To sice ano ale bohužel to asi my neovlivníme. Je sice pěkný že Lada je myslím jediná automobilka na východě která jede bez nějakýho fúzování ale na druhou stranu tomu pak odpovídá ten pokrok a tak.. i když teda i teď je potřeba smeknout před tím že na to jaká je v Rusku ekonomická situace a spol tak si myslím že i Kalina a Priora je pekelný postup cesty dopředu.zelvotron píše:Pátrač: Myslel jsem bez vnějších zásahů, mimochodem, kdyby se mělo Ladě stát to co Škodovce, bylo by to dost smutný.
Když to trošku přirovnám Ladu klasiku ke stodvacítce u škodovky
tak pak defakto už další model je kalina a priora
což u škodovky " prezentuje" favorit, felicie fabie, octavie.... takže si myslím že třeba další následující typ bude o hodně lepší. Vlastní trh ladu totiž v budoucnu nebude schopen uživit a pokud Lada nebude konkurenceschopná tak má smůlu. je to tvrdý ale je to tak. TZN že buď se bude muset u nich zlepšit o hodně kvalita výroby a spolehlivost a výdrž ( jak dílů tak celých aut) aby byli konkurence schopní ( cena sama nestačí) a nebo prostě půjde pod vodu a jediná možnost aby zůstala zachována je spojit se s někým. Otázka je jestli by to Ladě prospělo či ne. jestli yb zůstala zachována značka jak u škody i když jde v dané situaci v podstatě o wolkyše. a nebo jestli by modrý ovál pohltil jiný modrý ovál což by byla škoda..