Uvidíme jak si s tím sajrajtem poradí Mogul GX, tak po 1000 Km udělám výměnu a uvidímež, otázkou je za jak dlouho těch 1000Km najedu, je zimní období, moc se nejezdí, je to ještě k tomu sekundární vůz, navíc na letních, který bude v pracovní dny bydlet v garáži v práci (do té doby než mě někdo zjebe), v podstatě si to auto budu brávat jen na víkendy . Co se týče Žluťákova motoru, tak ten ve šrotu nezkončil, je ve sklepě a čeká na svou příležitost. Jeho hlava byla repasována v rámci tréninku repase co proběhla na palici co je teď v sedmičce, takže je v podstatě "předchystaná".Jelen píše:Asi by to ten motor chtělo důkladně dekarbonizovat. Co motor ze žluťáka? Ten odešel do sběru, že sis nechal jen hlavu?
Vzpoměl jsem si ještě na jedno negativum dnešního dne a to neúspěšnou montáž fungl nových plynových vzpěr pátých dveří. Bohužel tam nešly neb mají moc velký domeček kloubu a ten nelze nasadit neb zavazí matice pantu dveří, situaci budu muset prodiskutovat s dodavatelem dílů.
Jako pozitivum bych viděl, že při štelování spojky jsem letmo zahlédl, že brzdová hadice levého kola vypadá jako nová a jeden svislý čep vypadá jako MOOG, detailněji jsem se nedíval, byla již tma a zima. Ovšem pečlivá kontrola náprav je též v plánu, jen je málo času a klima je nepříznivé.