Ford Escort
Moderátor: Moderátoři
- Majo2103
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
- Bydliště: Ploské 79
- Kontaktovat uživatele:
Ford Escort
Keď už tu je tento nový chlievok,tak prečo ho nevyužiť,však.Týmto predstavujem svoje druhé auto využívané na adrenalínové jazdy.Je to Ford Escort,objem 1,3,karburátor,r.v. v osemdesiatych rokoch,4kvalt.S týmto autom som maximálne spokojný.Nežerie to skoro nič,motor ťahá lepšie jak žigo a nechá sa točiť až do nevidím.Na dvojke nemá problém urobiť 100-105km/h.Zatiaľ najvyššia dosiahnutá rýchlosť 140km/h na trojke a ešte by sa točil ďalej,ale už som nemal odvahu viac riskovať na poli.Má mierne pohnité prahy a skoro odhnité držiaky šoférových dverí a neťahá AC pumpa,čo som vyriešil napojením hadičky z nádržky ostrekovača,kam lejem benzín a priebežne za jazdy spínačom dávkujem palivo(pumpa zo šrotiviska by ma vyšla okolo tisícky,čo do toho auta nie som ochotný investovať,keďže je to poriešené ako je).Povodne to nemalo ani štartér,ale ten som splašil za prijateľných 500sk.Auto som po mesiaci a pol zrezal na pick up a postupne dováram výztuhy.Zatiaľ je hotová tá najzákladnejšia plus som urobil podlahu korby a ešťe chcem urobiť aj výztuhy do kabíny.V pláne sú samozrejme svetlá,ktoré prídu nad strechu na výztuhu,zohnať nejaké pásy a predovšetkým teraz musím zohnať homokynetický klb aj spodné rameno prednej nápravy,ktoré som mojím pričinením odrovnal.
Auto som získal výmenou za motor z Tatrana od suseda,ktorému stál v garáži a nemal čas hrať sa s ním(on mi vnukol myšlienku pick up-a).Plus v nádrži mal niečo okolo 20L benzínu,čo vtedy znamenalo nejakých 800sk.A motor na Tatrana ma vyšiel na 1200sk.Teda vo výsledku som ho vykšeftoval za 400sk.Udajne bol motor upravovaný,na čom asi bude niečo pravdy súdiac podľa karburátora DelOrto,ktorý sa v originále nemontoval.Čo ďalšie s tým bolo robené,ani srnka netuší,ale mne stačí,že to ide ako to ide.
To som sa zas rozpísal Dosť bolo slov,fotky: http://majo2103.rajce.idnes.cz/na_rajce/#album
Auto som získal výmenou za motor z Tatrana od suseda,ktorému stál v garáži a nemal čas hrať sa s ním(on mi vnukol myšlienku pick up-a).Plus v nádrži mal niečo okolo 20L benzínu,čo vtedy znamenalo nejakých 800sk.A motor na Tatrana ma vyšiel na 1200sk.Teda vo výsledku som ho vykšeftoval za 400sk.Udajne bol motor upravovaný,na čom asi bude niečo pravdy súdiac podľa karburátora DelOrto,ktorý sa v originále nemontoval.Čo ďalšie s tým bolo robené,ani srnka netuší,ale mne stačí,že to ide ako to ide.
To som sa zas rozpísal Dosť bolo slov,fotky: http://majo2103.rajce.idnes.cz/na_rajce/#album
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Na prace na poľu to stačí, či nie ?
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Kamos si neco podobnyho udelal z Formana
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Motory 1,3 se dělali dvojího typu - staré OHV, které se točily doleva a měly třikrát uloženou kliku (stály za hovno), a potom novější motory CVH, které byly velmi robustní a silně podčtvercové (točily přes 8000 rpm).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Majo2103
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
- Bydliště: Ploské 79
- Kontaktovat uživatele:
Toto je CVH.Ten motor točí až do nekonečna.Z dvojky kedykoľvek 100-105 a na trojke 140 a točil ďalej,ale ja som už nemal odvahu a koniec cesty bol nadohľad Už tak som samovrah Kebyže to auto je na papieroch a preženiem ho po diaľnici,na dajakých 180-200 sa roztočiť musí.A to už nehovorím o tom,že tam je tam len 4 kvalt(povodne bol 5kvalt,ale predpredošlý majiteľ to musel prehodiť a s prevodovkou určite niečo robil,lebo je pretesnená silikónom.
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Tyhle motory CVH byly ve své době fakt slušné. Dělaly se v kubatuře 1,3, 1,4 a 1,6, kde motor 1,6 XR3i měl 105 koní a RS Turbo měl přes 130 koní (což se stříkačkou KE-Jetronic byl slušný nářez).
Naposledy upravil(a) Marek dne stř bře 11, 2009 09:03, celkem upraveno 2 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Majo2103
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
- Bydliště: Ploské 79
- Kontaktovat uživatele:
No...rok výroby...ťažko zistiť keďže to auto je skôr skladačka...čo som tak pokukoval po inzerátoch,tak najbližšie bol rok 85...Myslím,že to bude podobný motor,len to už sú striekačky...možno Marek by vedel viac...
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...