2107 motor nelze nastartovat
Moderátor: Moderátoři
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
2107 motor nelze nastartovat
Jel sem na lpg motor tak 70°C, najednou kolem osumdesáti začal motor poškubávat a dusit se, přepl jsem na benzín i když plynu tam bylo tak na 100km, ale nic, dusil se a poškubával pořád, bez ohledu na na poloze plynového pedálu. Nakonec jsem zůstal stát. Elektrárenský mne dotáhli na rozvodnu, během toho jsem zkoušel nahodit motor ale nic.
Tak a teď co stím může být.
Napadla mne cívka, protože jiskra byla nějaká divoká neli žádná, po výměně jiskra jako víno ale nic. Kladívko bez pecky - později jsem zvětšil odtrh na 0,5 - 0,6, kondenzátor, kabely, víčko nové, palec nový i se správným odporem, svíčky L 14 YC vysušeny horkovzduškou ale taky nic, vyměnil sem je za nějaký bošky na který to před tím jezdilo, nic.
Karbec jsem vyloučil - nedělalo by to na lpg. Občas trochu motor ustřelí a ze sání vyprskne sloupec mlhoviny, ale víc nic. Před tím motor běžel celkem v poho na jeden válec trochu kulhal. V neděli sem s ním najel 300km a vše ok. Dolil jsem asi 0,5l fridexu, ten ale možná prolnul kez víčko, trošku netěsní. Tak vážně nevím
Tak a teď co stím může být.
Napadla mne cívka, protože jiskra byla nějaká divoká neli žádná, po výměně jiskra jako víno ale nic. Kladívko bez pecky - později jsem zvětšil odtrh na 0,5 - 0,6, kondenzátor, kabely, víčko nové, palec nový i se správným odporem, svíčky L 14 YC vysušeny horkovzduškou ale taky nic, vyměnil sem je za nějaký bošky na který to před tím jezdilo, nic.
Karbec jsem vyloučil - nedělalo by to na lpg. Občas trochu motor ustřelí a ze sání vyprskne sloupec mlhoviny, ale víc nic. Před tím motor běžel celkem v poho na jeden válec trochu kulhal. V neděli sem s ním najel 300km a vše ok. Dolil jsem asi 0,5l fridexu, ten ale možná prolnul kez víčko, trošku netěsní. Tak vážně nevím
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
pozri sa ako mas nastaveny predstih, ci nahodou nepreskocila oska rozdelovaca alebo rozvody... Kontroluj systemom: rozvody => zapalovanie => karb.(ten je vyluceny, ak to zacalo robit na plyne a na benzine tiez)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Rozdělovač jsem venku měl, předstih nastaven, rozvody snad přeskočit nemůžou na řetězu, jinak jsou tam 1500km nové. Kůli možnej vůli v rozdělovači jsem nastavil právě tak velkej odtrh. Jiskara modrá, kdyby byl kondík bude červená ne?
Ještě mne napadla voda ve válci díky který se nemůže motor nějak rozděhnout ale to je asi kravina co?
Ještě mne napadla voda ve válci díky který se nemůže motor nějak rozděhnout ale to je asi kravina co?
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Palivová soustava ok nejspíše bude, problém se vyskytl při lpg, takže bych karbec vyloučil, když tomu našlapu tak to střelí někdy do sání, ale jenom tak 1dnou z pěti, jinak ani nevrkne.JmJ píše:a palivova soustava je ok? neni ucpana nejaka tryska v karbecu? zkus tomu plynem pumpovat a vstrikovat tak palivo akceleracni pumpou, jestli to neblafne.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Jak praví Cory Nastav řemenici na 0° a koukni na rozdělovač jestli palec míří na čtvrtý nebo první válec .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Daj dole filterbox a skusaj startovat. Ak to bude tlacit zmes vzduchu s benzinom cez vzdusniky vonku, su preskocene rozvody. Ak to bude "iba" strielat do sania, tak predstih....sice ak su posunute rozvody, tak aj predstih.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Ok, zítra na to jdu, ale můžou opravdu přeskočit řetězové rozvody ve chvíly když sem nepodřazoval ale roztáčel trojku cirka od 50 a v osumdesáti to padloCory píše:Daj dole filterbox a skusaj startovat. Ak to bude tlacit zmes vzduchu s benzinom cez vzdusniky vonku, su preskocene rozvody. Ak to bude "iba" strielat do sania, tak predstih....sice ak su posunute rozvody, tak aj predstih.

