50-tkový výfukový systém

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

50-tkový výfukový systém

Příspěvek od VaSek »

Chtěl jsem to dopsat jako postřeh do tématu výfukové systémy a vačky - ale téma je uzamčené tak to píšu sem, třeba se to současným majitelům nebo zájemcům bude hodit.
Jedná se o postřeh k 50tkovému systému z maďarska - ten můj byl před motáží opískovaný a našopovaný.

Na zpáteční cestě z výletu do Murmaňsku mi začal rachotit výfuk - vstup do posledního tlumiče se vylomil z příruby. Na cestě jsem ho přidrátoval na několika místech k podvozku abych ho nenechal medvědům někde v Karélii.
Oprava - zavaření CO + navaření 4 trojúleníčků jako výztuh mezi trubku a přírubu tlumiče. Toto doporučuju i jako preventivní opatření. 50tka je významě težší a toto místo je velice namáhané + důkladné připevnění výfuku k převodovce. A ještě doporučuju vyvrtat do dna tlumiče 2mm dírku pro odtok vody.
V.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Jen doplním, že při kombinaci se startérem z Magnetonu sem musel výfukové potrubí prohnout, jinak by se ani startér nedal přišroubovat. I tak je to dost blízko u sebe a mám obavy, abych startér neupek.
Uživatelský avatar
Mirek999
Příspěvky: 388
Registrován: pát kvě 16, 2008 23:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

A co obalit svody tou termoizolacni paskou?
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Pája píše:I tak je to dost blízko u sebe a mám obavy, abych startér neupek.
je to mozne, mne starter v podlednich dobach prestaval fungovat.. jinak co se tyce toho vyfuku, nemuzu si stezovat a to uz mam najezdene nejake prasarny. jinak dik za info.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

A co obalit svody tou termoizolacni paskou?
Nejlepsi reseni, navic myslim ze plyny maji lepsi dynamiku ve vyssi teplote.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Mirek999
Příspěvky: 388
Registrován: pát kvě 16, 2008 23:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Ondra 07 píše:
A co obalit svody tou termoizolacni paskou?
Nejlepsi reseni, navic myslim ze plyny maji lepsi dynamiku ve vyssi teplote.
Jojo,taky si myslim,kdyz se tady honi kazdy kw,tak je dobre toto udelat.Je to lepsi i co se tyce zabraneni velke teploty v motorovem prostoru a tim padem do sani.A ty teploty tam jsou vysoke,kort pri velke zatezi,takze bych urcite neresil a obalil. :wink:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

A kde ji koupit lacino?
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Musim doplnit - stalo sa mi presne to iste co Vaskovi - najprv velky buchot, hybem vyfukom a chodi hore dole. Nastastie som bol nejakych 30km od domu tak som stihol prist domov to zavarit kym upadol uplne. Myslel som si ze to robi preto ze ho nemam uchyteny na 3tom bode - vzadu ta vec na konci auta. Vasku, Ty to tam mas?
A dalsia vec - nemal som ho chyteny o prevodovku tak sa mi povolili srouby na zvodoch a vyhorelo tesnenie. Pouzil som nerezove srouby ktore skrehli a pri povolovani sa lamali :evil: (Trevor mi poradil stifty na favorita spolu s matkami a to je uplna parada. ) Kazdopadne chytil som to o prevodovku a zacalo rezonovat cele auto. Ide ma z toho porazit
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ja bych se jeste pozastavil u tech svodu. vim ze jejich ucinost se zvysuje obalenim termoizolacni pasky. Kamarad si ted koupil Clio Williams Grand Prix a ten ma ladene svody v serii, takovy obrovsky odlitek :-). Na kapote velky nadech vedouci primo na ty svody jako chlazeni. Podotykam je to v serii, stavene primo na vykon. Tak to mi vysvetlete, ze by ty odlitky fungovaly jinak?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Majo píše:Musim doplnit - stalo sa mi presne to iste co Vaskovi - najprv velky buchot, hybem vyfukom a chodi hore dole. Nastastie som bol nejakych 30km od domu tak som stihol prist domov to zavarit kym upadol uplne. Myslel som si ze to robi preto ze ho nemam uchyteny na 3tom bode - vzadu ta vec na konci auta. Vasku, Ty to tam mas?
A dalsia vec - nemal som ho chyteny o prevodovku tak sa mi povolili srouby na zvodoch a vyhorelo tesnenie. Pouzil som nerezove srouby ktore skrehli a pri povolovani sa lamali :evil: (Trevor mi poradil stifty na favorita spolu s matkami a to je uplna parada. ) Kazdopadne chytil som to o prevodovku a zacalo rezonovat cele auto. Ide ma z toho porazit
Zadní tlumič mám uchycený standartně na dvou gumách po stranách a jedné u konce. Chvílema mi nějaká z nich chyběla, podle toho jak praskaly :). Ale docela dlouho jsem neměl uchycení k převodovce a je pravda že po dodělání je to hlučnější ale nijak tragicky...
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

tak je videt ze to na kazdym aute sedi jinak. ja kdyz k prevodovce chyceny nemel katastrofa. bouchalo to nehorazne a cely auto od 2500 ot rezonovalo. a ted uplna pohoda. aji se tomu zaclo chtit lezt do vyssich otacek :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Mirek999
Příspěvky: 388
Registrován: pát kvě 16, 2008 23:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Atex píše:Ja bych se jeste pozastavil u tech svodu. vim ze jejich ucinost se zvysuje obalenim termoizolacni pasky. Kamarad si ted koupil Clio Williams Grand Prix a ten ma ladene svody v serii, takovy obrovsky odlitek :-). Na kapote velky nadech vedouci primo na ty svody jako chlazeni. Podotykam je to v serii, stavene primo na vykon. Tak to mi vysvetlete, ze by ty odlitky fungovaly jinak?
Kamarad mel taky Renaulta 19 chamade 1,8 16V a nadech navedeny na chlazeni svodu.Ale podle me je to prave kuli tomu,aby okolo toho motoru nebyl takovy hyc.Ale je hodne lidi rikalo,ze je to lepsi obalit.A chrani se s tim i sovody od strikaci vody.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“