Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

no dva horizontalni webery sem chtel davat, ale precejen zvitezilo turbo..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Pro prvotní ohledání jestli je karburátor vhodný pro turbo se stačí podívat jestli nemá někde odvětrávací otvory umístěné mimo hrdla . Také se to týká třeba akcelerační pumpičky a její membrány (druhá strana musí ústit do hrdla a né do vzducu) jak je to u Lady . Ono také stačí zacpat dolní výstup a hubou fouknout shora dovnitř . Pokud to někde syčí je to "atmosféra" . Turba mají i ó kroužky na hřídelkách klapek .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Saso ja ten karburator nemam, a je daleko odemne. Ja se musim rozhodnout jestli pro nej pojedu nebo ne, jeste info: je za hodne levny peniz, majitel to nekde vyhrabal ve stodole a chce to vyhodit.

Prosimvas potrebuji nejaky vykres HLAVY v rezu, konkretneji spalovaciho prostoru s ventilama, da se neco takoveho sehnat?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Saša píše: Ono také stačí zacpat dolní výstup a hubou fouknout shora dovnitř . Pokud to někde syčí je to "atmosféra" . Turba mají i ó kroužky na hřídelkách klapek .
Ja bych k tomu jeste dodal, ze pretlakove zalezitosti musi mit mechaniku klapek upravenou tak, ze se nedaji zadnym tlakem, treba prstem, otevrit aniz by jsi tahal za tahlo plynu. Jinak receno, je tam mrtvy uhel, ktery zabranuje tlaku vzduchu z roztoceneho turba otevrit samovolne klapku pokud neni noha na plynu. v takovem pripade prevezme svoji funkci blow-off ventil a pretlak odfoukne, to je podstata zasyceni u turbo motoru pri sundani nohy z pynu. Turbozigi nam to v Pribrami nazorne predvedl. Takze na toto pozor Atexi... :wink:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Ondra 07 píše:ze se nedaji zadnym tlakem, treba prstem, otevrit aniz by jsi tahal za tahlo plynu
Je to možné ale nejsem o tom přesvěčen . Možné to ale je . Osička je uprostřed klapky a tím pádem tlak působí na obě strany a nemůže klapku otevřít . Je v rovnováze . Navíc je tam vratná pružina .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

tak videjko z dnesniho dopoledniho blbnuti :-D
http://jp.youtube.com/watch?v=tfGp1P59eyw
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

Nu pěkné tu jednu zatáčku jsem s trabem projel rovne a skončil v poli vůbec jsem ji tam nečekal :mrgreen:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Pavel V.
Příspěvky: 265
Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
Bydliště: Loucká u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel V. »

Atexi- Mno smekám zachování základních atributů Vazidla a ještě takovýdlenc Letadlo! Super!
VAZ 2102 zvaný Žíža
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Podzim má něco do sebe...
zigul01
Příspěvky: 2048
Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul01 »

ty blaho mirku moc super video jentak dal :wink:,,jsem u toho uplne slintal
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!


lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

V case 1:22 (na konci) to konecne vypada i divacky zajimave. Pekny skluz, verim ze jsi musel po volantu ruckovat jako kdyz mlati hada co.... :lol: kazdopadne bych se taky nekam sel project, ale nemam kameramana ktery by to natocil... :roll:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ondro muzu te ujistit ze to esicko, ktere je na videu divacky nezajimave, je ve skutecnosti mnohem zajimavejsi nez ta vracecka ;-) ta tom videu to tak nevynikne, ale tam sem jezdil 70-80km/h, v tom jednom zaberu z dalky dokonce pres 80 (podle gps).
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

to verim... mozna by neblo od veci zkusit kameru onboard... Nebo zaber z jineho mista... Kazdopadne na konci je ten drift pekny, to mas u me respekt 8)
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

ale tuz.. to si nezaslouim :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Počkej až naprší a pak provětrej nějakej kruháč dveřma napřed. A nebo za sucha???
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“