Brzdy - účinost a vadnutí
Moderátor: Moderátoři
Veď práve.
Od začiatku tu tvrdím, že žiadne hrubé konštrukčné seky na brzdách nie su. Ale som ja konštruktér? Nie som. Ale mohla by byť desiatka najpredávanejším autom Ukrajiny, keby nebrzdilo? (mimochodom UA je piatym štátom v Európe v poradí podľa počtu predaných nových áut v minulom roku) Podľa mňa nemohlo.
Je zrejmé, že Lada v stave brzd v akých vychádzala zo závodu toho veľa nezniesla. Ale, že by nebrzdila, tak to až neskôr, myslím to globálne.
Takže čo s tým, ak si to auto chcem nechať a nesplňa moje nároky kladené na brzdy? (Moje splňa)
Presne tak, Erik, iné kotúče, lebo to je tam to najhlavnejšie, keďže največšia záťaž je kladená na nich.
Je jasné, že kto nie je spokojný s brzdami, tak ich musí riešiť!
Dá sa to?
Určite sa to dá, no alternatív riešení je kopa. Tak, ktorú správnu si z nich vybrať? Dá sa to? Myslím si, že spoločnými silami by sa to dalo.
Keby som bol ja nespokojný s brzami, určite by som tento problém riešil a nevinil stále Ladu. Ale ho nemám, tak jazdím na všetkých dieloch (brzdy) Ruských a preto sa bohužiaľ nemôžem podeliť so svojimi skúsenosťami.
No Rusi tieto skúsenosti majú a tak podľa mňa vedie cesta práve týmto smerom.
Tavri napíš potom, či to hučí aj po výmene obloženia.
Od začiatku tu tvrdím, že žiadne hrubé konštrukčné seky na brzdách nie su. Ale som ja konštruktér? Nie som. Ale mohla by byť desiatka najpredávanejším autom Ukrajiny, keby nebrzdilo? (mimochodom UA je piatym štátom v Európe v poradí podľa počtu predaných nových áut v minulom roku) Podľa mňa nemohlo.
Je zrejmé, že Lada v stave brzd v akých vychádzala zo závodu toho veľa nezniesla. Ale, že by nebrzdila, tak to až neskôr, myslím to globálne.
Takže čo s tým, ak si to auto chcem nechať a nesplňa moje nároky kladené na brzdy? (Moje splňa)
Presne tak, Erik, iné kotúče, lebo to je tam to najhlavnejšie, keďže največšia záťaž je kladená na nich.
Je jasné, že kto nie je spokojný s brzdami, tak ich musí riešiť!
Dá sa to?
Určite sa to dá, no alternatív riešení je kopa. Tak, ktorú správnu si z nich vybrať? Dá sa to? Myslím si, že spoločnými silami by sa to dalo.
Keby som bol ja nespokojný s brzami, určite by som tento problém riešil a nevinil stále Ladu. Ale ho nemám, tak jazdím na všetkých dieloch (brzdy) Ruských a preto sa bohužiaľ nemôžem podeliť so svojimi skúsenosťami.
No Rusi tieto skúsenosti majú a tak podľa mňa vedie cesta práve týmto smerom.
Tavri napíš potom, či to hučí aj po výmene obloženia.
V servise ti dajú nové obloženie a nebudú riešiť aké. Pre nich je podstatné, že ho majú.
A keď im povieš, že to hučí, tak ti povedia, že je na vine špina a voda.
Dokonca sa im môže stať, že dajú aj obloženie, ktoré je troška širšie a potom šúcha. Napadne ich, že môže byť širšie? Majú na toto čas? Majú čas riešiť tvrdosť obloženia? Pre nich je podstané aby auto brzdilo a odchod.
No lenže týmto spôsobom, sa nerieši ani to čo pôvodne riešiť chceli, aby auto poriadne brzdilo.
Môžem ja niečo vyčítať servisu? Nemôžem! Lebo tam nechodím.
Podľa teba na iných značkách sa špina a voda do bubna nedostane?
A keď im povieš, že to hučí, tak ti povedia, že je na vine špina a voda.
Dokonca sa im môže stať, že dajú aj obloženie, ktoré je troška širšie a potom šúcha. Napadne ich, že môže byť širšie? Majú na toto čas? Majú čas riešiť tvrdosť obloženia? Pre nich je podstané aby auto brzdilo a odchod.
No lenže týmto spôsobom, sa nerieši ani to čo pôvodne riešiť chceli, aby auto poriadne brzdilo.
Môžem ja niečo vyčítať servisu? Nemôžem! Lebo tam nechodím.
Podľa teba na iných značkách sa špina a voda do bubna nedostane?
To chápem.
No keby som si nedokázal poradiť sám a platiť ťažké peniaze za každú blbosť, ktorá je alebo vznikla na tomto aute, ta tak do neho kopnem
Ale to nie je predsa len prípad Lady, aj keď si myslím, že pozíciu v tomto smere má dobrú.
Ale k veci, prečo tu ešte vypisujem, pretože ešte stále verím, že sa tu niekto nájde a pochopí, že sa to dá nejako riešiť. Aj keď neviem, ako je to s výberom náhradných dielov v Čechách, možno by sa dalo objednať, neviem.
No keby som si nedokázal poradiť sám a platiť ťažké peniaze za každú blbosť, ktorá je alebo vznikla na tomto aute, ta tak do neho kopnem
Ale to nie je predsa len prípad Lady, aj keď si myslím, že pozíciu v tomto smere má dobrú.
Ale k veci, prečo tu ešte vypisujem, pretože ešte stále verím, že sa tu niekto nájde a pochopí, že sa to dá nejako riešiť. Aj keď neviem, ako je to s výberom náhradných dielov v Čechách, možno by sa dalo objednať, neviem.
Proč myslíš že mám tu svou Ladu tak obouchanou?rudo. píše:, ta tak do neho kopnem
Díly se tu sehnat nechají.Docela dost toho mají na www.mjauto.cz Je tam hned několik různých výrobců.
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml? Katalog maj tady.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Neviem aké sú referencie.Takže nedokážem poradiť
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
pridam svoju trosku do mlyna. Na Priore mam 14" ventilovene predne kotuce a klasicke samaracke bubny vzadu. Pri razantnom brzdeni(napr zo 180 na 0) to zacne dost brutalne vpredu vibrovat- kotuce sa prehreju a sklbe to, robi to niekde tak zhruba od 80km/h nizsie a cim dlhsie a silnejsie brzdim, tym je to horsie. Ovsem brzdi to a ucinok nevadne, ked na chvilu pedal uvolnim a zasliapnem znovu tak to zas chvilu nevibruje.
Suhlasim, ze tie brzdy su na to auto slabe. Rusi predavaju 15" na predok a kotuce na zadok(povodne vsak urcene pre Samaru, takze...). Ako sada to vyjde okolo 20tisic Kc. Ak niekto s tym autom planuje jazdit sportovejsie, urcite sa oplati zainvestovat, pre niekoho kto jazdi podla predpisov su to ponekud vyhodene peniaze.
Varianta cislo 2 - na predok robi mnozstvo firiem "originalne" kotuce a platnicky. V porovnani s originalnymi ruskymi je cenovy rozdiel zanedbatelny a ucinok zrejme znatelny. Napriklad MS robi ventilovane/vrtane kotuce a keramicke platnicky(a to je jedna z tych horsich a lacnejsich firiem)....
Suhlasim, ze tie brzdy su na to auto slabe. Rusi predavaju 15" na predok a kotuce na zadok(povodne vsak urcene pre Samaru, takze...). Ako sada to vyjde okolo 20tisic Kc. Ak niekto s tym autom planuje jazdit sportovejsie, urcite sa oplati zainvestovat, pre niekoho kto jazdi podla predpisov su to ponekud vyhodene peniaze.
Varianta cislo 2 - na predok robi mnozstvo firiem "originalne" kotuce a platnicky. V porovnani s originalnymi ruskymi je cenovy rozdiel zanedbatelny a ucinok zrejme znatelny. Napriklad MS robi ventilovane/vrtane kotuce a keramicke platnicky(a to je jedna z tych horsich a lacnejsich firiem)....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Pružinka v zadních brzdách
Při brždění mi v jednom bubnu pořád něco drhlo.Jako železo na železo.Tož jsem se do toho kouknul a zjistil jsem že je unavená pomocná pružinka. na obrázku je to č.12. Je tam dost neštastný přístup na ni, tak jsem zvědav jestli jí zvládnu vyměnit sám.Ale bojím se, že když sundám pakny, tak že už to neposkládám, tak jak to bylo.Nechá se to vyměnit i s tím takovým "čudlíkem", který tu pružinku drží?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Při brzdení.A to ti drhlo při brzdění a nebo jako furt při jízdě?
To mi zas tolik nevadí.Jsem s tím zalezlej v garáži.FOMA píše:chtěl jsem se na to podívat ale ven je pořád hnusně.
Kdybys to neměl ke mě tak daleko, tak bych Ti mohl svou garáž taky nabídnout k servisní prohlídce Tvého kočáru
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch