II prírastok v zbierke Sida a Doktora
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
ale tak to má bejtTeepee píše:jen při otevření druhé komory to trochu zaškubne
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Ja si sem skoro jistej, jinak bych to taky nechal liznout a kvuli tomu sem to nedelal a mam dojem, ze to taky nemam uplne idealni, protoze mam porad mokry tesneni. Otazka je, jestli tam ty trubicky sou jen nasunuty a nechaj se bez destukce vytahnout. Kdyz sem je videl vypreparovany, tak jedine zdemolovany ...
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Calling name Bastl One
Ono nájsť závadu je tu ťažké. Bolo ich dosť, ale ani jedna nespôsobila problém. Chodil krásne, len voľnobeh nedržal. Silu to malo ajajáj, 200 kíl v kufri a driapal ako boh, do tuhých kopcov sme na tom vyšli. A koľko piva a žranice do kufra vošlo , skrátka ideál. Aj Doktorovi spolužiaci si pochvaľovali, keď sa išlo na branné cvičenie. To bola asi posledná jazda.Jedného dňa si ale vážený motor povedal, že nepôjde a z ničoho nič začal blbnúť na stredných otáčkach a šmitec. Potom nenaskočil, lebo indučka kaput. Na ten karb mi to nesedí moc.Bol rozštelovaný a bežalo to dobre. A hladina 1,6mm v pohode. Už nič také odísť nemohlo, aby po rovine nevládal prejsť 5 metrov. Tak sme začali. 1. vyčistili sme karburátor, pretesnili, vyzeral, že všetko sedí. Bordela však bolo dosť. 2. opravili a pomocou žiarovky nastavili predzápal a prerušovač. Majo nastavil predtým od ucha a podľa žiarovky to bol posun o 5 mm po smere hod. ručičiek. motor chvatol, ale piča jednaká, až na to, že chytá na brnk a voľnobeh má ako lusk.V stredných otáčkach mŕtvy a dusí ho. Aj nech sa akokoľvek nastavuje voľnobeh, žiadne zmeny. Potom sme vymenili sacie potrubie a prišli na to tesnenie, zase po starom, takže treba ísť zase hlbšie. Už toho veľa byť nemôže. A ako vidno, išli sme systematicky od najjednoduchšie odstrániteľných závad ku zložitejším. A kopec vecí sme doplnili, lebo chýbali, alebo prerobili, lebo by mohli rupnúť niekde na nevhodnom mieste.
Tlaky ma napadlo zmerať, ale čím, keď taký tlakomer po ruke nieje.Keď už bola sviečka zaolejovaná... ja neviem, ale vidím to asi na krúžky... príp. že by niektorý z vetilov chcel na výlet do šrotu. Motory ja moc nemusím.
Tlaky ma napadlo zmerať, ale čím, keď taký tlakomer po ruke nieje.Keď už bola sviečka zaolejovaná... ja neviem, ale vidím to asi na krúžky... príp. že by niektorý z vetilov chcel na výlet do šrotu. Motory ja moc nemusím.
A co výfuk? Je v pořádku, neprohnilý, nezdeformovaný? Pokud motor naskočí v pohodě a i na vlnoběh má kultivovaný chod, přičemž přestal jezdit z ničeho nic, přijde mi hooodně divný, že by byla chyba přímo v motoru. Bude to nějaká blbost. Vsaď se!
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Toď "svatá" pravda , při výměně výfuku se do toho "řeže jak hluchý do vrat" , aby to šlo od sebe a někdy se stane že se ve starém tlumiči uvolní všechen bordel a ucpe pověčinou poslední díl . A ucpaný výfuk (pokud se nerostrhne) udusí jakýkoli motor .
Co se týče oleje na svíčce bude to nejspíš rozsypaný simering na sacím ventilu .
Co se týče oleje na svíčce bude to nejspíš rozsypaný simering na sacím ventilu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Že by sa rozpadol nový simering Výfuk sa nemal akým bordelom upchať, lebo stredný diel je nový, zadný diel bol čistý. Predný sa musel vymeniť, lebo máme taký zvláštny systém uchytenia a ako sa celý výfuk húpe, pri prírube k výfukovému potrubiu ho trhlo a fučal tade, čo bolo dosť nebezpečné. Ale pozrieme to radšej.
Nemusel ale mohl a mohl i vyklouznout . Při rozborce jsem tam jeden nenašel a tři byli povysunuté , ale držely . (po 340 000 km)Sid píše:Že by sa rozpadol nový simering
Proč by mněly popraskat kroužky jen na jednom válci ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Ja neviem... A inak si ani neviem vysvetliť, prečo ide ten motor tak chujovo. Ten čo mal auto pred Majom ho asi nešetril, keď je tá kasňa dotlčená a motor bude možno tiež v peknej prdeli. Máme v zásobe ešte motor 2101 žiguli, ale stál vonku na daždi. Najazd. cca 90 000 dedkovským štýlom. Ak to nebude zvnútra extra katastrofa, asi pojde ten. Samozrejme po dokladnom vyčistení a výmene čoho pôjde.
Sme dnes trocha rozobrali, dostali sme sa ku zhodeniu hlavy.
1. nech som robil, čo som mohol, pootváral som všetko... vydojil som z nej iba 4 litre chlad. kvapaliny. V bloku niečo,čo nevytieklo ostalo, ale aj tak. A za chodu motora to nikde netieklo.
2. hadica od odvetrávania kľukovej skrine do filterboxu bola mastná od oleja. Má to tak byť, alebo je to chyba
3. 2. valec bol zatopený olejom. Buď simering pukol, alebo krúžok. Nestihli sme vyšetriť.
4. Na dnách piestov už je nahorený karbón a na hlave tiež.
1. nech som robil, čo som mohol, pootváral som všetko... vydojil som z nej iba 4 litre chlad. kvapaliny. V bloku niečo,čo nevytieklo ostalo, ale aj tak. A za chodu motora to nikde netieklo.
2. hadica od odvetrávania kľukovej skrine do filterboxu bola mastná od oleja. Má to tak byť, alebo je to chyba
3. 2. valec bol zatopený olejom. Buď simering pukol, alebo krúžok. Nestihli sme vyšetriť.
4. Na dnách piestov už je nahorený karbón a na hlave tiež.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
a měl jsi otevřený topení? Má tam bejt celkově 9,6 litru.Sid píše: vydojil som z nej iba 4 litre chlad. kvapaliny.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
topeni ti udela tak litrLaďuša píše:a měl jsi otevřený topení? Má tam bejt celkově 9,6 litru.Sid píše: vydojil som z nej iba 4 litre chlad. kvapaliny.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009