Pojistka? Jaká pojistka? Čtu to asi po třetí a nemůžu se pojistky dopočítat
Opravdu pojistka??
Jinak přemosťování pojistek nebude ideální řešení, nene.
Blikající světla
Moderátor: Moderátoři
Myslel pojistku buzení altíku (G67) . A zapojil to na jiný obvod který je ale také jištěn . Dle mne je ale lepší rozebrat pojistkovku a opravit "studeňák" . Různým přepojováním docílíte v danou chvíli opravy , ale v budoucnu si naděláte kopec problémů páč nikdo pak neví co kam vede.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Přesně tak. Já jsem chtěl jen potvrdit, že zlobí pojistka č. 9 u 2104,2105. Je moře řešení, jak tento problém odstranit. Jedním z nich je i oprava pojistovky. Prý to ale dlouho nevydrží a oxidace způsobí znovu problém. Oxidace vzniká mezi pojistkou a kontakty. Kontakty měděné a pojistka z nějakého kovu. Lepší prý je náhrada celé pojistkové skřínky za novou, prý již existuje nožová.Saša píše:Myslel pojistku buzení altíku (G67) . A zapojil to na jiný obvod který je ale také jištěn . Dle mne je ale lepší rozebrat pojistkovku a opravit "studeňák" . Různým přepojováním docílíte v danou chvíli opravy , ale v budoucnu si naděláte kopec problémů páč nikdo pak neví co kam vede.
Je jedno odkud přivedete napětí na kontakt regulátoru č. 15. Vyzkoušejte klidně na přímo z baterie a potom, pokud to vyřeší daný problém odstraňte problém s pojistkovou skříňkou.
Vlastním: LADA 2101, 2104, 2105, 2106, 2107
Konečně jsem našel schema kontaktního regulátoru na kterém lze vysvětlit jednu z častých příčin “blikání” způsobeného regulátorem napětí . Jde o to ,že regulace je v podstatě třípolohová a pohyblivý kontakt RE1 kmitá podle potřeby mezi polohou I a II ev mezi II a III a napětí kolísá v malých mezích .Přeruší – li se rezistor R1 , kontakt kmitá pouze mezi polohami I a III a dochází k podstatně většímu kolísání napětí a potažmo i proudu (regulace je pak pouze dvoupolohová) .
Ještě dodatek : Na obr.3 je jedna hrubá chyba (ne gramatická) v poloze II neni alternátor buzen remanantním magnetizmem , ale právě přes rezistor R1 . A o tom to je.
Edit:pozorně si prohlédněte schema - měla by přitom blikat i kontrolka-v mezipoloze II.
Ještě dodatek : Na obr.3 je jedna hrubá chyba (ne gramatická) v poloze II neni alternátor buzen remanantním magnetizmem , ale právě přes rezistor R1 . A o tom to je.
Edit:pozorně si prohlédněte schema - měla by přitom blikat i kontrolka-v mezipoloze II.