nastavení volnoběhu u 2107i 2104i
Moderátor: Moderátoři
Na ten krokový motorek OPATRNĚ je tam šroubovice kterou můžete poškodit divím se že "přežil" Maysneruv zásah kleštěmi ve svěráku . Chce to také skontrolovat odpor vinutí jestli není jedno přerušené . (jsou tam 2) . Při spětné montáži nesmí bejt konec "jehly"ventilu vysunutý více než 28mm od dosedací plochy motorku !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
mno. o sverak jsem to jen zasunul a klestema vysunul. ve sveraku sevreny nebylo. pri osazovani to bylo 26mm vysunuty. studeny drzi 500ot(pri teplotach co sou venku) nez se chvilku prohreje a pak drzi vpohode kolem 800 
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
nemělo by to být obráceně?? tzn že studený drží 1000 a teplý pak 800Maysner píše:mno. o sverak jsem to jen zasunul a klestema vysunul. ve sveraku sevreny nebylo. pri osazovani to bylo 26mm vysunuty. studeny drzi 500ot(pri teplotach co sou venku) nez se chvilku prohreje a pak drzi vpohode kolem 800
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
melo. ale studeny mi to nedrzi vyssi volnobeh. vubec nevim proc. cidlo teploty v hlave je jiny, cidlo teploty na natrubku co je na hlave namontovanej je jiny, kontrolka ChE nesviti. zatim jsem se nedostal k tomu abych zkusil vyblikat chyby 
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Změř odpor čidla teploty nasávaného vzduchu a skoukni hadičku k snímači tlaku vzduchu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
já mám přesně obrácený problém po nastartování na benál drží přesně 1000 ot když přepnu hned na LPG drží cca 1100-1200
po ohřátí už třeba do bílého pole padá voplnoběh na 600 ot na benzínu i na LPG a po ohřátí na provozku je volnoběh na nule (doslova) prostě ručička vyazuje 0 koplik sou skutečné otáčky nevím. kontrolka mazní nesvítí stejně tak alternátor je O.K. moto má kulatý chod leč myslím že otáčky by měl mít "krapet" vyšší
po ohřátí už třeba do bílého pole padá voplnoběh na 600 ot na benzínu i na LPG a po ohřátí na provozku je volnoběh na nule (doslova) prostě ručička vyazuje 0 koplik sou skutečné otáčky nevím. kontrolka mazní nesvítí stejně tak alternátor je O.K. moto má kulatý chod leč myslím že otáčky by měl mít "krapet" vyšší
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
takže o víkendu jsem shodil vstřik ven vyjmul volnoběžný motorek. byl jak když ho namočíte do pryskyřice stejně tak kanálek ve vstřikovacím bloku takže jsem jej opatrně oškrábal , vstřikovací motorek očistil dratěným kartáčkem a opláchl štětečkem a technickým benzínem. po složení to bylo jako z výrobní linky. Motorek resp uzávěru trysky bych dovnitř bez použití většího násilí nezastrčil takže jsem to ani nezkoušel. po nastartování ohřátí a projetí konstatuji. Výška volnoběhu se mi vůbec nezvedla.
pouze volnoběh přestal kolísat a troufám si říct že přechod volnoběh - chod je takový pružnější.
takže problém trvá jak zvednout volnoběh..
takže problém trvá jak zvednout volnoběh..
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
na radu Maja zvažuju toto :seřízení volnoběhu
Než ale budu zasahovat do volnoběhu tímto stylem otestuju dvě věci. Mám doma druhý vstřik. protože krokový motor volnoběhu nemá pevně nastavené nulování ale nuluje se při každém vypnutí motoru.
Takže z druhého vstřiku zdemontuju nejprve volnoběžný ventil a otestuju zda se něco nezmění. pokud ne jsou buď oba motorky" mrtvé" a nebo oba o.k a chyba je jinde. takže vyměním vstřik za vstřik. pokud ani pak nebude volnoběh vyšší provedu zásah do volnoběžného šroubu. o výsledcích testu budu informovat.
