Mám problém s týmito kontrolkami. Benzin mi najprv neukazovalo vobec, vymena cidla zabrala, ale len do urcitej miery. Ukazovatele ECON a paliva sa spravaju rovnako a to tak, ze strasne dlho im trva, kym zaujmu svoju polohu. Cize ak sa ma rucicka z 0l v nadrzi (vypnuty klucik zapalovania) dostat na 1/2nadrze (zapnuty klucik), tak fotrovi a setkym normalnym ludom to skoci za zlomok sekundy, mne tam rucicka putuje asi 10sekund. Podobne je to aj s ECON, cize ak povedzme stojim na mieste, a stupim na pedal, a hned "odstupim", rucickou ani nehne, zatial co vam vystreli na druhu stranu. Ak predbieham, tak vidim ze pri dlhsom case co su vyssie otacky tak sa aj ta rucicka presunula na ine miesto, a zaradim dalsi stupen, normal otacky a mozem sledovat dalsich X sekund ako sa bude vracat do povodnej polohy.
Ako funguje plavakove cidlo viem, je to vpodstate potenciometer, ktoreho bezcom hybe plavak. Ako vsak funguje (ako vizera a kde sa nachadza) cidlo ECON absolutne netusim. Iste vsak je, ze to chcem opravit, prosim, poradte mi kde je problem, stretol sa s tym niekto? Vyriesili ste to?
Dik za kazdu radu.
Kontrolky ECON jazdy a stav paliva
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: ned kvě 04, 2008 16:08
- Bydliště: Ba
- Kontaktovat uživatele:
no neviem teraz ake kontrolky myslis, lebo s tymto suvisi iba 1 kontrolka a to je kontrolka rezervy paliva... ostatne su budiky (Ekonomer, ukazovatel stavu paliva). ECON je riadeny podtlakom, membranka v budiku ECON je spojena hadickou so sacim potrubim, resp. karburatorom, takze prefuknut hadicku, skontrolovat, ci nie je poskodena, popripade vymenit membranku v budiku ECON.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: ned kvě 04, 2008 16:08
- Bydliště: Ba
- Kontaktovat uživatele:
Zle som to nazval, mal som namysli budik - ekonomer a uk. stavu paliva.
Btw kontrolka rezervy je jedina co funguje vporiadku, zatial mi na kazdej jame blikla
ten budicek ECON je ovladany mechanicky? som myslel ze elektricky...
Ale budik paliva je urcite elektricky, tak asi ho vyberiem a skusim dako vycistit a premazat..
No a tu hadicku asi az najar... Odkedy mam auto, tak chapem preco tak vela ludi nema rado zimu... Uz ju nemam rad ani ja.
Btw kontrolka rezervy je jedina co funguje vporiadku, zatial mi na kazdej jame blikla

ten budicek ECON je ovladany mechanicky? som myslel ze elektricky...
Ale budik paliva je urcite elektricky, tak asi ho vyberiem a skusim dako vycistit a premazat..
No a tu hadicku asi az najar... Odkedy mam auto, tak chapem preco tak vela ludi nema rado zimu... Uz ju nemam rad ani ja.
Vastní "budík" ekonomněru bude v pořádku . V hadičce od něj k sání je vložena malá tryska a ta se ráda časem zanese (tryska může být součástí vývodu z karbecu-nátrubku) . Hledej spoj na té hadici , nebo je někde skříplá .
Co se týká líného palivomněru tak některé mívají velké tlumení aby ručička nelítala sem a tam .
Co se týká líného palivomněru tak některé mívají velké tlumení aby ručička nelítala sem a tam .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: ned kvě 04, 2008 16:08
- Bydliště: Ba
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: ned kvě 04, 2008 16:08
- Bydliště: Ba
- Kontaktovat uživatele:
Este som mozno zabudol povedat, ze ukazovatel paliva ide povedzme na "spravnu" polohu cas T, ale ked vypnem klucik, tak do "vychodzej" polohy ide este dlhsie, povedzme 2T. Takze to bude tym "tlmenim".
A novinka, ECON mi uz vobec neukazuje, furt je v zltom. A nie je to ani syticom, ani stylom jazdy..
Doparady to dam asi az najar.
A novinka, ECON mi uz vobec neukazuje, furt je v zltom. A nie je to ani syticom, ani stylom jazdy..
Doparady to dam asi az najar.
Doba opravy (nalezení té trysky a vyčištění) je práce na max 10 min i s hledáním čím to prošťourat . Funguje to i bez té trysky, ale je nebezpečí že když motor "střelí" do karbecu tak přetlak zničí měřák .andreykooo píše:Doparady to dam asi az najar.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!