serizeni motoru 1.3 (po vymene tesneni pod hlavou)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Machy
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 22, 2008 17:26
Bydliště: Most

serizeni motoru 1.3 (po vymene tesneni pod hlavou)

Příspěvek od Machy »

Ahoj chlapi.
Měnil jsem na Samaře 1.3 těsnění pod hlavou. Problém je že mi nechce chytit a když vůz roztlačim,tak jde motor velmi špatně,vůbec se nechce jet a jde špatně vytočit. Koukal jsem na rozvody a značky sedí. Když jsem zkoušel jestli "pálí" svíčka, tak při povytažení prvních dvou kabelů se zvýší otáčky. Podotýkám,že jsem před demontáží myl motor,ale po umytí motor běžel normálně. Tak co myslíte? :) Díky za radu!
Naposledy upravil(a) Machy dne pon lis 03, 2008 18:29, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

To (Samara) má takovej podivnej rozdělovač z boku hlavy, že?
Máš správně seřízený předstih? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9401
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Nemáš přehozené zapalovací kabely?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Machy
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 22, 2008 17:26
Bydliště: Most

Příspěvek od Machy »

Vašátor píše:Nemáš přehozené zapalovací kabely?
Taky mě to napadlo. Nemáš obrázek,jak mají byt kabely zapojeny? Děkuji.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

nastav si klukovku na znacku proti znacke (mala by sediet aj znacka na vacke s tym plechom), vysroubuj sviecku na prvom valci (prvy z lava) a strc tam sroubovak,aby si sa presvedcil, ci je piest v HÚ. Potom daj dole viečko z rozdelovaca a sleduj, kam smeruje palec.Priloz viecko a v mieste kde je palec nastokni kabel, ktory vedie na 1.valec....v napichovani pokracujes v smere otacania motora. Takze 1. valec mas napojeny. Na dalsi vyvod napoj 3. valec, na dalsi 4. valec a nakoniec 2. valec.... :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9401
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Cory píše: (mala by sediet aj znacka na vacke s tym plechom)
MUSÍ sedět! Jinak je tebou popsaný způsob sázka do loterie :).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

no to je jasne, ale myslim, ze Machy vravel, ze to sedi :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Machy
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 22, 2008 17:26
Bydliště: Most

Příspěvek od Machy »

Tak moje domněnka se potvrdila, Vašátor měl pravdu, byly přehozené kabely.
Ale mám ještě malý problém. :D
Vytáhnu sytič a nastartuji vůz. Motor hned chytne. Záhada je,že když zatáhnu sytič(vypnu) tak se hodně zvednou otáčky. :shock:
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

do karbu si sprtal pocas vymeny tesnenia?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Machy
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 22, 2008 17:26
Bydliště: Most

Příspěvek od Machy »

Cory píše:do karbu si sprtal pocas vymeny tesnenia?
Tesnění jsem na karburátor neměnil. Myslíš že někde saje valešnej?
Divné je že motor před demontáží chodil dobře.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

tak urcite si mal karb dole zo sacieho potrubia ze? tak skontroluje ci dobre sedi a ci tam je tesnenie
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Na falešnej vzduch bych nesázel. Ještě se mi nestalo, že by se zvyšoval volnoběh. Vždycky mï to spíš chcípalo. Omrknul bych spíš ovládání sytiče. Jestli se ti vypíná úplně.
Machy
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 22, 2008 17:26
Bydliště: Most

Příspěvek od Machy »

Karburáor jsem nesundaval.
Machy
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 22, 2008 17:26
Bydliště: Most

Příspěvek od Machy »

Všem dekuji za rady. Už jsem na záhadu přišel. :D
Problém byl v mechanismu plynu. Když se zavíral sitič, tak v určitém bodě se dotknul mechanismu plynu,ktery naslédně přidal plyn. Taková hloupost! :oops:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“