Výbava je to nejaká nezvyčajná:
-metalíza
-alu disky
-opierky hlavy na všetkých sedadlách
-imobilizér(konečne v kĺúči)
-centrál, diaľkové, alarm
-zvuková signalizácia(všeličoho)
-elektrické okná
-elektricky ovládané, vyhrievané zrkadlá
-elektrický posilovač riadenia
-vyhrievané predné sedadlá
-palubný PC
-predné zásterky
-predné hmlovky
Bohužiaľ to nemá klimatizáciu ani ABS.
Dojmy:
Motor je živý, na to že je nezabehnutý až nezvyčajne. 183km/h maximálka sa javí skôr ako normálna cestovná rýchlosť, v aute je pri nej stále relatívne nízka hladina hluku, dokonca to má tendenciu zrýchľovať. Akurát najmä pri tom zrýchľovaní netreba počítač prepínať do režimu aktuálnej spotreby. Asi v záujme ochrany spotrebiteľa to neukazuje hodnoty nad 19,9L/100km. Pri svižnej jazde spotreba neprekročila priemer 7 litrov, cesta z Košíc v kolonách s predbiehaním a vlečením za kamiónmi 6.7.
Čuduj sa svete v interiéri nič nerezonuje, všetko je pekne zlícované a nikde nič nevytŕča. Elektrický posilovač riadenia absolútne nepočuť. Kdesi som čítal, že pri zatáčaní sa spod volantu ozýva elektromotor, ale absolútne to nie je pravda.
Mali sme aj jeden malý zádrheľ - nešli otvoriť žiadne dvere okrem vodičových. Po zhodení tapacírov sa prišlo na to, že sú zle nastavené tiahla, malé pootočenie to napravilo. Keby som nebol naháňal mechanikov v Slovlade tak by na to určite prišli, ale keďže sme to chceli rýchlo rýchlo, prišlo sa na to až pred prebratím vozidla... Takže zatiaľ nič čo by ma znepokojilo
