Geometrie

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Majo píše:wolfe to ste lacny, vo Zvolene v Pneuboxe od 1000sk do 1500Sk, podla toho ako dlho to robia....aj preto chodim do BA
Ja jezdím na geometrii do Mostu, zde cenik http://www.amk.cz/servis/ , tam totiz nepremysleji nad tim, jak se u Lady serizuje geometrie. Ale je pravda, ze mi obvykle hybou jenom sbihavosti, ostatni byva v pohode. W.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

BA - 500Sk kvalitne, ale cenu navysuje GO napravy, ktora je nutna pred samotnym nastavenim :weedman:

[ Komentář přidal: Majo: pá listopad 16, 2007 14:56 ]
potvrdzujem 8)
1600Sk ma vysli capy co som kupil hned vedla v Elite a zgeneralkoval som si to na parkovisku pred/ci za/ dielnou(a chlapik volal gogovi, ze co mu to tam poslal za colcota) :D
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
fakír
Příspěvky: 82
Registrován: úte čer 26, 2007 10:52
Bydliště: Desná v Jiz.horách
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fakír »

No a mě to dělaj u nás v servisu za 70 kč
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Wolf píše:
Acibuk píše:kolik tak stojí řádově geometrie? hrozně mi to táhne doprava.
Ve znackovem servisu asi 400,- mereni a pripadne serizeni sbihavosti a asi 500,- mereni a serizeni sbihavosti a geometrie. W.
Hm, to je ale skutečně levné, to tady v okolí Litoměřic udělá sbíhavost za slušnou cenu kde kdo, ale když je potřeba udělat kompletní seřízení přední nápravy tak jediný kdo byl ochotný a schopný to udělat byl autoservis Horejsek (Škoda, Audi, Seat, VW) a cena určitě nejde pod 2 tis. Kč. A neodpustím si trochu OT - pokud jde o AMK Most, nechal jsem si tam ještě na bývalé 21044 opravit vyskakující pětku ( někdy v roce 2003) , dal jsem za téměř měsíc trvající opravu 8 tis. Kč a převodovka byla po opravě v podstatě horším stavu než před tím. Technik který mi auto předával říkal, že neví co se dělo , protože měl dovolenou, ale ať se teda nezlobím a jestli to zaplatím tak si k tomu můžu vzít Fiata 125p v celkem solidním stavu co jim stál na dvoře - tak, že asi tolik k AMK Most :roll:
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Sbíhavost zvládám sám s pásmem, ale pokud to táhne do stran, je to jinde. Sjíždí se ti nesouměrně gumy? Pokud jsou obě sjetý stejně, je chyba spíš v brzdách/čepech.

Zítra se chystám na Kalinu, laser ukazoval na garančkách myslim 0 až +1, ale podle gum má rozbíhavost, odhadem 1-2 mm. Odpovídalo by tomu i že při výjezdu ze zatáček se v jednom místě a při urč. zatížení trochu seká volant při vracení (díky zkřížení).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Michal Pokorný píše:... A neodpustím si trochu OT - pokud jde o AMK Most, nechal jsem si tam ještě na bývalé 21044 opravit vyskakující pětku ( někdy v roce 2003) , dal jsem za téměř měsíc trvající opravu 8 tis. Kč a převodovka byla po opravě v podstatě horším stavu než před tím. Technik který mi auto předával říkal, že neví co se dělo , protože měl dovolenou...
... ale ja netvrdim, ze jsou tam vsichni odbornici, spise naopak, pokud mi neco delali, tak jsem si to po nekoncicich reklamacich nakonec ve volne chvili dodelal sam. Ale serizovani obvykle dela prave jejich technik a to je, myslim, odbornik na svem miste, toho si velice vazim. W.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Takze, zaklon rejdoveho capu je vlastne to, o aky uhol je vrchny svisly gulovy cap posunuty dozadu oproti spodnemu capu? Na obrazku je znazorneny uhol.Je to on? tu napravnicu a rameno vlavo si nevsimajte:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

No som zvedavy či to ponocovanie cez icq k niečomu bolo :mrgreen:
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Asi nie, pretoze odpovede som sa nedockal...tak nic, idem to urobt podla seba
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

cory: melo by to byt podle toho co jsi nakreslil. tak nejak mi to dnes vysvetloval manik na geometrii
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Cory, mam tu pro tebe něco předčasně k valentýnu... Z ČISTE LÁSKY :mrgreen:
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

kujééééééém :love4: :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Cory, ted koukám že když si to uložíš tak by ten obrázek měl byt ještě větší... v tom albu je to nějake malinke.. ale jestli to přečteš tak OK... jinak spíš tě tam budou zajimat ty tabulky a část toho textu, ktera ti vysvětli co je co.. ale pak samotne zpracovaní... když dělám doma odklon, tak podle vodovahy a zbíhavost normálně metrem, je to tak provozně ale zatim spokojenost... jen ten zaklon sem ještě nedělal, ale šlo by to nějakým způsobem odměřit možná od zadní nápravy, nějakou metodou uhlopříčky.. nevim... zase tak sem to nehrotil, ale je to duležitej udaj ten zaklon.. jinak ja pojedu hned jak to bude možné na geošku v olmiku do servisu, sem se tam s nima domluvil.. řikali když custom podvozek tak custom geometrie.. :mrgreen: ale napřed musiš sehnat nějake dobre gumičky.. a nebo ja se rozkejvu a udělam si ty svoje..
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

:mrgreen: ja viem ako pocitat zaklon :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

LRRH: vim tady v brne o jednom cloveku co zigulaky umi dobre delat a dela vsechno. geometrie tam vychazi na 400. vzdy kdyz jsem odtam odjel byl jsem spokojenej. dokonce i ted co mam ohlou tycku na spodnim rameni to dokazal seridit, ale v blizke dobe ji musim vymenit a zajet tam znova
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“