Relatka svetel plus rozdelovač

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Matej
Příspěvky: 338
Registrován: pát srp 11, 2006 21:27
Bydliště: Hlohovec SK
Kontaktovat uživatele:

Relatka svetel plus rozdelovač

Příspěvek od Matej »

No pred nedávnom som praskol tesnenie pod hlavu po výmene som skušal naštartovat a nič nastavil som rozdelovač nič ani škrt nechýta sa len toči toči toči ale všimol som si že ked pripojim autobateriu luskne mi relatko dialových svetiel nesvietia len cukne a ked baterku odpojím vypnu sa (znova cukne ) ale ak zapnem svetla idu normalne je to normalne to cukanie bo sa mi to nazda že by mi to robilo inokedy a može mat niečo spoločne s tým že neštartuje auto?
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Zkusil jsi nastartovat s těmi rozsvícenými světly? Tlumené a pak i dálkové... Spínací skříňka je určitě v pořádku? Jde na zapalovací cívku +12V a je dobře ukostřený motor? Nepoškodil někdo při opravě motoru omylem kabeláž? Stačí se o to opřít, někde bude popraskaná izolace a zkraty jsou na světě. (vlastní zkušenost)

Jediné relátko, které má cvaknout (resp. považuji za normální, že cvakne), je přerušovač blinkrů, ale to jen po zapnutí klíčku a ještě to nedělá u všech.
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Relátko světel by nemělo mít na startování vliv. V první řadě správně nastav předstih (když už jsi ho rozdrbal :-P ).

Pří výměně těsnění pod hlavou jsi postupoval jak? Zajistil sis rozvodové kolo s řetězem nebo jsi to shodil a pak rozvody opětovně nastavoval? Dle mého názoru bude chyba v rozvodech.

Každopádně proč motor nestartuje - v případě že je vše nastaveno správně :!: - buď nejde palivo (vyzkoušíš sundáním filtrboxu, zataháním za plyn a akcelerační pumpička musí vstříknout benzín do karbu) nebo nejde elektrika (poznáš na jiskře, vymontuješ svíčku, ukostříš a požádáš někoho aby ti zatočil startérem - svíčka musí hodit jiskru. Pokud jiskru nehodí, pokračuj změřením napětí na kontaktu č.15 indukční cívky - připoj na něj žárovku a druhý konec ukostři. Žárovka po zapnutí klíčku musí svítit)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Matej
Příspěvky: 338
Registrován: pát srp 11, 2006 21:27
Bydliště: Hlohovec SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matej »

no motor už štartuje žiadny zazrak spravne nastavit a bolo ale ti relatka stale cukaju kurna ešte nejake nápady?
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Nic než někde špatná kostra .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Matej
Příspěvky: 338
Registrován: pát srp 11, 2006 21:27
Bydliště: Hlohovec SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matej »

Saša píše:Nic než někde špatná kostra .
no jo ale kde neska to do3lo tak daleko že sa mi vymlatila baterka na kompletku
Uživatelský avatar
Pavel V.
Příspěvky: 265
Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
Bydliště: Loucká u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel V. »

Relátko jako relátko, nehodlám rozepisovat další vlákno.
Začlo mi po malé projížďce blikat kontrolka dobíjení, kam zkusit šáhnout hned na poprvé? Co zkusit atd... Upozorňuji že nemám ani nic čím by šlo změřit proudy. :oops:
VAZ 2102 zvaný Žíža
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Uhlíky v alternátoru? :roll:
Uživatelský avatar
Pavel V.
Příspěvky: 265
Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
Bydliště: Loucká u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel V. »

Děkuji, začalo to náhle a bliká i při běžné jízdě jaxi, do určitých otáček ale ty nezměřím nemám jak.
VAZ 2102 zvaný Žíža
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Povrklej drátkama u relé a altíku a změř, jaký máš napětí na baterce při volnoběhu a pří otáčkach.
Dál mlčim nebo budu opět utřen, což jistě hrozí i teď :D O dobíjení bylo už napsáno hodně.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Proměříme to v sobotu, né že zas přijedeš volvem, tentokráte vem Žížu.
Uživatelský avatar
Pavel V.
Příspěvky: 265
Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
Bydliště: Loucká u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel V. »

Věřte že všem srdečně děkuji.

Laďuša-- Hledal jsem , ale dobíjení vrazit do hledání mi nenapadlo :oops:
VAZ 2102 zvaný Žíža
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“