Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak ono to jedno je, ale to se prostě nedělá, aby jsi byl na vlaku nalepenej výkonem Jinak ten vnější pohled se občas povede začít tak, že je jakoby pořád na stanovišti a v tom to jde spřahovat.zelvotron píše:To já to klidně chvíli potrápím Ale asi je to jedno jesi zabrzdit nebo trápit, hlavní bude ten pohled to vypadá. Mimochodem, jednou sem tak roztlačil zabrzděnej vlak, ale to bylo na max příkon
Jak se tě to mohlo povéct roztlačit? To bylo ňák málo zabržděný, ne? U tý ET22 mi to příde podle těch ampérmetrů, že to je spíš než paralel a série jakoby postupný připojování dvojic motorů (2-4-6), ale rozhodně to padá dřív, než se pohne druhej ampérmetr.
Jo, taky někdy skáčezelvotron píše:Hele taky ti ta ET22 občas na trati skáče jak koza? Traťová rychlost je v Rozkladu jazdy, ale ten neni dost často vyplněnej, pak ještě bejvá za stanicí na černý tabulce bílá číslice která udává traťovou rychlost v desítkách km/h a pak ve složce INNE jsou k jednotlivým tratím insturukce, tam to taky občas je. Snížení rychlosti je v trojúhelníku číslicí předzvěst a pak šipka dolů - začátek a šipka nahoru - konec.
Zkusím tu Bochni, zatím sem s tím problém neměl, vždycky se mi to rozjelo, i když jak sem jednou sunul náklad tak to bylo jen tak tak
Hm, rozklad jazdy nestuduju, černý tabulky jsem si eště nevšim. A i kdyby, copa mají co bejt rychlostníky černý? Trojúhelníkový předvěsti jsem si všim, i jsem odtušil, co to je, ale následně rychlostník jsem nenašel Ty šipky na síty SŽDC ani ŽSR neexistujou
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Přišla mi taktéž pozvánka, bohužel to z časových důvodů nestihnu. L.Michal Pokorný píše:Pamatujete si jak se tu kdysi podepisovala tato petice ?
http://www.stop-demolici.wz.cz/
Jede někdo ?
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Byly to nějaký vagóny se dřevem, nešly mě připojit, tak sem se naštval, a napral sem na regulátoru co to dalo aby to nevypadlo a normálně jsem je roztlačil
Už to taky zabržďuju, já jen ze začátku kdy mě to nešlo tak sem na to radši pořádně tlačil:) Ten tvůj způsob sem dělal i v tej starej verzi, jenže tam se to dělalo z kabiny, ale tam si jen koukal z okýnka na nárazníky, zabrzdil a zmáčk ins a nemusel šaškovat s tím trefováním se vnějším pohledem, ono je to tedy hezký, ale chtělo by to nějak zpomalit ten pohyb šipkama...
Jo a s tím rozjezdem sem měl už taky problém i u EU07, normálně sem si vytáh náklad ze štorcu (v pohodě), pak ho objel, připojil se z druhý strany, pak už sem se s ním rozjel jen tak tak, no a pak mě zastavili na trati na stůj a už sem to nerozjel
Už to taky zabržďuju, já jen ze začátku kdy mě to nešlo tak sem na to radši pořádně tlačil:) Ten tvůj způsob sem dělal i v tej starej verzi, jenže tam se to dělalo z kabiny, ale tam si jen koukal z okýnka na nárazníky, zabrzdil a zmáčk ins a nemusel šaškovat s tím trefováním se vnějším pohledem, ono je to tedy hezký, ale chtělo by to nějak zpomalit ten pohyb šipkama...
Jo a s tím rozjezdem sem měl už taky problém i u EU07, normálně sem si vytáh náklad ze štorcu (v pohodě), pak ho objel, připojil se z druhý strany, pak už sem se s ním rozjel jen tak tak, no a pak mě zastavili na trati na stůj a už sem to nerozjel
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Želvotrone, u mě se děje, že čas od času (tak každý pátý) při dání F4 se neudělá pohled zvenku, ale jsi jakoby furt v kabině. Normálně to pak funguje na pohyb podél soupravy a tak, ale v tutom pohledu z tý kabiny to připojování krásně funguje
A teď jsem zkoušel jezdit s motorovou mašinkou a zjistil jsem, že oproti elektrikam je to ňáký jiný Ten motor mi každou chvíli zdechne a hlavně, když to mam v tej první poloze (volnoběh), tak mi to nechce přehazovat směr jízdy a to považuji za urážku.
A teď jsem zkoušel jezdit s motorovou mašinkou a zjistil jsem, že oproti elektrikam je to ňáký jiný Ten motor mi každou chvíli zdechne a hlavně, když to mam v tej první poloze (volnoběh), tak mi to nechce přehazovat směr jízdy a to považuji za urážku.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Já bych patrně neměl časový problém, ovšem když to vezmu vlakem tak to mám za zpáteční jízdenku nějakých 500-600,- Kč . A já mám zrovna teď tak nějak finančně slabší měsícLuděk Musil píše:Přišla mi taktéž pozvánka, bohužel to z časových důvodů nestihnu. L.Michal Pokorný píše:Pamatujete si jak se tu kdysi podepisovala tato petice ?
http://www.stop-demolici.wz.cz/
Jede někdo ?
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
A já jsem líný, ačkoliv bych jel zadarmo, navíc mi to v podstatě žíly neserve, když to strhnou , ačkoliv by to byla jistě škoda, proto jsem to "podepsal". Ale na druhou stranu, je třeba, aby řešení opravy té budovy bylo též ekonomické, ono proti zbourání budovy se řve lehce, když se to nemusí platit ze svého . Ale stejně mám pocit, že panáčkům od drah postaveným na správném místě jde jen o to co to hodí jim bokem , lidé se můžou vztekat jak chtějí.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
To se mě ještě nestalo, ale jednou sem se nemoh vrátit zpátky do kabinyLaďuša píše: Želvotrone, u mě se děje, že čas od času (tak každý pátý) při dání F4 se neudělá pohled zvenku, ale jsi jakoby furt v kabině. Normálně to pak funguje na pohyb podél soupravy a tak, ale v tutom pohledu z tý kabiny to připojování krásně funguje
Co to bylo, motorák? Ten je skvělej, páku nesmíš dát do nuly, uzavře to přívod paliva Směr jízdy jde měnit jen s vypnutým motorem, ale když to stihneš rychle, tak vypneš přívod paliva, změníš směr a zapneš, tak se motor ještě točí a chytne se, nemusí se znovu startovat . Horší je, když si u motoráku vyfoukáš vzduch tak to hrozně dlouho tlakuje.Laďuša píše: A teď jsem zkoušel jezdit s motorovou mašinkou a zjistil jsem, že oproti elektrikam je to ňáký jiný Ten motor mi každou chvíli zdechne a hlavně, když to mam v tej první poloze (volnoběh), tak mi to nechce přehazovat směr jízdy a to považuji za urážku.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nebyl to motor, byla to posunovací mašinka, tušim SM03? A mapa manewrowo. Jestli to je opravdu tak, jak řikáš, pak jsem znechucen a odmítam to hrát s motorovýma.
Správná posunovací lokomotiva totiž tuto NIKDY neudělá.
Ať žijí lokomotivy ČSD, ty měly smysl a rozum. Pouštění větráků samostatně a nemožnost reverzace lokomotivy při nahozeným motoru je DEBILITA. Ostatně nevěřim tomu, že u PKP by se to mělo dít takhle.
Správná posunovací lokomotiva totiž tuto NIKDY neudělá.
Ať žijí lokomotivy ČSD, ty měly smysl a rozum. Pouštění větráků samostatně a nemožnost reverzace lokomotivy při nahozeným motoru je DEBILITA. Ostatně nevěřim tomu, že u PKP by se to mělo dít takhle.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
To manewrovo mi nějak nikdy nešlo, jednak pořádně nevím co v něm přesně dělat a jednak mi vždycky po rozjetí mašiny hra spadne nebo se kousne Škoda že nejde jezdit s velkýma motorovýma, který jsou ve hře jen jako křoví (i když někdy i v pohybu) tuším SU45 a pak Sergej...
Včera jsem se projel s tím panťákem, co vypadá jak ruský metro a dobře akcelruje a bezvadně brzdí:)
Včera jsem se projel s tím panťákem, co vypadá jak ruský metro a dobře akcelruje a bezvadně brzdí:)
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno