![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Teplý motor startuje naprosto bez problémů-chtělo by se říct -svíčky,ale ty jsou tam cca8 000km
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
tak vážně nevím,program na diagnostiku má JmJ,ale zatím nemáme propoj kabel,tak se obracím zde na vás zdali s tímhle jste se již někdo nesetkali ?
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Moderátor: Moderátoři
FOMA píše: ...musím točit déle cca 5vteřin popř. zastartuji krátce a pak napodruhé již motor naskočí většinou bez problémů
Ona leckdy ta diagnostika nic nenajde.Mě teda zrovna včera když jsem byl u pana N. taky nic nehlásila.žež píše:Pak napiš co ti našla za chybu diagnostika.
to já před 2 dny při -15 st. startoval 2 minuty a na 100% můžu říct,že 06ky by se mi to nestalo....FOMA píše:musím točit déle cca 5vteřin popř. zastartuji krátce a pak napodruhé již motor naskočí většinou bez problémů
Jo Petře tak je to přesně jak říkáš,když zapnu klíček po druhé ,tak čerpadlo opět tlakuje-no a chytne to hned.Petr HC píše:FOMA píše: ...musím točit déle cca 5vteřin popř. zastartuji krátce a pak napodruhé již motor naskočí většinou bez problémů
Pravděpodobně je to chyba programu ŘJ, která neumožní z nějakého důvodu (asi bezpečnostního – aby palivové čerpadlo neběželo, když motor hned nenaskočí) plné natlakování vstřikovacího systému. Mně to dělá od začátku a tak po prvním sepnutí zapalování nestartuji ,ale až napodruhé (už tak startuji automaticky a nevzrušuji se tím). Pokud uslyšíš, že se po druhém sepnutí zapalování rozběhne opětně palivové čerpadlo tak je to ten problém. Může to dělat i ten ucpaný kanálek regulátoru volnoběhu, jak píše Zež.
5% uspory paliva, to mas na 40 litrech (cca 1 nadrz?) usporu 2 litry, coz by pro 7 litrech na 100 kilometru, znamenalo ujet o cca 30 km vice, potazmo usetreni 50 CZK na nadrzi. Pokud by tech 5% byl dlouhodoby efekt aspon takovych 5000 km, tak by se dalo teoreticky usetrit 500 - 550 CZK na palivu. Otazkou je, kolik stoji ty sviceFOMA píše:nevím na 21061 jsem rozdílné výrobce nějak nezaznamenall,že by byl mezi nima rozdíl.
Pokud vím tak do řady 10 se montovali již v prvovýrobě Brisky,nepopírám,žeNGK by nebyli lepší nicméně rozdíl cca 5% asi běžný uživatel nepozná:?