Ano existuje zákon který zakazuje používání vozidel v barvách bezpečnostních orgánů, tedy hlavně policie ČR. Ale tahle stará barva je OK, naopak maladší policisté rádi prolézají auta ve kterých jezdili jejich služebně starší kolegové. Už jich moc nezůstalo tedy těch kolëgů.irut píše:Jak se na tyhle vozy tváří Policie ČR? Nemůžou dostat pokutu?
VB
Moderátor: Moderátoři
- Pavel V.
- Příspěvky: 265
- Registrován: úte zář 30, 2008 17:53
- Bydliště: Loucká u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Medvěd: mnohokrát děkuji Takových dobových fotek je fakt hodně málo a protože si upravuji malé modely, tak se mi i hodí. Rovněž díky i za vysvětlení s volačkama. Já měl vždy za to, že to jsou např. první dvě písmena, coby zkratka. Ještě jednou děkuji
Kdyby náhodou ještě někde ležela nějaká ta dobovka, budu jedině rád
Kdyby náhodou ještě někde ležela nějaká ta dobovka, budu jedině rád
Pro informaci a pro případné zájemce přikládám info k setkání policejních historických vozidel: http://www.phsos.cz/news/nova-akce/
www.phsos.cz Policejní historická společnost, o.s.
Lada 2107
Dobrý den, aktivněji začínám na tomto fóru až teď a jak jsem četl tuto kategorii tak bych měl několik svých postřehů, asi to nebude sedět přesně za sebou ale snad to nevadí.
Ano ještě dnes se uvádějí RZ (SPZ) " s písmenem B " a mám takový dojem že je to i v technických průkazech.
Jinak současné barvy na vozech se budou používat dokud ty auta budou jezdit, bohužel, kdyby jste věděli co jezdí u PČR za auta... Jako příklad barech bych dal to, že se dnes používají octavie II. v barvách bílo-zelená tak i v barvách stříbrná-reflexní a ty auta bílo-zelená jsou na OO PČR mnohdy jen několik měsíců stará.
A na konec, mám tu Ladu 2107 r.1990 ( Medvěda jsem se už telefonicky na pár info ptal ale nevím zda si pamatuje... ) , jelikož jsem se tu dozvěděl nové info chtěl bych si doplnit svoje věci. Je podmínkou, že musí být vozidlo poškozeno (díky po majácích, atd...)??? V techničáku co u ladovky byl je psáno majitel MV a nasazení dle služební potřeby. Poté je v techničáku ještě napsaná změna barvy ze žluté tmavé na modrou světlou je tam napsána RZ která již začíná ADx xx xx. Poté u vozu byla přiložena ještě kartička na emise a tam byly přeškrtnuty dvě RZ a to právě ADx xx xx a pak ještě jedna začínající na B....Jak mám tedy zjistil zda vozidlo bylo v barvách či nikoli? Zda to bude jako nyní s vyřazenými feliciemi a fabiemi tak soudím že vůz byl služební a pak si ho převzala kriminálka.
Snad jste mě pochopily ....
Jinak za kolik se dnes dá sehnat 2101 "kombi" kde je jasné že původní majitel bylo MV ČSSR a sloužilo to jako služební vůz?
Ano ještě dnes se uvádějí RZ (SPZ) " s písmenem B " a mám takový dojem že je to i v technických průkazech.
Jinak současné barvy na vozech se budou používat dokud ty auta budou jezdit, bohužel, kdyby jste věděli co jezdí u PČR za auta... Jako příklad barech bych dal to, že se dnes používají octavie II. v barvách bílo-zelená tak i v barvách stříbrná-reflexní a ty auta bílo-zelená jsou na OO PČR mnohdy jen několik měsíců stará.
A na konec, mám tu Ladu 2107 r.1990 ( Medvěda jsem se už telefonicky na pár info ptal ale nevím zda si pamatuje... ) , jelikož jsem se tu dozvěděl nové info chtěl bych si doplnit svoje věci. Je podmínkou, že musí být vozidlo poškozeno (díky po majácích, atd...)??? V techničáku co u ladovky byl je psáno majitel MV a nasazení dle služební potřeby. Poté je v techničáku ještě napsaná změna barvy ze žluté tmavé na modrou světlou je tam napsána RZ která již začíná ADx xx xx. Poté u vozu byla přiložena ještě kartička na emise a tam byly přeškrtnuty dvě RZ a to právě ADx xx xx a pak ještě jedna začínající na B....Jak mám tedy zjistil zda vozidlo bylo v barvách či nikoli? Zda to bude jako nyní s vyřazenými feliciemi a fabiemi tak soudím že vůz byl služební a pak si ho převzala kriminálka.
Snad jste mě pochopily ....
Jinak za kolik se dnes dá sehnat 2101 "kombi" kde je jasné že původní majitel bylo MV ČSSR a sloužilo to jako služební vůz?
měli sme nabídku na jednu 02 byla po 1. majteli, předešlí byla kriminálka, ale nějak to nevyšlo a utekla nám.MSaly píše:Jinak za kolik se dnes dá sehnat 2101 "kombi" kde je jasné že původní majitel bylo MV ČSSR a sloužilo to jako služební vůz?
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
MSaly, http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=10369 více hledat
i když se to spíše hodí sem.
i když se to spíše hodí sem.
Jen doplním pár detailů:
B-éčkové číslování se stále používá, ale již jen jako evidenční a nezachovává původní logiku číslovacího schématu. Rozhodně se ale nejedná o RZ, ale jen o interní číslování a i do papírů se standardně jen dopisuje rukou.
Ano, to auto jsme řešili, ale ne vždy se musí dát auto poznat, byť ve většině případů se poznat dá. Novější auta už měly majáky na střešních nosičích a ve střeše může být jen otvor na prostup svazku kabelů.
Jinak B-éčkový číslo měly přidělený všechny auta, ale jen některý s ním jezdily (většinou ty zmalovaný), civilní značky se připisovaly jen rukou, nebo pokud jich auto mělo víc a střídalo je, pak se vůbec nepsaly.
Jediná šance, jak auto poznat, je důkladně ho prohlídnout. Bohužel se žlutobílý auta stříkaly běžně jen zvenku, čili se nemusí dát nic poznat jinak než pod venkovním lakem a do toho se nikomu nebude chtít dělat sondu. Dá se ještě podívat na pojistkový skříňky, přidávala se jedna na majáky a jedna na rdst.
Co se týče 2102, tak jednu ještě modrobílou, posléze přestříkanou na žlutobílou a pak na civilní zelenou jsem našel na vrakovišti v Syrovicích. Když jsem rejpnul do laku, tak se jednotlivý vrstvy jasně objevily a měl i průřezy v tapecírunku a zaslepený díry ve střeše. Jen se obávám, že už nebude existovat. Se stejnými úpravami tam byla ještě jedna 2103, ale ta byla zřejmě už jen žlutobílá a posléze civilní bílá.
Jinak bejvalý služební auta bývají většinou v dost katastrofálním stavu a neshledávám kdovíjak přínosným je renovovat, protože pokud se důkladně zrenovuje, tak se stejně nedá poznat, jestli je to originál nebo replika, bohužel. Kdyby existovalo v původním zachovalým laku, to by bylo něco jinýho, ale při prodeji se běžně přestříkávaly nebo se musely přestříkat před uvedením do provozu.
B-éčkové číslování se stále používá, ale již jen jako evidenční a nezachovává původní logiku číslovacího schématu. Rozhodně se ale nejedná o RZ, ale jen o interní číslování a i do papírů se standardně jen dopisuje rukou.
Ano, to auto jsme řešili, ale ne vždy se musí dát auto poznat, byť ve většině případů se poznat dá. Novější auta už měly majáky na střešních nosičích a ve střeše může být jen otvor na prostup svazku kabelů.
Jinak B-éčkový číslo měly přidělený všechny auta, ale jen některý s ním jezdily (většinou ty zmalovaný), civilní značky se připisovaly jen rukou, nebo pokud jich auto mělo víc a střídalo je, pak se vůbec nepsaly.
Jediná šance, jak auto poznat, je důkladně ho prohlídnout. Bohužel se žlutobílý auta stříkaly běžně jen zvenku, čili se nemusí dát nic poznat jinak než pod venkovním lakem a do toho se nikomu nebude chtít dělat sondu. Dá se ještě podívat na pojistkový skříňky, přidávala se jedna na majáky a jedna na rdst.
Co se týče 2102, tak jednu ještě modrobílou, posléze přestříkanou na žlutobílou a pak na civilní zelenou jsem našel na vrakovišti v Syrovicích. Když jsem rejpnul do laku, tak se jednotlivý vrstvy jasně objevily a měl i průřezy v tapecírunku a zaslepený díry ve střeše. Jen se obávám, že už nebude existovat. Se stejnými úpravami tam byla ještě jedna 2103, ale ta byla zřejmě už jen žlutobílá a posléze civilní bílá.
Jinak bejvalý služební auta bývají většinou v dost katastrofálním stavu a neshledávám kdovíjak přínosným je renovovat, protože pokud se důkladně zrenovuje, tak se stejně nedá poznat, jestli je to originál nebo replika, bohužel. Kdyby existovalo v původním zachovalým laku, to by bylo něco jinýho, ale při prodeji se běžně přestříkávaly nebo se musely přestříkat před uvedením do provozu.
www.phsos.cz Policejní historická společnost, o.s.
nebyla to spis 21061?Medvěd píše:Se stejnými úpravami tam byla ještě jedna 2103, ale ta byla zřejmě už jen žlutobílá a posléze civilní bílá.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
tak sem se kouknul na fotky a zdá se, že byla .-)Maysner píše:nebyla to spis 21061?Medvěd píše:Se stejnými úpravami tam byla ještě jedna 2103, ale ta byla zřejmě už jen žlutobílá a posléze civilní bílá.
www.phsos.cz Policejní historická společnost, o.s.
Včera jsem v Poděbradech nafotil esenbáckou 02 . Foto zde http://fik2101.rajce.idnes.cz/Den_zachr ... 22.5.2009/
Jen ať všichni viděj , že na to máme !!!
VAZ 2101 1975 - Karkulka
WV GOLF III 1,6 1996
Škoda Felicia COM 1,3 1995
VAZ 2101 1975 - Karkulka
WV GOLF III 1,6 1996
Škoda Felicia COM 1,3 1995