II prírastok v zbierke Sida a Doktora

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Sid píše:hadica od odvetrávania kľukovej skrine do filterboxu bola mastná od oleja. Má to tak byť, alebo je to chyba
3. 2. valec bol zatopený olejom. Buď simering pukol, alebo krúžok. Nestihli sme vyšetriť.

Hadice od oleje může být ale olej se nesmí dostávat až do filtru vzduchu .
"Zatopený" olejem !? Kolik ho tam bylo? Kroužkama tam nenateče (spíš naopak) a kolem ventilu se velké množství nedostane a motor ho spálí .
O vodu Ses měl starat když byl motor pohromadě teď je tato informace nepodstatná .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Zeby ten olej tlacilo cez odvetravanie? (aj ked neviem, ci je to mozne). A preco bol olej iba v 3. a 2. valci? Mozno su popraskane kruzky na 1. a 4. valci a tadial to stecie naspat. (to je len cista uvaha :) )
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Topenie bolo otvorené. Zaujímavé, že aj v expanzke bolo po min, motor bežal, a nepotiahlo si to. Asi sme ho pridreli... :? Olej je iba v druhom valci, bola tam hladina cca 3 mm. Dúfam, že nájdeme aspoň niejakú závadu, lebo ma asi jebne.Aspoň keby boli ventily podpálené, alebo krúžky v piči.... Až jediná chyba bude puknutý simering, asi už kapitulujem. To bude zase po starom: všetko ok a aj tak to nejde. Motor zo žiguli asi nepoužijeme, lebo z predku hlavy ide medená rúrka, ktrorú sme pri vyberaní pokrývali a druhú nemáme. Snažíme sa blok odstrojiť čo najviac, aby sme ho dvaja vytiahli z auta, lebo nemáme na to vhodné zdvíhacie zariadenie.
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

tu medenu trubku z hlavy mozes odfiknut a zaslepiť :wink: a ak je hlava dole, statny jedinec, alebo dvaja menej statní jedinci ho vytiahnu bez problemov :) A si si 100% isty, ze niesu popraskane krúžky? Inak, priznam sa, že neviem ako sa to zistuje. Môže to tu niekto popisat?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Pokud jste motor přidřeli tak kupte rovnou jinej . Z expanzky si Lada vodu sama nenatáhne pokud není plný chladič ! Trubku klidně zahoďte a otvor zaslepte mněly je jen první kusy . 3mm ! oleje ? Tolik přes ventil nenateče . Napadá mně jen prasklé těsnění (oleovy kanál je mezi 2a3 válcem) nebo tam natekl při sundávání hlavy .
A že by ste ve dvou nevytáhly motor z auta ? Lešenářská trubka , řetěz (uvázat až u blatníků) a je venku nato-tata .
For Cory : http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=6880
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

alebo takto :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Ako sa dá spoznať, že je motor pridretý???Tesnenie bolo ok a olej tam bol ešte pred zhodením hlavy.a asi aj tak veľa. Ako sme zhodili sacie a výfukové potrubie, vo výfuk. kanáli z 2. valce bol olej. Som tam vopchal prst a všetko mastné bééé :? Nemôže tan nahorený karbón spôsobovať problémy.
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

neviem, ci je to realne, ale nemože byt prasknuta hlava? Inak to zhora nema kadial natiect :scratch:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Cory píše:alebo takto :mrgreen:


Tak toto je už aké kruté. Mňa by to asi zlomilo. Ale asi takto niejak sme ho plánovali vybrať von.
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Sid píše:
Cory píše:alebo takto :mrgreen:


Tak toto je už aké kruté. Mňa by to asi zlomilo. Ale asi takto niejak sme ho plánovali vybrať von.
ja uz jsem jednou zvedl 12ku s hlavou ale hrana kufru byla uz moc vysoko. bejt o 10cm niz tak sem ho tam hodil
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

tak dvanastku som tiez prenasal po garazi - chce to ten spravny uchop :twisted:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Včera sme ten motor bez hlavy, alternátora a vodnej pumpy vytiahli ručne stručne z auta a odniesli do garáže, kde sme ho do šróbika rozobrali. výsledok: Akonáhle sme dali dole vaňu, vedeli sme koľká bije. Na olejovom čerpadle bol prichytený zlomený krúžok. Neskôr sme zistili, že je z 3. valca ten úplne spodný. Dnes sa chystáme na nákupy a čistenie. To zas v tom smradľavom potoku budú mastné oká na hladine. Inak ten olej natiekol do dvojky cez ventil. Simering bol niejak vyššie akoby ho vyrazilo.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Sid píše:výsledok: Akonáhle sme dali dole vaňu, vedeli sme koľká bije. Na olejovom čerpadle bol prichytený zlomený krúžok. Neskôr sme zistili, že je z 3. valca ten úplne spodný.
Jen malá otázečka . Kudy se dostane kroužek do olejové vany ?!! .
Bez destrukce pístu to nejde .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

:?: :?: :?: Na prvý pohľad vyzerá piest dobre, len pár rýh. v oleji bolo namleté hliníka, takže to niejak šlo. Hlavne že valec je v pohode a piest vymeníme.Akurát sme o cca 04:00 dokončili hlavu. Preleštenie ventilov, dosadacích plôch, nové guferá, vymenených zopár štiftov... sme sa s tým 2 noci jebali a vypili pri tom asi 5 litrov vína a v kachliach spálili kopec dreva.
Přílohy
GARAZ2.JPG
GARAZ.JPG
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Zatiaľ je to všetko vyleštené a pripravené na skladanie. Dnešná noc bude dlhá..
Jedna fotečka
Přílohy
BLOK.JPG
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“