Tommelova 2172
Moderátor: Moderátoři
Fíha.. Čo je to brutálna suma? Existuje stránka, adresa?
Už na Wartburgu abo Formane som nerozoznával asfaltku od pooraného poľa.. Už sa bojím čo budem robiť teraz
Už na Wartburgu abo Formane som nerozoznával asfaltku od pooraného poľa.. Už sa bojím čo budem robiť teraz
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
-
- Příspěvky: 175
- Registrován: sob úno 04, 2006 16:55
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak sem utržil zkušební jízdu,
Auto si zasluhuje mou lajckou pochvalu, v interiéru sem se cítil jak v normálním dobře vybaveném autě ještě klímu a je to dospělé auto. sportovní jízdu motor v pohodě zvládá a podporuje
Nezbyde než doufat v nárůst kvality oproti desítkové řadě.Vizuálně kvalita zpracování vypadá o dost lépe oproti předchůdcům.
Gratuluji ke koupi, a přeji lepší spolehlivost než u desítkové. Za takové auto bych byl ochotný vyměnit i naši zánovní feldu.
A díky majiteli za poctivé předvedení vozu
Auto si zasluhuje mou lajckou pochvalu, v interiéru sem se cítil jak v normálním dobře vybaveném autě ještě klímu a je to dospělé auto. sportovní jízdu motor v pohodě zvládá a podporuje
Nezbyde než doufat v nárůst kvality oproti desítkové řadě.Vizuálně kvalita zpracování vypadá o dost lépe oproti předchůdcům.
Gratuluji ke koupi, a přeji lepší spolehlivost než u desítkové. Za takové auto bych byl ochotný vyměnit i naši zánovní feldu.
A díky majiteli za poctivé předvedení vozu
Taktéž jsem byl povožen v Prioře, za což tímto Tommelovi ještě jednou děkuju. Sice jsem auto bohužel viděl až za šera/tmy, ale i přesto je můj dojem z tohoto vazu velmi dobrý. Kvalita zpracování je opravdu na úrovni. Hlavně to platí o interiéru, který s desítkou opravdu nelze vůbec srovnávat. I spáry mezi jednotlivými díly jak v interiéru, tak na karoserii jsou pěkně rovné. Takže z hohoto pohledu je to oproti vajíčkové řadě opravdu zcela nový typ.
V interiéru nic nevrzalo, ani nerachotilo. Materiál na sedačkách je příjemně kvalitní. Vysoce hodnotím přístrojovou desku, která je velmi pohledná i přehledná a současně řidiče ničím neruší nebo neunavuje. Podsvětlení palubovky i všech dalších ovladačů v autě lze navíc regulovat v dosti širokém rozsahu, což je další velké +. Všechny ovladače mají příjemný krátký "strojový" chod. Žádné vaklání a několikacentimetrové vůle, příp. ovládací dráhy. Sedačky jsou dobře tvarované a příjemě tuhé, takže by nemusely unavovat ani při delší jízdě. Přední sedáky jsou ale asi o kousek užší, než třeba v Octávii. Další značný + je přítomnost třetího zadního samonavíjecího pásu.
Abych jen nechválil, tak auto má bohužel i několik mínusů. Tím hlavním je celkově málo prostoru, kterého je i navzdory relativně větším rozměrům auta o dost míň, než třeba v krabici. Měřím asi 185 cm a vlezl jsem se do auta úplně "akorát". Vzadu jsem hlavou trochu narážel do snižujícího se stropu. V předu byl samotný posez dobrý, ale téměř bez jakékoliv rezervy. Sedadlo jsem měl asi jeden až dva zuby od nejzažší zadní polohy. Trošku taky vadila poloha volantu. Ten je sice výškově seřiditelný, jenže při své (nijak velké) výšce bych nejhornější polohu rád považoval za nejnižší, protože hlavně při nastupování působí relativně malá mezera mezi sedadlem a volantem drobné problémy.
Při zavřených dveřích a oknech není běžící motor v autě téměř slyšet. Ten o sobě dává příjemným kultivovaným způsobem vědět až při překročení cca 3.000 ot. Honza 21061 asi nebude mít příliš radost, ale tento motor se opravdu velmi rád a ochotně vytáčí a zvlášť ve vyšších otáčkách docela solidně "bere". Při krátké vzdálenosti na rovné ulici bez rozjíždění ve čtyřech osobách nebyla 130-ka během chvilky vůbec žádný problém. Čili s tímto motorem se dá jezdit opravdu velmi svižně. Solidnímu výkonu motoru zdatně sekundovaly i solidně účinné brzdy.
Svezení bylo jen krátké a po rovné silnici, takže k podvozku se vyjádřit nemůžu, ale i tak jsem měl z jízdy velmi dobrý dojem. Na úplný závěr si tedy dovolím říct, že v dané velikosti auta, s danou výbavou, výkonem motoru, zpracováním a hlavně cenou tahle Lada nemá konkurenci. Docela si dokážu její pořízení představit. Škoda jen úspory na prostoru, díky kterému se připravili o zákazníky většího vzrůstu.
Mé první hodnocení je tedy **********
V interiéru nic nevrzalo, ani nerachotilo. Materiál na sedačkách je příjemně kvalitní. Vysoce hodnotím přístrojovou desku, která je velmi pohledná i přehledná a současně řidiče ničím neruší nebo neunavuje. Podsvětlení palubovky i všech dalších ovladačů v autě lze navíc regulovat v dosti širokém rozsahu, což je další velké +. Všechny ovladače mají příjemný krátký "strojový" chod. Žádné vaklání a několikacentimetrové vůle, příp. ovládací dráhy. Sedačky jsou dobře tvarované a příjemě tuhé, takže by nemusely unavovat ani při delší jízdě. Přední sedáky jsou ale asi o kousek užší, než třeba v Octávii. Další značný + je přítomnost třetího zadního samonavíjecího pásu.
Abych jen nechválil, tak auto má bohužel i několik mínusů. Tím hlavním je celkově málo prostoru, kterého je i navzdory relativně větším rozměrům auta o dost míň, než třeba v krabici. Měřím asi 185 cm a vlezl jsem se do auta úplně "akorát". Vzadu jsem hlavou trochu narážel do snižujícího se stropu. V předu byl samotný posez dobrý, ale téměř bez jakékoliv rezervy. Sedadlo jsem měl asi jeden až dva zuby od nejzažší zadní polohy. Trošku taky vadila poloha volantu. Ten je sice výškově seřiditelný, jenže při své (nijak velké) výšce bych nejhornější polohu rád považoval za nejnižší, protože hlavně při nastupování působí relativně malá mezera mezi sedadlem a volantem drobné problémy.
Při zavřených dveřích a oknech není běžící motor v autě téměř slyšet. Ten o sobě dává příjemným kultivovaným způsobem vědět až při překročení cca 3.000 ot. Honza 21061 asi nebude mít příliš radost, ale tento motor se opravdu velmi rád a ochotně vytáčí a zvlášť ve vyšších otáčkách docela solidně "bere". Při krátké vzdálenosti na rovné ulici bez rozjíždění ve čtyřech osobách nebyla 130-ka během chvilky vůbec žádný problém. Čili s tímto motorem se dá jezdit opravdu velmi svižně. Solidnímu výkonu motoru zdatně sekundovaly i solidně účinné brzdy.
Svezení bylo jen krátké a po rovné silnici, takže k podvozku se vyjádřit nemůžu, ale i tak jsem měl z jízdy velmi dobrý dojem. Na úplný závěr si tedy dovolím říct, že v dané velikosti auta, s danou výbavou, výkonem motoru, zpracováním a hlavně cenou tahle Lada nemá konkurenci. Docela si dokážu její pořízení představit. Škoda jen úspory na prostoru, díky kterému se připravili o zákazníky většího vzrůstu.
Mé první hodnocení je tedy **********
Drobek ne, pro něj je to jen krabička od sirek
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Drobkovi by možná stačila úprava "hajtaur".
Tak tady jsem to pociťoval stejně Teda jenom vepředu, vzadu já jsem neseděl. Sedačku jsem měl až vzadu, volant až nahoře. No když jsem se tam vměstnal, tak to celkem šlo, akorát prostě ta palubovka je dost vystrčená do prostoru, takže je ke člověku blíž. Ale pedály jsou utopený pěkně, ty jsou v poho. Myslim, že jde o zvyk, když člověk chytne grif na nastupování, tak to nemůže bejt tak tragický.Hurikán píše:celkově málo prostoru, kterého je i navzdory relativně větším rozměrům auta o dost míň, než třeba v krabici. Měřím asi 185 cm a vlezl jsem se do auta úplně "akorát". Vzadu jsem hlavou trochu narážel do snižujícího se stropu. V předu byl samotný posez dobrý, ale téměř bez jakékoliv rezervy. Sedadlo jsem měl asi jeden až dva zuby od nejzažší zadní polohy. Trošku taky vadila poloha volantu. Ten je sice výškově seřiditelný, jenže při své (nijak velké) výšce bych nejhornější polohu rád považoval za nejnižší, protože hlavně při nastupování působí relativně malá mezera mezi sedadlem a volantem drobné problémy.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
to s tou sedackou je na porazenie, hlavne ked su sedacky uplne vzadu tak za sedadlami stale ostava fura miesta na nohy vzadusediacich. U mna tam ktosi sedel co by som na jednej ruke spocital, takze by som prijal keby to slo ako vo fiate 126 - az na doraz k zadnym sedackam. Predsa len mackat sa vpredu ked veziem niekoho vzadu sa prezit da, ale preco trpiet ked som v aute sam
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
tak pokud nemas postavu jako Drobek nebo Cory tak se to da, ale pri nastupovani a vystupovani mlatis kolenem o plasty pod volantem. nevim jak pri rizeni, nemam ridicak, a tak mi Tommel prioru nepujcilPuhi píše: ani nechcem
BA3 21061 1700k (pojizdnej plynovej zapalovac) - 15.3.2008 - uz zkoncil
BlackJack used stye
БлацкЯцк
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........
Chatka 12 forever
Buková drift challenge team
BlackJack used stye
БлацкЯцк
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........
Chatka 12 forever
Buková drift challenge team
no jen jestli je to jenom ridicakemSaynerm píše:nemam ridicak, a tak mi Tommel prioru nepujcil
na to soferovanie sa da zvyknut, akurat som musel upustit od svojho zvycajneho posedu - operadlo kolmo, lebo som sa citil ako priemerny skodovkar nalepeny na volante(v tomto pripade prilis blizko airbagu) a tiez sa mi nepacila vzdialenost medzi vrchom Ackoveho stlpika a mojou hlavou
zhrnute a podciarknute: mohlo by to byt lepsie, ale priemerny rus ako ja(190cm, 90kg) za volantom nema problem a najde si za nim aj pohodlie... casom
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4