Brzdy - účinost a vadnutí
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Já to kdysi opisoval ze stránek OAO Avtovaz, od té doby už je překopali ...zelvotron píše:Já mám tedy provozní hmotnost 1150 kg a 2108 podle návodu 900 kg...
http://shop-tuning.ru/index.php?categor ... znye-diski
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Když jsem zde napsal., že 2104 brzdila lépe než 2112 šlo víceméně o subjektivní dojem. Pokud bychom však měli posuzovat objektivně ,pak se opravdu musí brát v úvahu všechny faktory. Zde byl uveden rozdíl váhy vozu, který v mém případě je 995 kg u 2104 ,proti 1135 kg u 2112 . Dále může hrát roli průměr membrány posilovače, poměr na páce pedál/tlačná tyčka brzdiče, poměr průměrů pístků hlavního brzdiče/průměru pístků v kolech a rozdělení brzdného tlaku vlivem odlehčovače zadních brzd, materiál destiček a obložení a nesmíme zapomenout ani na pneumatiky .
P.S. Když na mne při jedné z prvních jízd s 2104 „vybafl“ zleva auťák, který mi nedal přednost, málem jsme všichni proletěli předním oknem (nebýt upoutáni pásy), poněvadž jsem předtím jezdil 20 let s vozem bez posilovače – takže je to i o síle zvyku.
P.S. Když na mne při jedné z prvních jízd s 2104 „vybafl“ zleva auťák, který mi nedal přednost, málem jsme všichni proletěli předním oknem (nebýt upoutáni pásy), poněvadž jsem předtím jezdil 20 let s vozem bez posilovače – takže je to i o síle zvyku.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
To mi připomíná jak jsem u jednoho povozu (ačkoliv 20 let starýho, ale s daleko menší potřebnou silou na brzdu než 2110), chtěl brzdit levou novou (pravou jsem držel otáčky, aby to studený nechcíplo), a to jsem si byl vědomej toho, že v levý noze není vycvičenej takovej cit
Po tý zkušenosti jsem raději volil kombinaci pravou nohou pata plyn, špička brzda
Jinak já jsem pro praktickej pokus, tohle je pořád teoretizování, kdyžtak mi to připomeňte na srazu
Po tý zkušenosti jsem raději volil kombinaci pravou nohou pata plyn, špička brzda
Jinak já jsem pro praktickej pokus, tohle je pořád teoretizování, kdyžtak mi to připomeňte na srazu
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: ned led 18, 2009 19:27
- Bydliště: Bohdíkov 44
- Kontaktovat uživatele:
Tenhle blbej nápad sem mněl jednou taky. Nebýt připután, tak jsem políbil přední sklo.zelvotron píše:To mi připomíná jak jsem u jednoho povozu (ačkoliv 20 let starýho, ale s daleko menší potřebnou silou na brzdu než 2110), chtěl brzdit levou novou (pravou jsem držel otáčky, aby to studený nechcíplo)
Čidlo
V prosinci mi začla svítit kontrolka opotřebení brzdových destiček, občas se rosvítila i po výměně a dneska kouknu pod auto a ejhle - na pravé straně visí jen konektor a nalevo je kabel přeštípnutý. Jak ten systém vůbec funguje ?
Je to tak, v prosolený břečce se to údajně rozsvěcí, jinak u desítky je taky problém, že přívodní vedení k čidlu je krátký a časem vypadne, taky to mám urvaný. Čidlo tam dát nebude problém, u desítky je na kraji destičky díra pro kontakt (některý auta mají kontakt přímo uvnitř obložení).
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
A tak se z toho stává čidlo prosolených louží.zelvotron píše:v prosolený břečce se to údajně rozsvěcí,
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch