III. prírastok v zbierke Sida a Doktora
Moderátor: Moderátoři
Dnes do rána sme sa srali s napinákom reťaze. Začalo to najprv tým, že reťaz jebotala ako divá, adošponovať nešla. Nebola však chuť a ani čas na výmenu. Keď teraz pár dní dozadu začal dosť tiecť simering, už sme museli konať a keď už sa to rozoberá, prečo hneď nespraviť aj tú reťaz. A zase milé prekvapenie. Simering tiekol už predtým, ale chytrák akýsi ho zapatlal červeným silikónom a hneď roboty s čistením navyše. Napináky boli ako nové, ale ten mechanizmus mal na konci prirobenú akúsi kokotinu, aby bol dlhší, a to iba pokazilo dosadaciu plochu napináka. Ešte ma dosť prekvapilo, že ten klzák, čo je v hlave je po namontovaní akosi zošikma a reťaz bude drať len jednu stranu. Bolo to aj na starom aj na novom je to tak a okrivený nikde nieje. Asi niejaká vada hlavy..... Pravdepodobne ten motor postupom času vyberieme z auta, celý rozoberieme a riadne vyčistíme, lebo je to strašne zajebané všetko a vnútri je strašný bordel usadený.
Na záver: Ešte sme ani svoju prácu nestihli vyskúšať, lebo sme nechceli robiť kravál o pol druhej ráno. V noci bolo -12 takže sme riadne premrzli, ale čo robiť keď času málo a zajtra zas na boh vie koľko do čiech.
Na záver: Ešte sme ani svoju prácu nestihli vyskúšať, lebo sme nechceli robiť kravál o pol druhej ráno. V noci bolo -12 takže sme riadne premrzli, ale čo robiť keď času málo a zajtra zas na boh vie koľko do čiech.
Vy ste ten motor nemali vonku? Mne sa zda, ze iba platas jednu dieru za druhou a na zaplate sa robi dalsia diera a potom dalsia diera....
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
chlapci ,co tak tie vsetky vraky predat na vrakac alebo ciganom a kupit jedneho schopneho zigula co bdue aj jazdit normalne ?
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
Nie v pohode ,neurazil si ma ,a ani ja proti tebe nic nemam a nepisal som ti to v zlom ,ale v dobrom
Len niekedy treba uprednostnit rozum pred ,,srdcom''
Len niekedy treba uprednostnit rozum pred ,,srdcom''
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
Napíšem ti čo to o rozume a srdci. Táto 1500vka je dobré auto, najhoršie na nej je už hotové. Akurát vyzerá špatne kvôli laku. Aj tak na tom moc nezáleží, lebo auto je vonku. Zato motor je super a aj v mrazoch sa ozve na brnka. Akurát je ten motor hrozne špinavý jak zvonka, tak zvnútra, takže by to chcelo rozobrať a riadne vyčistiť. Kúpiť si jednu leštenku a pestovať je pre nás kravina. Jedno auto je nám proste málo. Chceme leštenku spraviť z našej druhej 1500, i keď to možno vyzerá beznádejné, ale pomaly to snáď niekedy bude. Okrem leštenky potrebujeme aj auto na bežnejšie vozenie, to je táto 1500vka. A samozrejme voz bez špz-kombík. Je to na také horšie cesty , do hory a do záhrady, keď treba doviesť jedenie,pijatiku a inú výbavu na akciu. Ako teraz vidíš, troška rozumu v tom je. Ono je totiž to pekná kokotina pustiť sa na leštenke krížom cez horu a celú ju zamazať a doodierať.
No důvod je snad zřejmý: kovová lišta držáku je velmi blízko ke kontaktům a hlavně ke koncům kabelů s oky. Proto je zde nebezpečí, že v případě pootočení koncovky, zapadnutí nějaké kovové části, nebo pohybu držáku může dojít ke zkratu. Kontakty mají být vždy na opačné straně než držák, což by splnila baterie s levým uspořádáním pólů. Proto se taky tyto baterie vyrábějí. V praxi ale moc často nebývají v prodejnách skladem, což může být snad jediný důvod k tomu, aby někdo koupil a osadil do lady baterii se špatným uspořádáním pólů.