

(ty spodní sem zapojil na tvrdo, na fotce ještě nejsou dodělaný, ty kabely mi tam samozřejmě netrčí a světla ani nejsou nakřivo)
(případně kdyby měl nějakej brňák chvilku čas, odměna ho nemine)
Moderátor: Moderátoři
je to "jednoduché"tarquin píše:V pojistkové skříňce mám ještě 2 volný sloty na reléčka, ale za boha sem nepřišel na to jak se ta pojistkovka rozdělává
Koko Loko píše: ...Relátko si šupni na podběh a máš klid. Druhá varianta je "půjčit" si signál přímo ze silového špagátu jdoucímu ke světlu. Přívod "silových" 12V pro ta nová světla bych si každopádně natáhl zvlášť přes pojistku.
A na 2x55W min. průřez 2,5 mm2 . P HC.por.Mazurek píše: ... tak je to správne , tak to má byť .
Nechápu kama to chceš vést, ale předpokládám, že po sloupku kolem okna a to vnitřkem. Od baterky v klidu přece lze natáhnout dráty přes některou z ucpávek - průchodek na ostatní dráty... Určitě bych hlavní "šťávu" nebral odjinud než novým káblem z baterky přes relé a samozřejmě pojistku. Když to napojíš někde jinde, tak se Ti může také stát, že v tom nejčernějším případě Ti shoří celé auto, nebo se taky nestane vůbec nic. Jen tak pro zajímavost žárovka H3 - 12V 55W - 2 ks . j. celkem 110W t. j. cca. 9,2 A ------- to není málo !!!tarquin píše:ale potřebuju to napájení vést z kabiny, abych měl kudma vest ten drát na střechu právě (tzn, nepřipadá v úvahu relé na podběhu, ani napájení přímo z baterky)