Pípákův VAZ 2104 - Rozmar
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Pípákův VAZ 2104 - Rozmar
Mno a je to tady, důsledek mého duševního zkratu o jehož hlubších příčinách bych se nerad bavil je na světě, mám druhý vůz. Zhruba tak před 14 dny jsem dostal po několika pivech iracionální nápad koupit si 2105 za pár šupů na vyblbnutí. Patrně z mé neustálé nostalgie po Žluťákovi, abych si potvrdil či vyvrátil své romantické deziluze o kvalitách malolitru, neb jak většina z vás ví, poměrně často fňukám po točivém řemenu 2105 a haním netočivý 2103, ačkoliv po koupi sedmy jsem uchcával blahem jak táhne od spoda. Hlavním důvodem také byla ekologická sankce co bude po novém roku, která by nákup krabice v případě potřeby značně komplikovala.
Po zralejší úvaze jsem naznal, že než kupovat druhý sedan, bude lepší koupit kombajna neb se v něm aspoň občas dá odvézt něco většího. Zcela logicky padla volba na model 2104 v základním "dělnickém" provedení. Po několika "propáslých" zajímavých inzerátech (by se jeden divil, ale ty plečky jdou na dračku) jsem narazil na zajímavě znějící byť starší inzerát. Kupodivu auto bylo stále k mání, bodejď by ne, když se z telefonu ozval jedinec s ukrajinským přízvukem. Nepopírám, i mě to zaskočilo, ale řekl jsem si, že to zkusím, na místo výskytu to nebylo daleko a člověk se zdál seriozní. Provedl jsem tedy obhlídku po tmě za svitu baterky a naznal, že by to i šlo i když každý z vás si jistě dokáže představit jak vypadá auto po "konzumentovi" pracujícímu ve stavebnictví. Nicméně po stránce koroze a neobouchanosti vozítko patří k lepšímu průměru, jen trochu jedou věže, nic moc strašného, ale něco se tam děje.
Nalejme si čistého vína, to auto je po technické stránce vrak . Dle tvrzení předchozího majitele je v háji kardan (nové kříže jsem dostal), osobně si myslím, že je v háji diferák neb je v něm asi sucho nebo špatný olej (prý byl měněn, ale nevěděl jestli to bylo s H), v lepším případě a v to pevně doufám je v háji některá poloosa. Ventily nebyly dělány už hodně dlouho, neb tlučou jak permoník do střechy 2103. Po příjezdu domů jsem zjistil, že je expanzka prázdná a v horní části chladiče sucho, ale auto po celou dobu topilo, teplota v normě, snad to není důsledek dnešní "arktické" noci, pod autem je jinak sucho, takže snad ok. Elektrika je jakási dofušovaná, je tam dobastlený alternátor z 2101 včetně mechanického regleru, některé dráty volně visí, občas svítí kontrolky jak se jim zlíbí. Seká se ovládání sytiče, baterka je na odpis (málem jsem neodjel od pumpy ), 100 Ah baterku, kterou si při startech vypomáhal mi nenechal . Řízení má vůli, auto plave, brzdí to ovšem dobře, odmyslímli si to řízení co z toho dělá adrenalinový sport. Spojka je nějak divoce poštelovaná. Interiér je jeden velký chlívek. V autě je díky výše zmíněnému poměrně vysoký hluk umocněný tím, že tam není plato ani potahů na sedadlech. Rezerva je na vyhozené, jiného příslušenství jsem nenašel. Má to naprosto šílený volant, děs, hnus. Nedrží vzpěry pátých dveří, tapecíry předních dveří jsou po smrti, levá strana dveří lze otevřít jen zevnitř, s dveřmi se musí mlátit s rozběhem.
Moje sedma je oproti tomu jak říká MP ředitelský vůz , když jsem přesedl měl jsem pocit, že jsem o pár levelů výše .
První dojmy: auto je příjemně živé, navíc je ten motor pod Solexem což je velmi pozitivní. Velice mě překvapilo jak jsem si zvykl na 5q, velice mi pátý kvalt při cestě domů chyběl, moje kecy o tom, že je to jen doplněk bez kterého se dá žít, bylo jen mlácení prázdné slámy. Božsky se s tím couvá, ten výhled když se člověk otočí je impozantní. Jako první musím provést kontrolu oleje v difu a pořešit chlazení, abych vůbec mohl dojet na evidenční kontrolu, deprasit to a nahodit plastové podběhy. Zbytek věcí se bude řešit po volných chvilkách když počasí dovolí, potřeboval bych jeden letní měsíc , snad to přes zimu moc neprokvete . Koupit si "nové" auto v zimě je sebevražda, ale doba je zlá, musí se klást oběti. Možná bych i uvítal, kdyby měl někdo prostory kam by se to na zimu schovalo .
Fotky tutaj, uživatelské jméno ladaklub, heslo je ladaklub. http://koko-loko.rajce.idnes.cz/VAZ_210 ... zovy_stav/
Po zralejší úvaze jsem naznal, že než kupovat druhý sedan, bude lepší koupit kombajna neb se v něm aspoň občas dá odvézt něco většího. Zcela logicky padla volba na model 2104 v základním "dělnickém" provedení. Po několika "propáslých" zajímavých inzerátech (by se jeden divil, ale ty plečky jdou na dračku) jsem narazil na zajímavě znějící byť starší inzerát. Kupodivu auto bylo stále k mání, bodejď by ne, když se z telefonu ozval jedinec s ukrajinským přízvukem. Nepopírám, i mě to zaskočilo, ale řekl jsem si, že to zkusím, na místo výskytu to nebylo daleko a člověk se zdál seriozní. Provedl jsem tedy obhlídku po tmě za svitu baterky a naznal, že by to i šlo i když každý z vás si jistě dokáže představit jak vypadá auto po "konzumentovi" pracujícímu ve stavebnictví. Nicméně po stránce koroze a neobouchanosti vozítko patří k lepšímu průměru, jen trochu jedou věže, nic moc strašného, ale něco se tam děje.
Nalejme si čistého vína, to auto je po technické stránce vrak . Dle tvrzení předchozího majitele je v háji kardan (nové kříže jsem dostal), osobně si myslím, že je v háji diferák neb je v něm asi sucho nebo špatný olej (prý byl měněn, ale nevěděl jestli to bylo s H), v lepším případě a v to pevně doufám je v háji některá poloosa. Ventily nebyly dělány už hodně dlouho, neb tlučou jak permoník do střechy 2103. Po příjezdu domů jsem zjistil, že je expanzka prázdná a v horní části chladiče sucho, ale auto po celou dobu topilo, teplota v normě, snad to není důsledek dnešní "arktické" noci, pod autem je jinak sucho, takže snad ok. Elektrika je jakási dofušovaná, je tam dobastlený alternátor z 2101 včetně mechanického regleru, některé dráty volně visí, občas svítí kontrolky jak se jim zlíbí. Seká se ovládání sytiče, baterka je na odpis (málem jsem neodjel od pumpy ), 100 Ah baterku, kterou si při startech vypomáhal mi nenechal . Řízení má vůli, auto plave, brzdí to ovšem dobře, odmyslímli si to řízení co z toho dělá adrenalinový sport. Spojka je nějak divoce poštelovaná. Interiér je jeden velký chlívek. V autě je díky výše zmíněnému poměrně vysoký hluk umocněný tím, že tam není plato ani potahů na sedadlech. Rezerva je na vyhozené, jiného příslušenství jsem nenašel. Má to naprosto šílený volant, děs, hnus. Nedrží vzpěry pátých dveří, tapecíry předních dveří jsou po smrti, levá strana dveří lze otevřít jen zevnitř, s dveřmi se musí mlátit s rozběhem.
Moje sedma je oproti tomu jak říká MP ředitelský vůz , když jsem přesedl měl jsem pocit, že jsem o pár levelů výše .
První dojmy: auto je příjemně živé, navíc je ten motor pod Solexem což je velmi pozitivní. Velice mě překvapilo jak jsem si zvykl na 5q, velice mi pátý kvalt při cestě domů chyběl, moje kecy o tom, že je to jen doplněk bez kterého se dá žít, bylo jen mlácení prázdné slámy. Božsky se s tím couvá, ten výhled když se člověk otočí je impozantní. Jako první musím provést kontrolu oleje v difu a pořešit chlazení, abych vůbec mohl dojet na evidenční kontrolu, deprasit to a nahodit plastové podběhy. Zbytek věcí se bude řešit po volných chvilkách když počasí dovolí, potřeboval bych jeden letní měsíc , snad to přes zimu moc neprokvete . Koupit si "nové" auto v zimě je sebevražda, ale doba je zlá, musí se klást oběti. Možná bych i uvítal, kdyby měl někdo prostory kam by se to na zimu schovalo .
