2103 - Jahůdka - lahůdka
Moderátor: Moderátoři
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Drobku neprovokal bych Hurikána
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Pavel V.
- Příspěvky: 265
- Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
- Bydliště: Loucká u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Jelen von PesimistaJelen píše:No kamaráda narvala fóbie na zadek a kdyby neměl tažný, tak jeho 07 jezdí doteď. Tažný naprosto hustě zdeformovalo zespoda celej kufr a hlo to i s kastlí. Víko kufru a čelo přežily . Kdyby neměl tažný, odnese to čelo, blatníky a víko kufru. Takhe to šlo do pr celý auto.
VAZ 2102 zvaný Žíža
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Tažné zařízení má význam akorat na aute se kterym se jezdi.Na veteranech ktery stoji vetsinou v garazi si myslim ze to nema vyznam.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Děkuji a doufám, že důvěru ve mně vloženou nezklamete.Nemo píše:Nu, myslím Hurikáne, že přišla do správných rukou.
Původní majitel může být spokojený, jeho dlouholetá péče nepřišla vniveč.
Tak ať je ti starost o ní radostí!
Má morální hodnotu větší, než si dokážeme připustit.
Opravdu se snažím seč jen můžu, abych uchoval současný stav i do budoucna. Sice to opravdu přináší mnoho starostí, ale když jsem nyní na konci sezony definitivně Jahodu odstavil v garáži, ve stejném stavu, jaký byl na jaře, byl jsem spokojený a spadl mi kámen ze srdce, že se vše obešlo bez šrámů apod.
Drobek81 píše:zamračit, zatmavit a celkově dokurvit?Hurikán píše:na kterou plánuju pár drobných úprav.
Fakt ještě nevím, ale ponechání je pravděpodobnější. Mmj. taky z důvodu mé lenosti a tedy ušetřené práce.Pavel V. píše:Neee nesundavej, je to dobový doplněk, Žíža jest také obdařen z roku 1978 on je 1974 a zachránilo mi (admini prominou) prdel když nějaký hulvát nedobrzdil. Kinetika nárazu se lépe rozloží. No a třeba se seznnámíš s pěknou milou mladou a nebude chtít spát ve stanu (je tam zima a nemáš jí rád), ale zapřáhneš Skifa (taky doplněk dobový a tradááá na srazy výlety a dovolené. A víš jak budou fšici ostatní zírat??
A pokud jde o mladou milou, tak i kdyby náhodou k něčemu takovému došlo, jakože docela pochybuju, tak bych to radši řešil jiným autem. Jahoda není tahač přívěsů a to ani dobových. To už bych mohl jezdit i s míchačkou a cihlami a hrát si na socialistického člověka budovatele.
- Pavel V.
- Příspěvky: 265
- Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
- Bydliště: Loucká u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
V tom je právě ten rozdíl, na srazu a že jich je! Vypadá autí se Skifem či jiným stanovozem zajímavě až příjemn. Spojka se cestou neunaví a motor nezadýchá, neb má jen velmi málo kil. A dají se tam Alberte dělat věci.....no.....třeba spátHurikán píše:Děkuji a doufám, že důvěru ve mně vloženou nezklamete.Nemo píše:Nu, myslím Hurikáne, že přišla do správných rukou.
Původní majitel může být spokojený, jeho dlouholetá péče nepřišla vniveč.
Tak ať je ti starost o ní radostí!
Má morální hodnotu větší, než si dokážeme připustit.
Opravdu se snažím seč jen můžu, abych uchoval současný stav i do budoucna. Sice to opravdu přináší mnoho starostí, ale když jsem nyní na konci sezony definitivně Jahodu odstavil v garáži, ve stejném stavu, jaký byl na jaře, byl jsem spokojený a spadl mi kámen ze srdce, že se vše obešlo bez šrámů apod.
Drobek81 píše:zamračit, zatmavit a celkově dokurvit?Hurikán píše:na kterou plánuju pár drobných úprav.
Fakt ještě nevím, ale ponechání je pravděpodobnější. Mmj. taky z důvodu mé lenosti a tedy ušetřené práce.Pavel V. píše:Neee nesundavej, je to dobový doplněk, Žíža jest také obdařen z roku 1978 on je 1974 a zachránilo mi (admini prominou) prdel když nějaký hulvát nedobrzdil. Kinetika nárazu se lépe rozloží. No a třeba se seznnámíš s pěknou milou mladou a nebude chtít spát ve stanu (je tam zima a nemáš jí rád), ale zapřáhneš Skifa (taky doplněk dobový a tradááá na srazy výlety a dovolené. A víš jak budou fšici ostatní zírat??
A pokud jde o mladou milou, tak i kdyby náhodou k něčemu takovému došlo, jakože docela pochybuju, tak bych to radši řešil jiným autem. Jahoda není tahač přívěsů a to ani dobových. To už bych mohl jezdit i s míchačkou a cihlami a hrát si na socialistického člověka budovatele.
VAZ 2102 zvaný Žíža
Samozřejmě, že z čistě praktického hlediska velký význam nemá, neb se s veterány většinou přívěsy netahají. Každopádně jde ale o součást historie, která s automobilem úzce souvisí. Toto je podpořeno i tím, že je TZ staré téměř stejně jako samotné auto. Pokud by bylo TZ domontované např. v posledních 10 letech a bylo modernějšího provedení, tak by šlo pryč na 1000%. Takhle nad tím ale stále váhám.Jakub Metelka píše:Tažné zařízení má význam akorat na aute se kterym se jezdi.Na veteranech ktery stoji vetsinou v garazi si myslim ze to nema vyznam.
Vím, vím. Všechno si to uvědomuju, ale pořád ve mě hryže stín pochybností, neb na sólovku to opravdu není IA.Pavel V. píše:V tom je právě ten rozdíl, na srazu a že jich je! Vypadá autí se Skifem či jiným stanovozem zajímavě až příjemn. Spojka se cestou neunaví a motor nezadýchá, neb má jen velmi málo kil. A dají se tam Alberte dělat věci.....no.....třeba spát
no v takom pripade by to uz bolo v podstate jedno-uz by to nebol povodny stav....nedajboze (fuj, nerozpravajte sa o takom )Jelen píše:Tažný naprosto hustě zdeformovalo zespoda celej kufr a hlo to i s kastlí. Víko kufru a čelo přežily . Kdyby neměl tažný, odnese to čelo, blatníky a víko kufru. Takhe to šlo do pr celý auto.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Že na sólovku...
Jinak Hurikánku, nech tam to tažné...ono dnes je to také kus historie, za pár let nikdo neuvěří, že takhle kdysi vypadalo tažné. Rozhodně nesundávat, tohle tažné na dnešních kárách nenajdeš...
Jinak Hurikánku, nech tam to tažné...ono dnes je to také kus historie, za pár let nikdo neuvěří, že takhle kdysi vypadalo tažné. Rozhodně nesundávat, tohle tažné na dnešních kárách nenajdeš...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
JJ, to máš pravdu, že tomuhle uvěří málokdo. A to že je to kus historie jsem psal už i v minulém příspěvku.Drobek81 píše:Že na sólovku...
Jinak Hurikánku, nech tam to tažné...ono dnes je to také kus historie, za pár let nikdo neuvěří, že takhle kdysi vypadalo tažné. Rozhodně nesundávat, tohle tažné na dnešních kárách nenajdeš...
A sólovkou jsem myslel pohled ze zadu bez vozíčku.