to nedá. Já v autě vozím jabka i železo a je mne to jedno. Jezdím v tom sám převážně v modrákách a taky mne to je jedno, ale ani na jednom autě nemám samolepku ladaklubu. Je to spíše z lenosti. Vysávam to jednou za měsíc a meju jednou za dva, ještě se mne nestalo aby někdo řekl že je to obouchaný střep a to je na ňom kitu a barev nemálo.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
tak o víkendu sem z mého plánu stihl jen tři věci a to prahy vejfuk a rozvody(napnutí)
začal sem brousit prahy i spodky dveří od 17:00 a skončil v 20:00 práce to byla nudná a unavná pak sem to nastříkal gumo asfaltem asi čtyri vrstvy sem toho nastříkal a nechal přes noc uschnout.V neděli sem to šel dostříkat konečnou barvou vypadá to celkem dobře ale lišty tam zatim dávat nebudu.Pak sme šli s tátou vyměnit vejfuk ten starej českej byl v jednom spoji tak zarezlej že sme ho museli strhnout lanem a to tak že sme za ten konec druhýho díly zahákli tažný lano druhej konec lana sme omotali kolem slupu já nastartoval a pomalu sem pouštel spojku prrvní pokus sem na to šel jemně a druhej pokus sem na to trocha dupl zespoda se ozvalo vrznutí a pak to jenom prdělo (vejfuk je dole hurá ) pak odmotovávám první díl od svodu a co se nestane utrhnu celej zavit na svodech no fajn už tam zbyl jenom jeden ale drží . no tak ruskej sme nasadili samozřejmě bez katu (kat nahrazen 50tkovou rourou). pak sme se rozhodli napnout a zkonrolovat vůle ventilu tak filtrbox a víko dolu řetez sme napli a taky sme si všimli že nastavení rozvodů o zub skor dva zuby nesedí no vyprdly sme se nato vule dobrý napnutí dobrý nasadíme víko a filtr box a startujem no a samozřejmě to chrčí jak diesel tak sme uvolnili převlečnou matici zařadili pětku strčili do auta utáhl sme matici a zase chrčí takhle sme to uděli ještě pětkrát dokud nás to bavylo a radši sme to zase rozebrali no co nevidim zlomenej tlumič kmitů taksme se na to vyprdli nechali sme to jak je zase sme to všechno zakritovali osadili filtr box a du skusit jestli by se stim dalo jet jet by se stim dalo ale motor netočí víc jak 3500ot no tak to zase rozebíráme a rovnáme teda rozvody vyndám pneumatickej napínák řetězu a sundaváme rozvodové kolo po vyšroubování kokáme na ten šroub kterej sme vymontovali a koukáme jakej je divnej začátek uzkej konec normální sme si mysleli že je to ruskej výrobek ale nebyl,ten šorub byl už překroucenej no po nastavení rozodů na rysky dáváme šroub a utahujem najednou křup a je po šroubu no mysleli sme si jakej je to pruser že budu muset koupit novou vačku tak sme sundali rozvodový kolo zahákli řetěz já vzal vrtačku že to propvrtam ale zjištuju že to z toho vyšroubuju jediný plus no jinej šroub nemáme auto musíme nechat do pondělka v gáráži eště než ho zaparkujem srovnam a překontoruluju rozvody abych jenom přišel a namontoval.V ponděli jedu na ladu koupit novej tlumič kmitů řetězu a šroub no bohužel šrou nemaj ale pán byl ochotnej a dal mi šroub určenej na něco jiného ale je uplně stejnej tak ho beru, tak jedu do garáže vše složim všechn dotáhnu a hotovo. Startuju a všechno v pohodě do otáček de jak blázen necháme všechn běžet vehfuk hezky bublá a vyjíždíme z garáže auto má tah jako nikdy jede krásně pružne krásná akcelerace je vidět že celou dobu sme jezdili s rozhašenýma rozvodama ted je to nastavený a jezde jako pila je to dobrý musim se pochválit
začal sem brousit prahy i spodky dveří od 17:00 a skončil v 20:00 práce to byla nudná a unavná pak sem to nastříkal gumo asfaltem asi čtyri vrstvy sem toho nastříkal a nechal přes noc uschnout.V neděli sem to šel dostříkat konečnou barvou vypadá to celkem dobře ale lišty tam zatim dávat nebudu.Pak sme šli s tátou vyměnit vejfuk ten starej českej byl v jednom spoji tak zarezlej že sme ho museli strhnout lanem a to tak že sme za ten konec druhýho díly zahákli tažný lano druhej konec lana sme omotali kolem slupu já nastartoval a pomalu sem pouštel spojku prrvní pokus sem na to šel jemně a druhej pokus sem na to trocha dupl zespoda se ozvalo vrznutí a pak to jenom prdělo (vejfuk je dole hurá ) pak odmotovávám první díl od svodu a co se nestane utrhnu celej zavit na svodech no fajn už tam zbyl jenom jeden ale drží . no tak ruskej sme nasadili samozřejmě bez katu (kat nahrazen 50tkovou rourou). pak sme se rozhodli napnout a zkonrolovat vůle ventilu tak filtrbox a víko dolu řetez sme napli a taky sme si všimli že nastavení rozvodů o zub skor dva zuby nesedí no vyprdly sme se nato vule dobrý napnutí dobrý nasadíme víko a filtr box a startujem no a samozřejmě to chrčí jak diesel tak sme uvolnili převlečnou matici zařadili pětku strčili do auta utáhl sme matici a zase chrčí takhle sme to uděli ještě pětkrát dokud nás to bavylo a radši sme to zase rozebrali no co nevidim zlomenej tlumič kmitů taksme se na to vyprdli nechali sme to jak je zase sme to všechno zakritovali osadili filtr box a du skusit jestli by se stim dalo jet jet by se stim dalo ale motor netočí víc jak 3500ot no tak to zase rozebíráme a rovnáme teda rozvody vyndám pneumatickej napínák řetězu a sundaváme rozvodové kolo po vyšroubování kokáme na ten šroub kterej sme vymontovali a koukáme jakej je divnej začátek uzkej konec normální sme si mysleli že je to ruskej výrobek ale nebyl,ten šorub byl už překroucenej no po nastavení rozodů na rysky dáváme šroub a utahujem najednou křup a je po šroubu no mysleli sme si jakej je to pruser že budu muset koupit novou vačku tak sme sundali rozvodový kolo zahákli řetěz já vzal vrtačku že to propvrtam ale zjištuju že to z toho vyšroubuju jediný plus no jinej šroub nemáme auto musíme nechat do pondělka v gáráži eště než ho zaparkujem srovnam a překontoruluju rozvody abych jenom přišel a namontoval.V ponděli jedu na ladu koupit novej tlumič kmitů řetězu a šroub no bohužel šrou nemaj ale pán byl ochotnej a dal mi šroub určenej na něco jiného ale je uplně stejnej tak ho beru, tak jedu do garáže vše složim všechn dotáhnu a hotovo. Startuju a všechno v pohodě do otáček de jak blázen necháme všechn běžet vehfuk hezky bublá a vyjíždíme z garáže auto má tah jako nikdy jede krásně pružne krásná akcelerace je vidět že celou dobu sme jezdili s rozhašenýma rozvodama ted je to nastavený a jezde jako pila je to dobrý musim se pochválit