Zahřátý motor nejde nastartovat, zahřátý motor zhasíná
Moderátor: Moderátoři
Zahřátý motor nejde nastartovat, zahřátý motor zhasíná
ahoj, mám problém.
pokud je motor zahřátý (delší jízda, kopec...) a následně se zastaví (v koloně, na semaforu) nebo hodně zpomalí (parkování) tak motor chcípne.
znovu natočit jde až po určité době kdy trochu zchladne. vypadá to, že pokud auto jede, tak vzduch cosi chladí, ale při zpomalení nebo zastavení se cosi zahřeje a je hotovo.
zkoušeli jsme vypojit váhu vzduchu, nastartovat stejně nešlo, v servisu projeli kontakty a vypadalo to OK, ale po dvou dnech sem s tím dneska zůstala viset na križovatce.
nenapadá někoho co by to mohlo být, případně něměl s tím někdo něco podobného?
díky martina
pokud je motor zahřátý (delší jízda, kopec...) a následně se zastaví (v koloně, na semaforu) nebo hodně zpomalí (parkování) tak motor chcípne.
znovu natočit jde až po určité době kdy trochu zchladne. vypadá to, že pokud auto jede, tak vzduch cosi chladí, ale při zpomalení nebo zastavení se cosi zahřeje a je hotovo.
zkoušeli jsme vypojit váhu vzduchu, nastartovat stejně nešlo, v servisu projeli kontakty a vypadalo to OK, ale po dvou dnech sem s tím dneska zůstala viset na križovatce.
nenapadá někoho co by to mohlo být, případně něměl s tím někdo něco podobného?
díky martina
Naposledy upravil(a) zelvotron dne ned čer 17, 2012 07:46, celkem upraveno 1 x.
Důvod: edit názvu
Důvod: edit názvu
2110
je to u této řady běžná závada a bývá to(ale i u spousty jinych aut-značek)váha vzduchu.
už se to zde hodněkrát probíralo.
Takže žádná náročná oprava ale spíš finanční záležitost,ale jistě se zde k tomu ještě někdo vyjádří
už se to zde hodněkrát probíralo.
Takže žádná náročná oprava ale spíš finanční záležitost,ale jistě se zde k tomu ještě někdo vyjádří
Váha vzduchu a potenciometr škrtící klapky jsou programově zástupné (mluvím o ŘJ Bosch MP7.0 x) . Chytne-li motor s mírně přidaným "plynem" a neudrží se ve volnoběhu ,tipoval bych servomotorek volnoběhu . Nejspolehlivější prevence těchto závad je důsledná kontrola všech ukostřovacích bodů - zejména okolo ŘJ a na motoru. Pokud je vůz garážován "pod širákem" dochází v místech styku dvou různých kovů k nekontrolovatelné korozi a v důsledku toho i k nekontrolovatelnému chování elektroniky .
váha vzduchu to opravdu nebyla, jak sem psala výše ani její odpojení nepomohlo, mmch, máme tam už třetí, stejně jako zapalovací modul.
byla to kostra, když to mělo sepnout větrák, tak to chcíplo. no snad už to bude OK. jinak auto je garážováno v garáži
doufám že se pletu, ale přišlo mi pro změnu, že se motoru nějak cestou domů nechtělo táhnout.....jak kdyby se vysypal kat.
každopádně díky m.
byla to kostra, když to mělo sepnout větrák, tak to chcíplo. no snad už to bude OK. jinak auto je garážováno v garáži
doufám že se pletu, ale přišlo mi pro změnu, že se motoru nějak cestou domů nechtělo táhnout.....jak kdyby se vysypal kat.
každopádně díky m.
To Martina , ne nadarmo jsou věnována problematice kostření tři obsáhlá témata ( масса , масса 2 , эщо раз масса ) , s několika desítkami vyobrazení na ruském webu chiptuner.ru . Takže jsem rád ,že se potvrdilo,co jsem předpokládal .
A je možné ,že i ostatní poruchy ,které jsi uváděla mohly mít stejnou příčinu . I já jsem měl na své 2112 (ještě v záruce v prvních 500 km) podobnou závadu (již jsem zde popisoval) ,způsobenou volným kontaktem kostry u ŘJ .
P.S. už vidím fakturu opravny : Otočení šroubovákem o 720 stupňů – Kč 720 + DPH . Razítko, podpis.
A je možné ,že i ostatní poruchy ,které jsi uváděla mohly mít stejnou příčinu . I já jsem měl na své 2112 (ještě v záruce v prvních 500 km) podobnou závadu (již jsem zde popisoval) ,způsobenou volným kontaktem kostry u ŘJ .
P.S. už vidím fakturu opravny : Otočení šroubovákem o 720 stupňů – Kč 720 + DPH . Razítko, podpis.
Jakože ta kostra byla někde povolená?Který drát to byl? Někdy se člověk hrozí co to může být a já hned myslím třeba na ŘJ a je mi špatně, ale pak potěší, když je to prkotina jako tady.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
jo, pravděpodobně zapalovací moduly odešly následkem toho. první taky v záruce (taky je to tu popsané kdesi, kdysi....)
problematika kostření je mi tak nějak popisem k ničemu, já se v tom hrabat odmítám, já to nemám jako koníčka, ale jako dopravní prostředek (což je v tomto případě asi trochu chyba - no chybama se člověk učí)
fakt to vypadá na ten kat, takže tentokrát odtahovka a vzůru do servisu. už se fakt asi picnu (on se tenhle druhej kat drobet načal asi při tom druhým pomuchlaným zapalovacím modulu)
mě už to fakt leze na nervy, to se kurňa nemohl vysypat aspoň cesou tam....
m.
problematika kostření je mi tak nějak popisem k ničemu, já se v tom hrabat odmítám, já to nemám jako koníčka, ale jako dopravní prostředek (což je v tomto případě asi trochu chyba - no chybama se člověk učí)
fakt to vypadá na ten kat, takže tentokrát odtahovka a vzůru do servisu. už se fakt asi picnu (on se tenhle druhej kat drobet načal asi při tom druhým pomuchlaným zapalovacím modulu)
mě už to fakt leze na nervy, to se kurňa nemohl vysypat aspoň cesou tam....
m.
u pana Nedbala má univerzální KAT, který pasuje, takže bys na tom i něco málo ušetřila a nemusela kupovat origoš. Cenu už jsem zapoměl, ale zkus se tam zeptat.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Předpokládám že v Sadský s tím zkušenost mít bude, jinak by to měl jen vystavený a nenabízel to.To je jako ta LadaSada poviný výbavy, ukázal mi to a povídá , no je to jen obyčejný já bych si to za tyhle prachy nekoupil. Je tam u nich prostě férový jednání.Určitě to nebude servis, kam si dáš opravit výfuk a odjedeš s natrženým klínovým řemenem.martina píše:díky za info, finanční úspora by byla značná, ale netušíš, zda s tím má někdo nějakou zkušenost z provozu?
m.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch