Niva 1,9 Diesel - zkušenosti?
Moderátor: Moderátoři
Niva 1,9 Diesel - zkušenosti?
Ahoj, ráda bych získala nějaké informace o komůrkovém atmosferickém 1,9 D. O tomhle motoru toho moc napsáno není. Pokud máte nějaké postřehy, pište. Díky Makaková
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Niva 1,9 D
Jenom bych se bál při jízdě v hodně těžkém terénu. Přece jenom originál verze v benzínu má rozvodový řetěz. A motor z Peugeotu 1,9D má rozvodový řemen...při větším rázu na převodové ústrojí a potažmo motor by mohl přeskočit.
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Podla mna je diesel do terenu idealny.
Taha odspodu,takze netreba drzat otacky a netrpi tym tudiz spojka.
Spotreba je ovela krajsia.
Nema ziadnu elektroniku a je dokonale tesny,takze staci snorchel a hura s nim pod vodu.
Remen som nikdy nepochopil,preco by mal preskocit,sak ten taha iba cerpadlo a vacku,ktore sa daju v pohode otocit rukou,takze ziadna extra zataz na nom neni,
Teda videl som jedinykrat preskoceny remen na starsom Passate,ale ten preskocil nasledkom toho,ze mu do rozvodov vleteli plavky,ktore chcel pouzit ako nahradu za pretrhnuty vonkajsi remen k vod.pumpe na dialnici.
Taha odspodu,takze netreba drzat otacky a netrpi tym tudiz spojka.
Spotreba je ovela krajsia.
Nema ziadnu elektroniku a je dokonale tesny,takze staci snorchel a hura s nim pod vodu.
Remen som nikdy nepochopil,preco by mal preskocit,sak ten taha iba cerpadlo a vacku,ktore sa daju v pohode otocit rukou,takze ziadna extra zataz na nom neni,
Teda videl som jedinykrat preskoceny remen na starsom Passate,ale ten preskocil nasledkom toho,ze mu do rozvodov vleteli plavky,ktore chcel pouzit ako nahradu za pretrhnuty vonkajsi remen k vod.pumpe na dialnici.
Diesel je vyhodnejsi v lehkem a strednim terenu. v obtiznem a tezkem uz je nanic.
Pro vetsinu lidi na beznem provozu je idealni, uspornej.
Ale jak prijde do tuheho konci.
pouzitelnej rozsah diseselu 2,5tis. otacek???
silnej benzim tahne od 2-6,5. Dukazem jsou trebas zavody. Na ceskem Trialu uz skoro vsichni maji Benziny. V8 Range Rover napriklad.
A tak to bude i s Nivou. 1.9D/TD vs 1.7i/MPi - na bezne jezdeni vyhoda diesel. jak prijde do poradnyho terenu tak tam ten Diesel utrapis. Protoze tady potrebujes skoro furt max. vykon.
Pro vetsinu lidi na beznem provozu je idealni, uspornej.
Ale jak prijde do tuheho konci.
pouzitelnej rozsah diseselu 2,5tis. otacek???
silnej benzim tahne od 2-6,5. Dukazem jsou trebas zavody. Na ceskem Trialu uz skoro vsichni maji Benziny. V8 Range Rover napriklad.
A tak to bude i s Nivou. 1.9D/TD vs 1.7i/MPi - na bezne jezdeni vyhoda diesel. jak prijde do poradnyho terenu tak tam ten Diesel utrapis. Protoze tady potrebujes skoro furt max. vykon.
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
S tymto tvrdenim si dovolim nesuhlasit. Podla mna je vhodnejsie radsej krutit kolesami pomaly a isto,ako rychlo s plynom na podlahe. Neviem,neni som extra skuseny v offroade,ale to co poznam(a malo toho predsalen neni) zakazdym banujem,ze nemam TD,pripadne pomalsiu redukciu. Holt,to je uspora prvotnych nakladov. 1000e je 1000e v pripade za doplatok za D. Kazdopadne sa pohravam s myslienkou namiesto 16b tam nejaky 19td napchat.
Citroen Evasion 2.1TD