Než ale budu zasahovat do volnoběhu tímto stylem otestuju dvě věci. Mám doma druhý vstřik. protože krokový motor volnoběhu nemá pevně nastavené nulování ale nuluje se při každém vypnutí motoru.
Takže z druhého vstřiku zdemontuju nejprve volnoběžný ventil a otestuju zda se něco nezmění. pokud ne jsou buď oba motorky" mrtvé" a nebo oba o.k a chyba je jinde. takže vyměním vstřik za vstřik. pokud ani pak nebude volnoběh vyšší provedu zásah do volnoběžného šroubu. o výsledcích testu budu informovat.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
mam takovou otazecku. ten krokovej motorek volnobehu to nejak reguluje i kdyz to mam zrovna prepnuty na lpg? je tam starej podtlakovej system. na lpg mi to drzi po ujeti 1km nadherne 700-1000ot. a co me fakt dost zarazi ze kdyz jsem tam mel snizenou hlavu(-2,5mm) tak to drzelo pekne volnobeh 800. jakmile jsem nasadil druhou, celkove snizenou o 0,5mm tak zacly problemy
v te dobe lpg nefungovalo(nebylo dozapojeno)
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Ten motorek to řídí pořád .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
takze ten co jsem ho vytahoval a zatahoval je ok. pres svatky bud vyndam celej ten bazmek z auta nebo vemu druhej, vycistim to cely a zkusim jestli to bude lepsi 
EDIT:
tak jsem o vikendu rozdelal ten druhej, procistil a s krokovym motorkem, co jsem drive vytah z auta, vrazil do auta. studeny porad drzi nizko. po ohrati to drzi 500-800 ale pri vyslapnutui spojky za jizdy to padne skoro na nulu a pak teprv vyleze vejs, toto jen na benzin. to cidlo nasavanyho vzduchu je v aute druhy(vymenil jsem ho s filtrboxem. predtim byl orezanej, ted je serie i s tim bimetalovym prepinacem teplo/chlad) hadicka k snimaci tlaku vzduchu jeste nebyla prozkoumana. jen mam pocit ze na ni mam rozdvojku na podtlak k lpg nebo od ni vede hadicka na ekonomer
EDIT:
tak jsem o vikendu rozdelal ten druhej, procistil a s krokovym motorkem, co jsem drive vytah z auta, vrazil do auta. studeny porad drzi nizko. po ohrati to drzi 500-800 ale pri vyslapnutui spojky za jizdy to padne skoro na nulu a pak teprv vyleze vejs, toto jen na benzin. to cidlo nasavanyho vzduchu je v aute druhy(vymenil jsem ho s filtrboxem. predtim byl orezanej, ted je serie i s tim bimetalovym prepinacem teplo/chlad) hadicka k snimaci tlaku vzduchu jeste nebyla prozkoumana. jen mam pocit ze na ni mam rozdvojku na podtlak k lpg nebo od ni vede hadicka na ekonomer
kdyz jsem to mel rozdelany koukal jsem na to. na sroubu je krytka jak pisi na obrazku, zatim jsem se ji nijak moc nesnazil vydloubnout, ale timto docilis jen pootevreni/privreni klapky. tak jak u karbecuPatrac píše:na radu Maja zvažuju toto :seřízení volnoběhu
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
tak jsem tam dal vsechny cidla co tam byli s predchozi hlavou (cidlo teploty na natrubku, a cidlo ve filtrboxu), hadicka k tomu cernymu bazmeku na pricce motoru pruchozi, a porad je to blby. napada me uz jen zkusit druhej zapalovaci modul nebo rj. nechapu proc to s vysokyma tlakama makalo normalne a kdyz sou temer seriovy je to na kkt. studeny na benzin furt nedrzi zvyseny otacky a drzi strasne nizky. teply uz to drzi kolem 600-800. pri vyrazeni padne na nulu a pak to vyleze kam ma. svicky mam novy tribodovy. nabehano asi 300km. na lpg to nedela. drzi pekne jak ma(prepinam na nej pri cca 50°C, ale i kdyz prepnu po chvilce bezeni motoru i u studenyho to drzi volnobeh pekne
).
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009