Po dlouhém naléhání ze strany nového zeleného jsem se dokopal k vlastní témě o mém Vazu 2107.
Auto bylo vyrobený v roce 1990, přihlášený je od 22.3.1990, pochází z Pražskýho tuzexu

, je to normální karburátor, rozdělovač kontaktní s podtlakem, 5tikvalt, natočeno lehce přes sto tisíc. Lak a chrom vcelku dobrý, levý bok kapánek začína bublinkovat, ale nic co by nešlo opravit. Interier zachovalý na 90%, vyjma utrhlé kolejnice sedačky řidiče (zavařeno). V září jsem do něj nechal namontoval LPG. Zatím se ploužím bez nějakých větších problémů.
Auto bylo celkově zachovalé ale bez nějaké větší údržby. Na ventilech sem prostrčil měrku 0,35

, brzdy tancujou že mám problémy zůstat na silnici, na všech svislákách jsou vůle, na převodovce nejde za studena řadit dvojka no a tak...
ale jak se říká darovanému koni na zuby nekoukej.
Od 28.7.2008 kdy jsem ho získal jako druhý majitel má najeto něco k šesti tisícom se mnou a pomalu si zvykám na ten hnusnej řetěz

.
Příští týden přibydou nějaké aktuálnější fotky.