Takže sa zo mňa stal fanúšik zn. Lada.
Práve kôli tomu všetkému čo tu spomínate naberám k tomu autu citový vzťah
, ako niekedy ku Tavrii.
Na rozdiel od Tavrie, toto auto si už naozaj nechám do konca svojho života
Verte mi, že všetko čo tu spomínate chápem veľmi dobre, možno až príliš.
Cez to všetko verím v lepšie časy!
Som rád, že si rozumieme.
Ešte ma napadlo, pomalý nástup brzd: do akej miery je to realita a do akej miery pocit? No stretol som sa už s tým, že to RU riešia. Odvíja sa to od tlaku tyčky od brzdového pedálu na posilovač.
Nemyslím si, že ak to má brzdy v poriadku, že by to malo brzdiť horšie od starších modelov Lád. Brzdy sú sice inovované od Samary iba novým brzdovým kotúčom večšieho priemeru a ostatné, čosa týka brzd zostalo ako na Samare. Znamená: hlavný brzdový valec-Samara, regulátor tlaku zad. brzd-Samara, posilovač- 2105 (preto treba na brzdový pedál trocha viac tlačiť). Všetko ostatné je so Samary, zadné valčeky z 21O5 , niečo z 2101,akurát držiak brzdového valca na predných brzdách práve kôli večším novým kotúčom je tiež nový.
Takže mne to logicky nevychádza na horšie brzdy, ako boli pred tým, ale: desiatka je ťažšia! Keď na to začnem dupať mám pocit, že sedím v zápalkovej krabičke a vtedy prichádza aj ten pocit nedostatočných brzd. No auto vždy zabrzdí a zašmykuje! Ja jednoducho tak nejazdím, aby to neurobilo. A nechápem prečo by to nemalo urobiť ak je všetko v poriadku.
No myslím si, že na svoju váhu potrebuje aj gumy 185 široké a predným kotúčom a zadným bubnom, by pomohli aj elektróny kôli lepšiemu pohlteniu tepla z nahriatych brzd. Toto už nemám z vlastnej hlavy.