Konec žigulíků v Čechách, na Moravě a ve Slezsku
Moderátor: Moderátoři
Je to docela dobře možné, předpokládám ale, že tvoje auto je modelový ročník 1976 ... v TP určitě máš uvedeno datum vstupu na území ČSSR. Předpokládám poslední kvartál 1975. Samozřejmě to znamená, že r. 1975 již přinesl změnu mechanické sahary na elektrickou. Takže závěr bychom mohli udělat: v průběhu r. 1975 se přešlo na elektrickou saharu,z hruba od výr. č. XXXXXX. Dáme je dohromady a uvidíme rozestup. Moje 288 936Hurikán píše:Tak to zcela určitě ne. Důkazem je moje Jahoda rv 1975. Je z poslední série, která byla označená ještě jako Žiguli a současně v této sérii byla již zavedena sériová montáž el. sahary.lionol píše:Elektrická sahara přišla až r. 1976.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Přidal jsem pár fotek, abyste viděli, že žádné auto není dokonalé, a bez metrového odstupu mají své mouchy
www.lionol.rajce.net
www.lionol.rajce.net
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Co je skandál? Náhodou to jsou docela protivné závady, protože takové věci jako oprava zadního plata, scelení stropovice, scelení koženky na palubní desce, to dnes nechce nikdo udělat, a pokud, tak cena opravy převýší původní cenu auta. Sehnal jsem jednoho čalouníka (100 km od Olomouce) - a to ještě můžu být rád, že vůbec - který by to udělal ... no, řekl si o 19 tkč, auto stálo 15 tkč, tak jsem mu hezky poděkoval s tím, že si raději koupím nějakou zničenou Ladu za pětku a vezmu si to z ní ... opravu blatníku taky stále odkládám, neboť chci zachovat v maximální možné míře původní lak, a všichni opravátoři by nejraději pověsili nové dveře ... a já chci - ó hrůzo - ty původní vyklepat a přeleštit. Kdekoliv vznesu tenhle požadavek, koukají na mě jako na cvoka ... "pane, to se nedělá ani u novejch aut, a vy to chcete na takové popelnici? Víte, co by to stálo? A kdo by se s tím dělal? ... no, a tak už více než rok hledám blázna, který by byl ochoten to vyklepat. Jednoho jsem našel v Přerově, ale zatím ještě neměl čas, takže dveře mají stále patinu
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
- Marek Doležal
- Příspěvky: 146
- Registrován: pon pro 29, 2008 00:06
- Bydliště: Pardubice
Ty dolíčky na blatníku by neměli být problém, typuju tak dvacet minut i s přeleštěním. Bohužel dveře na fotce nejsou moc vidět.
Oči se ti vykulí, až uvidíš Žiguli !
http://marad.rajce.idnes.cz/
http://marad.rajce.idnes.cz/
- Marek Doležal
- Příspěvky: 146
- Registrován: pon pro 29, 2008 00:06
- Bydliště: Pardubice
Nojó už to vidím! Tak to už bude horší. U blatníku bude asi potřeba si udělat dirku v podběhu, aby ses dostal zevnitř. Co se týče dveří, tam to bude chtět dost opatrnosti, a záleží na tom, jak hodně je nataženej plech...
Oči se ti vykulí, až uvidíš Žiguli !
http://marad.rajce.idnes.cz/
http://marad.rajce.idnes.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Lionole, tohle mne kdysi zaujalo: http://www.scspraha.cz/
Bohužel nevím víc, než si tam můžeme přečíst.
Bohužel nevím víc, než si tam můžeme přečíst.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Ahoj Teepee, s těma jsem mluvil jako s prvníma, podmínkou je, že nesmí jít o starý lak. Když jsem řekl ruská syntetika z r. 1974, ten dobrák se mi vysmál se slovy, že to neudělá nikdo na světě, protože lak popraská. A doporučil mi koupit si nové auto. Nemělo smysl mu nic dál vykládat.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978