1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
- Teepee
- Příspěvky: 4336
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Jestli akcelerační pumpička vstřikuje palivo (sundej víko tělesa sání a koukni), zapálit máš co, ale nemáš čím.
Pokud je jiskra na svíčce a vypadá slušně a pravidelně, pak zapaluje ve špatný okamžik a kontroluj předstih, to jsi už udělal. Nezapomeň na to, co bys kvůli banalitě nejsnadněji přehlédl, pořadí kabelů. ALE, jestli jsi před 1500km dělal rozvody, tak je rozhodně zkontroluj, myslím že šmejdský napínák vydrží asi tak nějak tolik...
Stalo se nám něco podobného u Slonového LADY (21061), nemohl jsem na to přijít, jiskra nějaká divná, jiné svíčky nic, jiná cívka nic, kladícko odtrh mělo, napětí na napájení cívky bylo, občas si to blaflo ale nenaskočilo. Když jsem to zavíral s tím že nevím, šáhl jsem na kondík a drátek od něj vedoucí byl na svorce volnější. Stačilo dotáhnout a po problému. Jenže ty jsi rozdělovač venku měl, takže jsi na tohle místo už asi šahal. Navíc jiskru máš jak křen a ne bledé bílé nic jako tehdy já.
Pokud je jiskra na svíčce a vypadá slušně a pravidelně, pak zapaluje ve špatný okamžik a kontroluj předstih, to jsi už udělal. Nezapomeň na to, co bys kvůli banalitě nejsnadněji přehlédl, pořadí kabelů. ALE, jestli jsi před 1500km dělal rozvody, tak je rozhodně zkontroluj, myslím že šmejdský napínák vydrží asi tak nějak tolik...

Stalo se nám něco podobného u Slonového LADY (21061), nemohl jsem na to přijít, jiskra nějaká divná, jiné svíčky nic, jiná cívka nic, kladícko odtrh mělo, napětí na napájení cívky bylo, občas si to blaflo ale nenaskočilo. Když jsem to zavíral s tím že nevím, šáhl jsem na kondík a drátek od něj vedoucí byl na svorce volnější. Stačilo dotáhnout a po problému. Jenže ty jsi rozdělovač venku měl, takže jsi na tohle místo už asi šahal. Navíc jiskru máš jak křen a ne bledé bílé nic jako tehdy já.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Tak nějak nejblíže byl Teepee , za což dostane i helpíka. Byl to kondík, nenapadlo by mne že dva nebo tři týdny straý kondenzátor odejde takhle na věčnost, dal jsem tam ten původní a naskočilo to na otočení. Ještě před tím jsem ale změřil tlaky a na studeným motoru byly 11-11-10,5-10,2. To si myslím že jde
Takže vyplívá že přepečlivá údržba škodí.
Konfík nebyl ruskej, ale nějaká česká výroba, takže kvalita dílů obecně stojí asi za ho*no.

Konfík nebyl ruskej, ale nějaká česká výroba, takže kvalita dílů obecně stojí asi za ho*no.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
- Teepee
- Příspěvky: 4336
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Ty jsi měnil kondenzátor? Jestli jsi dal ten s nápisem FSL tak ten už tam nedávej. V JAWAch s tím byly problémy, že starý chodily, FSL odešel za pár dní.Stanley__001x píše:Tak nějak nejblíže byl Teepee , za což dostane i helpíka. Byl to kondík, nenapadlo by mne že dva nebo tři týdny straý kondenzátor odejde takhle na věčnost, dal jsem tam ten původní a naskočilo to na otočení. Ještě před tím jsem ale změřil tlaky a na studeným motoru byly 11-11-10,5-10,2. To si myslím že jdeTakže vyplívá že přepečlivá údržba škodí.
Konfík nebyl ruskej, ale nějaká česká výroba, takže kvalita dílů obecně stojí asi za ho*no.
Díky za HELP.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Kalasnikov
- Příspěvky: 227
- Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
- Bydliště: Morávka
- Kontaktovat uživatele: