Bakalarska praca 2008/09
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Stačí se kouknout . Sirky a tmel hovoří za vše .Little Red Riding Hood píše:jak t v tom drže, je tam nějakej zavit, nebo je to nalisováné??...
For OndrejGTi : Nech silikon pořádně vyzrát , výpary ze silikonu spolehlivě zničí lambda sondu . (nesmí se dostat do spalovacího prostoru).
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
tak tak, urobil som diery pre vstrekovace, doladil uhol a silikon do 200 stupnov z oboch stran. Drzi perfektne. Vzdialenost- tie vstrekovace podla skusania palivo nerozprasuju, oni ho vstrekuju pod urcitym uhlom a ako pisal sasa- ma ist na ventily... aj povodne mala ta octavia vyustenie hned na zaciatku sania.
Dnes som dorobil strednu cast vyfuku, prepojil vyvody na kurenie, nahodil zotrvacnik, remenicu na vodne cerpadlo (dik slama, aj za vyfuk), klinovy remen, nabija sa starsia 185Ah baterka, sviecky som dal 3 kontaktove z octavie (aspon sadnu kable)... este treba nahodit hallov a indukcny snimac (len keby som ich nasiel ), prepojit skrtiacu klapku s vahou a filtrom, snimac klepania, dorobit rozvody paliva, nahodit kabelaz a mozem skusit startovat...
Potom bude treba doriesit chladenie... len nemam chladic.
Dnes som dorobil strednu cast vyfuku, prepojil vyvody na kurenie, nahodil zotrvacnik, remenicu na vodne cerpadlo (dik slama, aj za vyfuk), klinovy remen, nabija sa starsia 185Ah baterka, sviecky som dal 3 kontaktove z octavie (aspon sadnu kable)... este treba nahodit hallov a indukcny snimac (len keby som ich nasiel ), prepojit skrtiacu klapku s vahou a filtrom, snimac klepania, dorobit rozvody paliva, nahodit kabelaz a mozem skusit startovat...
Potom bude treba doriesit chladenie... len nemam chladic.
Tak dnes (aj ked je nedela, robota nepocka) sa podarilo prvy krat nastartovat. Immobilizer zatial obchadzam vkladanim PIN kodu cez PC, kabel na jeho vypnutie ho nedokazal vypnut, objednal som preto dalsi typ za nejaku tisicku a ak nepojde, asi kupim transponder, nahodim citaciu cievku, prisposobim a prilepim ho k nej...
Pri startovani som zistil, ze chyba 1 cast kabelaze, tak zacalo skumanie kde co ako funguje... a dorobil som napajanie pre zapalovaci modul a aj pre samotne vstrekovace (RJ ich spina do 0 ako som cakal, tak som im spolocny protipol dal +12V). Dalej bol zaseknuty dalsi vstrekovac, tentoraz som nevyberal a rovno po nom zacal klepat. Pomohlo.
Zatial bez lambdy, ktoru som nechcel poskodit ak by nieco neslo. Rovnako bez vahy vzduchu, pre ktoru som nenasiel konektor to bude zase ten chybajuci kusok kabelaze... tak idem teraz vecer hladat v schemach a pripojim ju sam.... len keby ma tak nebolela hlava z fetovania benzinu a vyfukovych plynov
Startoval som uspesne asi 4x, najprv nejake chytenia, potom som ho aj nechal povrcat cca 3 sekundy- zakolisal a dost pridal otacky, tak som vypol... nedela vecer, 1600vka bez vyfuku...
Zajtra nahodim vyfuk, lambdu, snad aj vahu, skusim pridavat plyn, pokontrolujem parametre cez pocitac (chladenie nemam vobec, tak asi velmi dlho nie...) a aj nejake video by sa patrilo.
V skole vraj mame rovno jednu VAZ 1600vku zapojenu v laboratoriu na motorovej brzde, tak mi to snad ulahci merani. Cely system asi prenesiem na ten ich motor...
Pri startovani som zistil, ze chyba 1 cast kabelaze, tak zacalo skumanie kde co ako funguje... a dorobil som napajanie pre zapalovaci modul a aj pre samotne vstrekovace (RJ ich spina do 0 ako som cakal, tak som im spolocny protipol dal +12V). Dalej bol zaseknuty dalsi vstrekovac, tentoraz som nevyberal a rovno po nom zacal klepat. Pomohlo.
Zatial bez lambdy, ktoru som nechcel poskodit ak by nieco neslo. Rovnako bez vahy vzduchu, pre ktoru som nenasiel konektor to bude zase ten chybajuci kusok kabelaze... tak idem teraz vecer hladat v schemach a pripojim ju sam.... len keby ma tak nebolela hlava z fetovania benzinu a vyfukovych plynov
Startoval som uspesne asi 4x, najprv nejake chytenia, potom som ho aj nechal povrcat cca 3 sekundy- zakolisal a dost pridal otacky, tak som vypol... nedela vecer, 1600vka bez vyfuku...
Zajtra nahodim vyfuk, lambdu, snad aj vahu, skusim pridavat plyn, pokontrolujem parametre cez pocitac (chladenie nemam vobec, tak asi velmi dlho nie...) a aj nejake video by sa patrilo.
V skole vraj mame rovno jednu VAZ 1600vku zapojenu v laboratoriu na motorovej brzde, tak mi to snad ulahci merani. Cely system asi prenesiem na ten ich motor...
Tak nic. Vylial sa mi benzin, roztrhlo palivovu hadicu, zvysne hadice sa pod tlakom nafukli (pravdepodobne chlad porusil vlastnosti, pretoze pri doterajsich testoch s tlakom nebol problem...) zapalovanie mi vyhadzovalo poistku, kable ztvrdli od zimy, na multimetri sa rovno lamali... aspon som nahodil vyfuk a vahu vzduchu. Musim kupit hadicu s textilnym vypletom, pre vyssie tlaky...
to bol zase den...
to bol zase den...
Podarilo sa. Zatial bez lambdy (nedostala by sa na prevadzkovu teplotu...) a bez chladenia, tak len kratko. Ide to perfektne, pri minusovej teplote start na brnk, krasny volnobeh...
http://www.youtube.com/watch?v=G4iqU5xolJU
http://www.youtube.com/watch?v=G4iqU5xolJU
Držím palce Ať se Ti to povede . Dnes rozumět elektronice aut může znamenat "zlatý" důl . Jen doporučuji ten motor trovchu lépe ukotvit , podobná skouška "jestli běží" (po GO) před více než 20-ti lety ve třetím patře ubytovny skončila požárem po tom co motor za codu ve vyšších otáčkách "škytnul" a nahromaděná energie v setrváku a klice dokázala z motorem udělat výkrut , přičemž se urazil karbec strhl okurkovou flašku s benzínen a nějak to chytlo . Motor to přěžil ale vybavení pokoje né .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
ted nevim, jestli se mam tvarit vazne, nebo jestli je mi dovoleno porpuknout ve smichSaša píše:Držím palce Ať se Ti to povede . Dnes rozumět elektronice aut může znamenat "zlatý" důl . Jen doporučuji ten motor trovchu lépe ukotvit , podobná skouška "jestli běží" (po GO) před více než 20-ti lety ve třetím patře ubytovny skončila požárem po tom co motor za codu ve vyšších otáčkách "škytnul" a nahromaděná energie v setrváku a klice dokázala z motorem udělat výkrut , přičemž se urazil karbec strhl okurkovou flašku s benzínen a nějak to chytlo . Motor to přěžil ale vybavení pokoje né .
co se tyce sprovoznovani toho motoru s MPI, tak muzu rict, ze je mi to velice sympaticke a myslim, ze na tehle praci se clovek poradne nauci, jak tyhle veci funguji. jen tak dal
VAZ 2104 1.3 1989
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Honzo, to máš ještě dobrý - já v první moment "po škytnutí a flašce vodvokurek" ve smích propukl! L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´