Fotky tutaj, uživatelské jméno ladaklub, heslo je ladaklub. http://koko-loko.rajce.idnes.cz/VAZ_210 ... zovy_stav/
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Koko Loko, gratuluji krome tech koncu prednich blatniku nevypada ze by na tom byl spatne jeste jednou ti gratuluji
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Tak nevypadá nejlíp...ale ani nejhůř, toš ať slouží...jinak vkus perfektní, motor s řemenem (snad nemá moc najeto-prý moc nevydrží ) a karbecem Solex je super volba, možná budeš překvapen nad spotřebou
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
šak to možeš nechat na parkovišti, místa je tam až až ne?! a občas to můžeš v zimě nastartovat a trochu nadráždit sousedyKoko Loko píše:Možná bych i uvítal, kdyby měl někdo prostory kam by se to na zimu schovalo
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Pche, na tachometru je 97 tis. , kdo ví kolikrát to tam už bylo , obal vačky je jeden černý velehnus, ten motor má mou absolutní důvěru. Na jaře tam půjde předchystaná palice ze Žluťáka.Drobek81 píše: motor s řemenem (snad nemá moc najeto-prý moc nevydrží )
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
tak spotrebou bude K-L prekvapeny...ja mam solexa na 1,7 a spotreba je rovnaka ako na byvalej 1,3 remen s Ozonom
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Drobek81, ty si nedáš pokoj, co... asi tě to tvrzení o řemenovejch motorech nějak irituje, že to musíš za každou cenu vyvrátit... Má to cenu o tom furt blábolit? Vždyť to neni žádnej dokonalej motor, jen řemenovej žigul... Když ten motor tak miluješ, proč si ho nedáš do svýho auta?
K-L: Gratuluju, jeden nikdy nestačí, vypadá pěkně, ale bacha aby tě to moc nepostihlo a do konce roku jsi jich nekoupil ještě dalších 5
K-L: Gratuluju, jeden nikdy nestačí, vypadá pěkně, ale bacha aby tě to moc nepostihlo a do konce roku jsi jich nekoupil ještě dalších 5
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ale chlapci, přece se nebudete hádat , každému je přeci jasné, že řemen 2105 je velmi dobrý motor a ten kdo praví opak nemá pravdu, samozřejmě, že mít větší obsah, bylo by to lepší .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
proc byt troskar, muze skusit trumfnout Mysa a udelat 1.8kuCory píše:prevrtat na 1,4
jinjak gatuluju ke koupi noveho vozu a ty vzpery nejdou u kombika myslim nic neobviklyho
BA3 21061 1700k (pojizdnej plynovej zapalovac) - 15.3.2008 - uz zkoncil
BlackJack used stye
БлацкЯцк
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........
Chatka 12 forever
Buková drift challenge team
BlackJack used stye
БлацкЯцк
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........
Chatka 12 forever
Buková drift challenge team
Gratuluju. Nevypadá zas až tak špatně. Nějaké mouchy to má, ale s tím si při koupi žigulíka musel počítat.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Kazde lajno ma svoje muchy...Ivo píše:Nějaké mouchy to má, ale s tím si při koupi žigulíka musel počítat.
Saynerm, ked uz, tak 1,858
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Tož tedy ještě jednou gratuluji ke koupi. Stav kastle je docela odpovídající, technickou stránku to bude chtít trochu pořešit. Nejhorší na všem asi je ten stav po bývalém konzumentovi. To bude chtít hodně času a sebezapření to vše uvést do nějaké rozumné kondice.
Taky jsem docela zvědav, jaké bude Tvé resumé po nějaké době srovnávacího provozu motorů 1300/1500.
PS: Solexa Ti tedy fest závidím. Taky bych chtěl.
Taky jsem docela zvědav, jaké bude Tvé resumé po nějaké době srovnávacího provozu motorů 1300/1500.
PS: Solexa Ti tedy fest závidím. Taky bych chtěl.