nastavení volnoběhu u 2107i 2104i

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11066
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Pája píše:Takže při volnoběhu a rosvícený rampě je klasickej 55 A altík naprosto nedostačující...
Na volnoběhu je nedostatečný i bez té rampy :D .
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

zřejmě ano protože i tohle může být příčina proč mi i sn ovým alťasem padá napětí. Klidový proud jsem už stáhl ale mám pošahaný voplnoběh od montáže LPG takže mi to drží tak 200-250ot.. :( ručička otáčkoměru je doslova přibytá na spodní čárce. a pokud budu brát v potaz že alťas dobíjí až od 1100 otáček a převodový poměr budu brát cca 1/2 tak alternátor začíná dobíjet až při min otáčkách motoru 550 ot. a to je minimální hranice tedy jestliže stojím v koloně a alťas nedobíjí.. tak :(
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Tak s tím volnoběhem něco udělej , musí to bejt prkotina . Takhle nízké otáčky ničí motor . Tlak oleje témněř 0 a je strašně namáhaný rozvodový mechanizmus , klidně to zničí napínací nebo tlumící lištu .
Já nastavil otáčky vždy na 1000 a i +
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10618
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Saša píše:Já nastavil otáčky vždy na 1000 a i +
Toš to mi poraď , jak u íčka zvednout/snížit otáčky (v domácích podmínkách)?
A teď nemám na mysli pootevřít/pohnout se škrtící klapkou vstřikovače/"karburátoru"
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Luděk Musil píše:
Saša píše:Já nastavil otáčky vždy na 1000 a i +
Toš to mi poraď , jak u íčka zvednout/snížit otáčky (v domácích podmínkách)?
A teď nemám na mysli pootevřít/pohnout se škrtící klapkou vstřikovače/"karburátoru"
Což mi udělali ti pitomci při montáži LPGH a od tý doby s tím mám problémy. Ono totiž poootčení čkrtící klapky nepomůže protože společně s ním se pootočí i snímač škrtící klapky a ten pak zaznamenává a dává motoru resp RJ motoru info o tom že nestojíš na volnoběhu ale máš mírně sešláplý pedál a tak okamžitě to bere jako přidání plynu a snaží se to dorovnat kvůli chudosti směsi násleně ale zjistí že směsi jde moc a ubírá a tak to jde pořád dokola tekže docílíte jen toho že otáčky motrou pak ve volnoběhu kolísají mezi 500-1100 neustále. jediné řešení je pootevřít klapku nastavit dál doraz aby to šlo vždy stejně a pak přes počítač a diagnostiku " pootočit o stejný stupně" snímač škrtící klapky zpět ale to už je debata jinam a asi by stálo za to to odtud přesunout a třeba pojmenovat nastavení volnoběhu u íčka.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Bez TECH-1 to elektronicky asi nejde , jedině poprosit v servisu .
Prachsprostě jsem pohnul dorazem klapky .
Teď mně napadlo jestli by na UA nešel ten přístroj (TECH-1) koupit ? A jak by to vypadalo s cenou .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Petr HC

Příspěvek od Petr HC »

For Pátrač .
Zjisti přesně typ řídící jednotky . Mám nějaký SW (Bosch ,Janvar ,Mikas), kde je příkaz k nastavení volnoběžných otáček (nevím ,jestli to neplatí jen pro řadu 211x) .A jakou máš diagnostickou zástrčku .
Mohu připojit pouze OBD II (16 pinů) .Pokud je ŘJ General Motors pak bohužel nelze .
Naposledy upravil(a) Petr HC dne čtv lis 20, 2008 15:17, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Petr HC píše:For Pátrač .
Zjisti přesně typ řídící jednotky . Mám nějaký SW kde je příkaz k nastavení volnoběžných otáček (nevím ,jestli to neplatí jen pro řadu 211x) .A jakou máš diagnostickou zástrčku .
Mohu připojit pouze OBD II (16 pinů) .
Jako první udělám to že vyměním ten rozhozený bazmek se škrtící klapkou ven a nainstaluju druhou škrtící klapku kterou mám zapůjčenou od Tommela. a uvidím co a jak. Pak budu pracovat na jiných eventualitách.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

For Petr HC ŘJ u mně (GM - VAZ IEFI-4) 21214-1411010-10 . Stejná bude asi u všech 044i . Ale konektor je pouze 12ti pinový Nepasuje OBD-II .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

mam taky problemy s volnobehem. drzi to obdobne jako u patrace. za tepla to vcelku drzi podle otackomeru 800 ale studeni ani tuk. pri stani na semaforu tomu pomaham lehce primacklym plynem. ale melo by to jit nastavit oktanovym korektorem. ale musi to byt pichnuty na komp jinak to nereaguje :roll: obcas pri dojizdeni ke krizovatce kdyz vymacknu spojku mi motor chcipne. se snizenou hlavou o 2,5mm m ito drzelo volnobeh v pohode. jen se mi parkrat stalo ze to chcicplo pri vyslapnuti spojky :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

no jenže mě to studený drží tak 900-1100 podle toho jak se asi po ránu vyspí, a když se ohřeje tak otáčky postupně lezou dolů až na ohřátém motoru prostě ručičku opře o spodní čárku.. :(
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Chtělo by to udělat test jestli "chodí" krokový motor volnoběhu . Vypadá to na to že se nepohybuje . Mně to taky trochu haprovalo a po vyčištění bylo vše ok. Další věc která do toho kecá je teplotní čidlo (vody i vzduchu) .
Vše je podrobně popsáno v servisním návodu . Je v "knihovně" .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

tak jsem dnes z druhyho vstrikovace co mam doma vyndal ten krokovej motorek, profoukal kompresorem. zkusil jsem zda se ta osicka hybe. kdyz jsem to zaprel o sverka a zatlacil zalelza dovnitr, pomoci klesti (na paku) jsem to vysunul. a tady mam otazecku. ten co jsem vymontoval z auta jezdi sem tam jen 3mm(pohnu rukou) ale kdyz ho zapru a zatlacim ani kousek nezajede dovnitr, ani nejde povytahnout jako ten druhej. takze kterej z nich je asi spatnej? mmj da se to nejak nedestruktiven rozdelat a vsechno vycistit, pripadne nejak namazat a zase slozit? nebo to radsi nerozdelavat
s tim vycistenym jsem nastartoval na chvilku abych prejel asi 100m k baraku. volnobeh to drzelo kolem 500ot podle otackomeru. s tim co tam byl to na otackomeru studeny ukazovalo 100ot jak kdy. zdalo se mi ze mel motor trochu plynulejsi chod
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

to je nejaka kokolokotina :o
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11066
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Majo píše:to je nejaka kokolokotina :o
Prosím, mě do toho netahejte. :P
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“