Sašova Lada 2106

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Laďuša píše: ... chtěl bych se vidět, jak pracuju se 4 šroubovákama najednou ...
No když někteří mohou psát deseti ... stejně jako klavírní hráči vyšších kvalit co užívají hojně svých prstíků ... , tak proč by jsi nezvládl pouhé 4 šroubováky? :mrgreen:
Saša píše: Jen mám teď dilema jestli tam dát "origo" žárovku nebo LED.
Sašo, nezlob! Chceš z toho mít veterána, ne? Za jak dlouho ti asi zase ta žárovka praskne?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Laďuša:Tak sú len dve no...už som to dlhšie nedával dolu.Istý som si nebol.
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

No taky zrovna jistotou nepřekypuju, ale z verzí 2 a 4 bych si vsadil na 2 ;)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

Laďuša, Jsou dvě a mi osobně se to nikdy nepodařilo propíchnout a zatlačit zespoda jak praví Tůma a spol a vyndaval jsem to jednu dobu třikrát do týdne při testování led žároviček do osvětlení :wink:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Vyndat palubku je sranda, nemusí se nikam cpát šroubovák. Stačí sundat plasty okolo volaantu a palubku dole potebrat a vytahnout. Jde to samo.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Co to je "potebrat"? :mrgreen: Jinak hádam tu zase bude hrát roli "co kus to originál", neb já jsem to musel probodnout a následně vypíchnout. Samozřejmě nejsou nutný šroubováky, ale stačí ňáký tyčky :P

[ Komentář přidal: Jelen: út únor 17, 2009 00:20 ]
das ist skoro nemecky :-P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

Jak praví kolega Jelen podebrat tak nějak na to zručnější člověk příjde sám já už to třeba dělám bez použití nástrojů ručně a stručně haksničkama :mrgreen:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Kolega Kopr má pravdu, jde to bez použití všelijakých vehementů.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Ďík kouknu ještě do knížky a až přestane mrznout pudu na to .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Jak praví staré přísloví "co funguje nespravuj" aneb jak jsem nejen si ublížil .
Na mém bývalém motoru z W.L. jsem si rozdělovače skoro 11 let nevšim krom snad dvou výměn kladívek a ložiska (podtlak) a on 400 000km sloužil . No nic .
Když už mám "veteránka" 06 budu se o něj starat lépe . Koukaje do knížky co a po jakých km se maže z "nudy" otevírám motor vytahuji měrku oleje čerstvě nového (Typ raději nenapíšu ať zas není "oheň na střeše") a kapu pár kapek do mazacího otvoru na rozdělovači a pro "sichr" ještě na filc mazající vačku .
S hřejivým pocitem u srdce že jsem rozdělovači udělal dobře (páč kdo maže ten jede) zavřel kapotu a vyrazil do Mělníka . Na spáteční cestě už v LTM auto sebou párkrát divně škublo ale bez problémů dojelo . Problém nastal druhý den kdy motor nešel natočit jen párkrát "štěknul" . Říkám to nic ale proč zrovna teď kdy prší a mám jet odevzdat daně a pěšky je to cca 5km .
Řešení problémů se zapalováním na těhto motorech je více-méně záležitost na 10 min. Jako první měním víčko rozdělovače (nové v kufru) ještě z něj padá lístek z Mototechny ... a nic . Vytahuji hlavní VN kabel a dávám ho ke kostře a startuji . Jedna jiskra za asi tři otočky. Aha zde je jádro pudla neháže to jiskru (tedy sem tam jí hodí) . Hned jdu po kladívku jestli na něm není "pecka" a rázem je vše jasné . Závadu jsem spůsobil já sám předešlý den kdy jsem "PŘEMAZAL" filc a přebytečný olej odstředivou silou nacákal na kladívko a kontakty kde se upekl a jak vychladnul přestaly kontakty vodit .
Oprava jednoduchá , plivl jsem na kousek hadru a několikrát jej protáhl mezi kontakty. Nasadím víčko dám spět kabel a "vrrm" - napoprvé ! Než jsem ale zavřel kapotu vzpomněl jsem si na papír co vypadl z nového víčka a nechci aby se válel v motoru . Koukám a zapadnul mezi nádobku brzdové kapalny a expanzku . Šahám pro něj tak neopatrně že se prstem trefuji do plechového držáku nádobky a ten ochotně zajíždí mezi nehet a prst brrr . Krve jak z vola .
Auto mi tím dalo jasně najevo že přehnaná údržba může bejt na škodu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

:-D mno ako sa hovoriii sikovnym patri svet :)
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Saša, snad tě potěší, že mě se stalo to samý :D ... taky sem přemazal filc, zaváda tatáž.... já jí ale hledal půl dne, blbec :roll:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Co Sašo? - Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví, že to nejde a udělá to! :wink: :lol: :shock:

Mazal jsem ložisko i plst u každého auta kde byla a nikdy se mi to nestalo. Dokonce u motorky mi kladívka se zdvihátky z plastu (dříve se dával pertinax) způsobily svým utavováním nemalé potíže. Proto neuškodí na filc 1-2 max 3 kapky oleje a vačku lehce vazelínou. (u J350 se dávala vazelína na horní kladívko ke zdvihátku kde přechází do kladívka, vazelína pak stékala na vačku).
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Také jsem kdysi, ještě u pětky tu plst přemazal, pak jsem to jak osel na několikrát musel čistit, nicméně, až na pocukávání mne to "nepřizemnilo" . Jinak dle knihy se ta plst nemaže, jen se kape do toho otvůrku s krytkou. Co se týče toho nakapávacího otvoru, nevím jak u starých rozdělovačů, ale u nového rozdělovače s kladívkem (2007) tak i u nových bezkontaktních je to "podvod". Je to provrtané, má to i krytku, ale nefunguje to, protože je v těch místech v noze zasunuté bronzové pouzdro :mrgreen: , takže nakapání je k ničemu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Když je tu hlad po fotkách jednu z víkendu přidám . Koncepčně se sice nepovedla ale přece .
Přílohy
Lada a Robinson R-22.jpg
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“